پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵

بوندس لیگا سرآغاز گشایش دیگر لیگ ها خواهد بود

تهران (پانا) - بالاخره چشم هواداران به پخش مستقیم فوتبال روشن شد. بوندس لیگا پس از حدود 2 ماه تعطیلات کرونایی از عصر شنبه از سرگرفته شد و کلمه خوشایند زنده گوشه جعبه جادویی نقش بست. بوندس لیگا نخستین لیگ معتبر اروپایی است که خود را از تنگنای کرونا خارج کرد و مسابقات فوتبال را از سر گرفت. این در حالی است که چند لیگ معتبر و مهم دیگر اروپا و البته لیگ برتر ایران هم در آستانه بازگشایی هستند. هفته بیست و ششم بوندس لیگا، شنبه با برگزاری 5 دیدار بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)