چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱

قیدی: هدفم تنها کسب مدال طلای آسیاست

عضو تیم ملی تیروکمان در رشته کامپوند گفت: اگر مشکلی پیش نیاید، تنها برای کسب مدال طلای انفرادی آسیا به میدان خواهم گرفت. مجید قیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با اشاره به آمادگی بالای خود نسبت به مسابقه های جهانی دانمارک، اظهار کرد: با وجود اینکه در دانمارک به دنبال کسب مدال طلای جهان بودم، اما در بخش تیمی موفق به کسب مدال طلا شدیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط