سایر منابع:
سایر خبرها
سقوط سپاهان بدشانس و صعود ذوب آهن در هفته تلخ و عجیب فوتبال اصفهان
سه گل شیرازه تیم ها از هم می پاشد. هرچند ذوب آهن می توانست در این دیدار با کسب 3 امتیاز بیشتر به صدر جدول نزدیک شود اما همین یک امتیاز هم غنیمتی بود تا به رده سوم صعود کند و مهمتر از همه نمود تفکرات حرفه ای یحیی گل محمدی در تیم باشد به طوری که این اعتماد به نفس و عملکرد خوب بازیکنان جوان می تواند در دیدارهای آتی هم به این تیم کمک کند. نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال
کاپیتان تراکتورسازی: هوادار شرمنده!
افتاد. فکر نمی کنم بچه ها دچار غرور شده باشند چون همه شان چندین سال است که در لیگ برتر بازی می کنند. ما خوب بودیم اما 80 دقیقه ولی فوتبال 90 دقیقه است. فقط می توانم بگویم؛ هوادار شرمنده. این بازیکن در مورد اینکه بعد از گلزنی بختیار به سمت هواداران رفت و از آنها خواست تراکتورسازی را تشویق کنند گفت: به هر حال تیم ما به تشویق کردن همین هواداران نیاز دارد من هم سمت هواداران رفتم و از آنها
ایران پوریان: عملکرد بسیار بدی مقابل ذوب آهن داشتیم/ باید این بازی را فراموش کنیم
، بیان کرد: باید از همین امروز از فکر این بازی بیرون بیاییم و به فکر ادامه مسابقات باشیم. تمام تمرکزمان را به کار خواهیم گرفت و امیدوارم در دیدار پیش رو سه امتیاز را کسب کرده و نتیجه بسیار بد مقابل ذوب آهن را جبران کنیم. کاپیتان سرخ پوشان تبریزی در خصوص هواداران تیمش، گفت: من از طرف خودم و کلیه بازیکنان، عذرخواهی می کنم زیرا دیروز حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند ولی شرمنده آنها شدیم. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. ...
کل تیم مقصر بود/ شرمنده هواداران شدیم/ در مورد سربازی حرف نمی زنم
در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد. مدافع بومی تراکتورسازان تصریح کرد: در این بازی شخص خاصی مقصر نبود بلکه عملکرد کل تیم در بدست آمدن این نتیجه نقش داشت و فقط می توانم بگویم شرمنده هواداران شدیم. وی در مورد هماهنگی تیمش نیز اذعان داشت: تیمی که پاسکاری های متعدد بازی می کند و حفظ توپ خوبی دارد، مطمئنا به هماهنگی لازم رسیده است و فکر نمی کنم تیمی در ایران بتواند فوتبال زیبایی به
90/ همه سکانس های یک عصر بهت آور پاییزی در تبریز
فرشید رئوفی دقیقه 81 بازی تراکتور با ذوب آهن است. سرخپوشان تبریزی با حساب 4 بر یک میهمان همیشه مدعی خود را شکست داده اند. اندک هواداران حاضر در ورزشگاه، خوشحال از نتیجه خوب بازی، فریاد تونی تونی سر می دهند. همه چیز برای تراکتور ایده آل است و تیمی که چند هفته پیش در آستانه غرق شدن در بحران بود، در حال صعود به جایگاه سوم جدول و برگشت به جمع مدعیان است. تونی پرتغالی، بختیار رحمانی تاثیر گذار
بهترین بازی ما تبدیل به بدترین بازی تاریخ تراکتور شد / باید در بازی با صبا جبران کنیم
"محمد ایرانپوریان" کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به بازی خوب تیمش مقابل ذوب آهن گفت: مقابل ذوب آهن یکی از بهترین بازی های ما می توانست رقم بخورد که متاسفانه به یکی از بدترین بازی های تاریخ تراکتور تبدیل شد. وی اضافه کرد: متاسفانه در شرایط ایده آل که تیم حریف ایستاده بود و حرفی برای گفتن نداشت، نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. امتیازی
مساوی برابر ذوب آهن برای ما باخت بود/ مسئول این نتیجه من هستم
به گزارش خبرنگار مهر ، تونی اولیویرا بعد از پایان بازی تراکتورسازی و ذوب آهن در جمع خبرنگاران در نشست خبری اظهار داشت: امروز خیلی خوب بودیم ولی در دقایق پایانی روند بازی تغییر کرد و تیم حریف سه گل زد، من برای خودم غمگین نیستم بلکه برای بازیکنانم ناراحت هستم که امروز خوب بودند ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. وی با بیان اینکه امروز موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم بیشتر از چهار گل
دربی 81؛ فصل جدید در فوتبال ایران/ رقابت دوستانه سرخابی ها!
