دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۳

فتح الله زاده کرونا گرفت؟

سرپرست باشگاه استقلال در روزهای اخیر با آنفولانزای شدید دست و پنجه نرم می کند. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، در روزهایی که استقلال با مشکلات شکایت بازیکنان خارجی دسته و پنجه نرم می کند علی فتح الله زاده با آنفولانزای شدید روبرو شده است. فتح الله زاده در این باره به ورزش سه گفت: آنفولانزای شدید گرفته ام و در یکی 2 روز اخیر چند بار به بیمارستان مراجعه کرده ام. او در پاسخ به این سوال که آیا کرونا گرفته است یا نه هم گفت: نه چند بار تست داده ام و کرونا ندارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)