پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵

بنسون: هنوز توان صد در صدم را نشان نداده ام

به گزارش بی باک ، جری بنسون به سوالاتی پاسخ گفت، با این گفتگو همراه باشید. * در این مدت از دربی تهران شناخت پیدا کرده ای؟ متوجه شده ام از بازی های خیلی مهم در ایران است که همه به آن توجه می کنند. جدای از این مساله، امتیاز این بازی هم در مسیری که داریم بسیار مهم است. فوق العاده خواهد بود که بتوانم در این بازی باشم و جلوی صد هزار تماشاگر بازی کنم. درباره جو ورزشگاه آزادی وقتی پر می شود، از اومانا شنیده ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)