نکیسا: احتمال وقوع یک فاجعه وجود دارد
سایر منابع:
سایر خبرها
نکیسا: نامه را امضا نکردم و از کانون مربیان ناراحت هستم/ برای برگزار نشدن لیگ باید ادله داشته باشیم
پرسپولیس نیوز: عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت: اگر کسی از من پرسید که چرا لیگ برگزار نشود و ادله ات چیست، باید حرفی برای گفتن داشته باشم. نیما نکیسا در مورد اینکه آیا نامه کانون مربیان وزیر ورزش را امضا کرده است، اظهار داشت: خیر، شرایط دموکراسی حاکم است و هر کسی می تواند نظر خودش را داشته باشد. من همین الان هم می گویم بنا بر دلایل بسیاری موافق ادامه لیگ هستم. کانون مربیان نزدیک به
ذوالفقارنسب : برای مشخص شدن قهرمان هم پیشنهاد دادیم
ذوالفقارنسب کانون مربیان یک نهاد صنفی متشکل از تعدادی از مربیان فوتبال کشور است. در چند بند اساسنامه ما قید شده، از وظایف کانون مربیان حمایت و پشتیبانی از مربیان در تمام مقاطع است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان گفت : در چند روز گذشته مشاهده کردیم که 13 مربی تیم های لیگ برتری با موافقت باشگاه شان رسماً از فدراسیون فوتبال درخواست ادامه
نکیسا: مظلومی، کم لطفی و بی انصافی کرد
/> نکیسا در پایان اذعان داشت: کسی می گوید لیگ نباید برگزار شود، باید بدانیم حرفش باید پیش زمینه داشته باشد. وقتی کسی از من پرسید چرا لیگ برگزار نشود، باید دلیلی برای آن داشته باشم. کاش فدراسیون فوتبال موازی با ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، کارگروه مبارزه با کرونا تشکیل می داد. ایرنا
بلاتکلیفی فوتبال در آستانه هفتادمین روز
آغاز تمرینات تیم ها و مسابقات لیگ نوزدهم هستند، اما صحبت های خلیلیان پس از جلسه ای که ابتدای هفته بین وزارت ورزش و وزارت بهداشت برگزار شد، از ادامه این بلاتکلیفی حکایت داشت. بیشتر بخوانید: درخشان: اگر می خواهیم لیگ برتر را تعطیل کنیم باید تکلیف تیم قهرمان مشخص شود صحبت نگران کننده "مهدی" برای اهالی فوتبال در حالی که روز های گذشته زمزمه هایی مبنی بر آغاز تمرینات تیم
برنامه فوتبال برتر/ از ماجرای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال تا زمان آغاز لیگ برتر
های لیگ های 2 و 3 باید مشخص شود. بعد از تصمیم نهایی ما، باید ستاد مبارزه با کرونا آن را تایید کند تا بتوانیم بازی ها را آغاز کنیم. برخی باشگاه ها به صورت مجازی تمرین می کنند. ورزشکار حرفه ای باید این کار را بکند. زمان نقل و انتقالات برای ما مهم است و شاید این زمان امسال به 10 هفته برسد. بازیکنان نباید بلاتکلیف باشند. نظر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، نظر ما خواهد بود. برای قرارداد بازیکنان طبق
از کانون مربیان ناراحتم/ از بیان ایده ام ترسی ندارم
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : عضو کانون مربیان فوتبال بعد از حواشی ایجاد شده در ارتباط با سرنوشت لیگ برتر، اعلام کرد از این کانون ناراحت است. به گزارش خبرنگار مهر ، نیما نکیسا درباره اعتراضاتی که به کانون مربیان بعد از درخواست برای تعطیلی لیگ برتر شده است، گفت: من از کانون ناراحتم. بعضی از اعضای کانون مربیان خواهان تمام شدن لیگ بودند اما بهتر است با رعایت یکسری نکات
ویسی: پرسپولیس حاضر است برای جام بازیکنش بمیرد؟
: آقای خلیلیان و وزیر ورزش و بقیه عوامل دارند موشکافانه مسائل را بررسی می کنند و در نهایت هر چه بگویند برای ما سند خواهد بود. به نظرم منطقی ترین پیشنهاد این است که همان طور که آقای ذوالفقارنسب گفتند سال دیگر که پرسپولیس با پیکان بازی دارد، امتیاز آن مسابقه 6 امتیازی شود و قهرمان را مشخص کنند. این سرمربی فوتبال درباره خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم خصوصی سازی
ادامه یا تعطیلی لیگ؛ مسئله فوتبال این است!
