پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۳

لزوم نقش آفرینی دولت در اتصال ریلی به اروپا با ابزار دیپلماسی

با بررسی نقشه ریلی ایران و کشور های همسایه، مشخص است که ایران از طریق نخجوان و ارمنستان به اروپا اتصال ریلی دارد. اما به سبب مناقشات دو کشور آذربایجان و ارمنستان، از خط ریلی گذرنده از این دو کشور استفاده ای نمی شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)