چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۱

نکیسا: احتمال وقوع یک فاجعه وجود دارد

نیما نکیسا درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در هیچ جای دنبال نبود ثبات مدیریتی به سود باشگاه نبست. باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید ثبات مدیریتی داشته باشد. این باشگاه باید آرامش داشته باشد چون تیمی مردمی بسیار بزرگ است. وقتی تغییر مدیر زیاد باشد، باعث می شود بازیکنان دچار تزلزل بشوند. بازیکنان هر روز با یک نفر باید صحبت کنند و قرارداد ببندند. وقتی دائم مدیران جابه جا شوند، وجهه مدیریت پایین می آید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)