لیگ شدند. به غیر از لیگ برتر تیم های دسته اولی هم که با صرف هزینه های زیاد در پی صعود به لیگ برتر هستند با تعطیلی احتمالی ادامه بازی ها متضرر می شوند. با توجه به شرایط کنونی جامعه مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با بررسی تمامی جوانب می توانند بهترین تصمیم را برای برگزاری یا لغو ادامه رقابت های فوتبال اتخاذ کنند؛ به اعتقاد نگارنده با توجه
ویسی: پرسپولیس می خواهد یکی بمیرد و جام بگیرند / پیروانی: پرسپولیس بیشترین ضربه را از ادامه لیگ می خورد ...
انتخاب شدم. 2 فصل، یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال دنیا را مربیگری کردم و این افتخار بزرگی برایم است. استراماچونی سال گذشته هدایت تیم استقلال را به عهده داشت و توانست در مدت حضورش تبدیل به یکی محبوب ترین چهره های تاریخ این باشگاه شود هرچند مشکلات مالی در نهایت موجب شد تا او در میانه راه از استقلال جدا شود. فدراسیون به دنبال تخفیف از کی روش فدراسیون فوتبال ایران علاوه بر
ذوالفقارنسب: قهرمان این فصل، فصل آینده مشخص شود
به گزارش مدال و به نقل از ایسنا، بیژن ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران، درباره بیانیه این کانون درباره اتمام لیگ اظهار کرد: نظر همه اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران گرفته شده و همه موافق این بیانیه بودند. دیشب در یک کانال دیدم که آقای نکیسا گفته بود در جریان نبوده است. امروز ولی تکذیب کرد و صراحتا نظرش را گفته است. او درباره اینکه آیا امکان پذیر نیست که لیگ فصل
مجوز برگزاری لیگ برتر صادر نشد
اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش بعد از جلسه ای که صبح امروز برگزار کردند، از ساعت 15 به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفتند تا نظرات او و معاونینش را نیز درباره از سرگیری فعالیت ها و اماکن ورزشی بگیرند. در این جلسه درباره مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر شد که مهم ترین آن ها پیرامون ادامه لیگ برتر فوتبال بود. از آن هایی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم نظر مساعدی روی شروع
شرایط جدول را وجه المصالحه مردم قرار ندهیم/ مسابقات لیگ را پلکانی برگزار می کنیم
ستاد کرونا در ورزش است. عزیزانی در این ستاد هستند که در لیگ برتر و سایر ورزش ها سابقه دارند. تمام موارد را با رعایت پروتکل این ستاد انجام می دهیم. به خودمان اجازه نمی دهیم وارد مسائل پزشکی شویم. عزیزان این موارد را رصد می کنند و در صورت نیاز تذکر می دهند. اجازه بدهید ما فقط درباره تخصصمان یعنی فوتبال صحبت کنیم. مسلماً زنوزی مشاوران پزشکی خوبی دارد. ما هم می شنویم و منتقل می کنیم. وی
اگر زنوزی مالک دو باشگاه است نباید در لیگ برتر باشد!
کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این صحبت ها گفت: در ستاد کرونا در ورزش هستند پزشکان و عزیزانی که سابقه حضور در فوتبال و سایر رشته ها را دارند. ما به خودمان اجازه نمی دهیم درباره مسائل تخصصی صحبت کنیم. مهدی همچنین درباره اینکه زنوزی مالک دو باشگاه لیگ برتری است و از این بابت نگرانی دارد، به کنایه گفت: اگر مالک دو باشگاه باشد که از نظر حقوقی مشکل دارد و نباید در لیگ باشد. از نظر ما آقای زنوزی مالک یک باشگاه است. اگر هم مالک دو باشگاه هستند راجع به دو باشگاه صحبت نکند چون مشکل دارد! منبع خبر : خبرگزاری مهر ...
مهدی: زنوزی به عنوان مالک دو باشگاه صحبت نکند/ امیدوارم به سمت آغاز تمرینات تیم ها برویم
...: واقعیت این است که ما دوست داریم در خدمت فوتبال دوستان باشیم. مأموریت ما نهایتاً اتمام لیگ و به سرانجام رساندن آن است. ما سرباز باشگاه هستیم و سعی می کنیم صلاح فوتبال را درنظر بگیریم. من مصاحبه ای از یکی از مربیان را دیدم که گفته بودند لیگ را تعطیل کنیم و من خواهش می کنم شرایط جدولمان را وجه مصالحه سلامت مردم نکنیم. یک چیزی حدود بیست خط درباره سلامت مردم صحبت می کنند و در آخرین جمله می گویند اگر قرار است تیم ما سقوط کند ما به لیگ ادامه می دهیم، این نشان می دهد نگرانی فنی دارند. چیزی که مطمئن هستم، تمام جمیع جهات را در نظر خواهیم گرفت که حداقل ضرر را برای باشگاه هایمان داشته باشیم. ...
درخشان: ادامه لیگ به ضرر فوتبال ایران است/ فدراسیون باید درباره قهرمان لیگ تصمیم بگیرد
حمید درخشان درباره نامه نگاری کانون مربیان فوتبال ایران با وزارت ورزش و جوانان برای لغو برگزاری مسابقات فصل جاری گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش نهاد بالادستی است، با آن ها نامه نگاری کردیم. البته نظر کانون مربیان را برای فدراسیون فوتبال هم ارسال کردیم. وی با بیان اینکه تصمیم کنونی با مشارکت مربیان شاغل در لیگ برتر اعلام شده است، اظهار کرد: این نظرات و پیشنهادها با مشارکت مربیان فعال
جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش فردا برگزار می شود/در مورد فوتبال همچنان تصمیم گیری قطعی نیست
/> رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی – ورزشی در گفت وگو با فارس در این باره گفت: ما درخواست های مختلفی از باشگاه ها داشته ایم اما این موضوع بستگی به وضعیت بیماری در کل کشور و نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد. باید ببینیم در جلسه امروز چه تصمیمی گرفته خواهد شد اما اولویت سلامتی ورزشکاران است. وی افزود: ما روز دوشنبه با برگزاری جلسه درباره همه رشته های ورزشی صحبت می کنیم اما معلوم نیست
مهدی: شاید تاریخ مدنظر ستاد کرونا به درد ما نخورد و منجر به لغو لیگ شود/حرف زدن زنوزی در جایگاه مالک 2 ...
. امیدوارم فوتبال را هم در اولویت قرار بدهند. شاید بازی تیم هایی که شهرشان وضعیت قرمز دارد در تهران برگزار می کنیم مهدی درباره ادعای رضا گل محمدی ، مدیر کل ورزش و جوانان تهران درباره آمادگی این استان برای میزبانی تمام بازی های لیگ برتر به شکل متمرکز بیان کرد: واقعیت این است دوستان زیادی در این مورد اظهار نظر کرده اند. گل محمدی هم سابقه خوبی در ورزش و به ویژه مدیریت آکادمی ملی
نکیسا: با بیانیه کانون مربیان مخالف نیستم، اما تکلیف برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باید مشخص شود
است که مدیران مدعی برای برگزار نشدن رقابت های لیگ، چند درصدشان به خاطر سلامتی بازیکنان و چند درصد به خاطر جیب و بودجه سال آینده شان این حرف را مطرح می کنند؟ بیشتر بخوانید: ذوالفقارنسب: برای آغاز لیگ فوتبال نباید ریسک کنیم/ اگر اتفاقی رخ بدهد نمی توانیم خود را ببخشیم ادامه رقابت های لیگ برای مدیران، مثل چوب 2 سر طلا شده است وی ادامه داد: مدیران باشگاه ها باید حرف
ادامه مسابقات یا تعطیلی فوتبال؟! بسیاری از تیم ها خواهان لغو کامل لیگ نوزدهم شدند
سرویس ورزشی- رقابت های فصل جاری فوتبال ایران در پی شیوع کرونا از اوایل اسفند 98 تعطیل و به حالت قرنطینه درآمد اما بعد از گذشت حدود دو ماه از آن روز، دیروز ستاد مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد و بعد از اتمام این جلسه رئیس جمهور پایان وضعیت قرمز برخی از صنوف از جمله مراکز ورزشی را اعلام کرد. روز گذشته رئیس جمهور در بخشی از صحبت های خود عنوان داشت: برخی از صنوفی که ممنوع بودند حتی در
مسیگر: شاید ادعای قهرمانی پرسپولیس درست باشد
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، باشگاه شاهین بوشهر نیز از جمله باشگاه هایی است که در نامه خود خواستار نیمه کاره ماندن لیگ شده است. آن ها البته نظرشان برخلاف چند تیم دیگر آنچنان تند نیست و به تصمیم سازمان لیگ در هر صورت احترام خواهند گذاشت. سعید مسیگر مدیرعامل این باشگاه محبوب جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما به سوالاتی در این باره پاسخ داده است: * موضع باشگاه شاهین درباره ادامه لیگ چیست
طباطبایی: پیامکی گفتند کانون قراره بیانیه بدهد
روز گذشته کانون مربیان فوتبال ایران به ریاست بیژن ذوالفقارنسب بیانیه ای منتشر کرد و در آن از وزیر ورزش خواست که مسابقات فوتبال ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا و کم بودن زمان برای برگزاری ادامه مسابقات، تعطیل شود. هادی طباطبایی، عضو هیات مدیره کانون مربیان در گفت وگو با ایسنا درباره ادامه دادن یا ندادن لیگ برتر اظهار کرد: آن چیزی که خیلی اهمیت دارد سلامت جامعه است. وقتی صحبت از سلامت
در انتظار تایید ستاد مقابله با کرونا برای استارت فوتبال از اواسط خرداد
پروتکل های خاص بهداشتی استارت خواهد خورد. پیگیری ها از چند باشگاه نیز نشان می دهد بحث آماده باش به تیم ها برای شروع تمرینات صحت دارد و اگر ستاد مبارزه با کرونا موافقت نهایی را اعلام کند به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. این درحالی است که عنوان شده برخی تیم ها حتی تمرینات شان را شروع کرده اند. گفته می شود مقرر شده سه هفته اول پشت درهای بسته باشد و بعد از بهتر شدن شرایط، 50 درصد ظرفیت
تلاش زیاد موافقان و مخالفان برگزاری لیگ برتر!
بانک ورزش - موافقان و مخالفان ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال در ساعات اخیر فعالیت زیادی را نشان داده اند. به گزارش بانک ورزش، باتوجه به نزدیک شدن به زمان نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای تصمیم گیری درباره ادامه یا لغو مسابقات فوتبال، برخی باشگاه ها از جمله تراکتور تبریز اصرار زیادی به تعطیلی لیگ برتر دارند و می خواهند با مخالفت خود در رسانه ها روی تصمیم گیری مسوولان تاثیرگذار
ابوالقاسم پور: ادامه لیگ نوزدهم را می توانیم در دوران پسا کرونا برگزار کنیم
. باید در این شرایط به یکدیگر کمک کرد. هم باید بازیکنان به باشگاه و هم باشگاه ها به بازیکنان کمک کنند. بیشتر بخوانید: درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد/ از مردم خواهش می کنم به مسافرت نروند ادامه همکاری با اسکوچیچ، بهترین گزینه است بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص شایعات روز های اخیر درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی
موضع باشگاه شهرخودرو درباره ادامه یا تعطیلی لیگ
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در پاسخ به سوال محمد میر درباره ادامه بازی ها و لغو آنها گفت: همین امروز من با دو مالک دیگر لیگ برتری یعنی آقایان حدادیان و زنوزی صحبت کردم پس از حرف هایی که زدیم فهمیدیم که هر 4 باشگاه یک موضع دارند. اگر باشد بازی ها را برگزار کنیم باید شرایط را به طور کامل آماده کنیم. قبلا هم ما در زمان بندی بازی ها مشکلات زیادی داشتیم حالا که باید
حمله تند هواداران پرسپولیس به ذوالفقارنسب
فوتبال ایران را بدهد. البته بسیاری از مربیان لیگ برتری مخالف این کانون و دیدگاه های آن هستند و برخی از اعضای این کانون هم می گویند لیگ برتر باید با بهتر شدن شرایط، ادامه پیدا کند. به هرحال ساعتی پس از انتشار این بیانیه، شاهد حمله گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به ذوالفقارنسب بودیم. پرسپولیسی ها می گویند اگر قرار است لیگ برتر فوتبال ایران تعطیل شود، باید مثل لیگ فرانسه که پس از تعطیلی، پاری سن ژرمن را قهرمان اعلام کردند، اینجا هم پرسپولیس را قهرمان کنند، در غیر این صورت، همه باید به بازی ها برگردند. ...