لبریز شد. حالا همه هواداران چه پرسپولیسی و چه استقلالی نام او را در دقیقه 24 فریاد خواهند زد تا هواداران سرخابی هادی را سورپرایز کنند. مرگ هادی نوروزی باعث شد که رفاقت بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس و هواداران دو تیم عمیق تر شود به طوریکه محسن بنگر گفت که استقلالی ها معرفت شان شرمنده مان کردند و دیگر برای آنها کری نمی خوانم. حالا این رفاقت ها می تواند در میدان مسابقه فصل
نیکولیچ: امیدوارم سناریوی فصل قبل ذوب آهن را تکرار کنیم
بر وقفه های لیگ نیز غلبه کنیم و به موفقیت برسیم. ما همواره خوب کار می کنیم. جو درون تیم مان نیز بسیار خوب است. خوشبختانه هواداران فوتبال فهمی نیز داریم و همواره در روزهای بد و خوب از تیم حمایت کرده اند. ان شاالله با همیاری همه بتوانیم مسیر موفقیت را طی نماییم. انتهای پیام
تراکتوسازی بازی برده را با مساوی عوض کرد
سایر بازیکنان خوشحالی کنند. * خالد شفیعی، مدافع تراکتورسازی در این بازی هم روی سکوها بود و حتی نامش در بین ذخیره های تراکتورسازی نیز به چشم نمی خورد. * در اواسط نیمه نخست مهدی رجب زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد که زرگر، قاضی این دیدار این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام نکرد تا اعتراض بازیکنان ذوب آهن را در پی داشته باشد. * وقتی داور یک صحنه مشکوک را به نفع تراکتورسازی سوت زد یحیی گل محمدی از تصمیمات متعدد داور علیه ذوب آهن عصبانی شد و کت خود را به زمین کوبید و سپس آن را شوت کرد. انتهای پیام/ ...
تراکتور 4 - ذوب آهن 4؛ تساوی دیوانه وار در تبریز
نیز به چشم نمی خورد. * در اواسط نیمه نخست مهدی رجب زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد که زرگر، قاضی این دیدار این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام نکرد تا اعتراض بازیکنان ذوب آهن را در پی داشته باشد. * وقتی داور یک صحنه مشکوک را به نفع تراکتورسازی سوت زد یحیی گل محمدی از تصمیمات متعدد داور علیه ذوب آهن عصبانی شد و کت خود را به زمین کوبید و سپس آن را شوت کرد. * در حالی که بازی با نتیجه 4 بر یک به نفع تراکتورسازی دنبال می شد اما ذوب آهن در بازگشتی باشکوه بازی را 4 بر 4 مساوی کرد. ...
لیگ برتر فوتبال؛جشنواره گل تبریز در غیاب هواداران
به گزارش ایرنا،دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحالی به نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید که تراکتورسازی تا دقیقه 81 بازی به نتیجه 4 بر یک از ذوب آهن پیش افتاده بود. شاگردان تونی اولویرا در این دیدار که نشانی از هواداران پرشور تبریزی در ورزشگاه دیده نمی شد، در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داده
دربی81؛ مظلومی مانع سوبله شدن پرسپولیس
لبریز شد. حالا همه هواداران چه پرسپولیسی و چه استقلالی نام او را در دقیقه 24 فریاد خواهند زد تا هواداران سرخابی هادی را سورپرایز کنند. مرگ هادی نوروزی باعث شد که رفاقت بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس و هواداران دو تیم عمیق تر شود به طوریکه محسن بنگر گفت که استقلالی ها معرفت شان شرمنده مان کردند و دیگر برای آنها کری نمی خوانم.حالا این رفاقت ها می تواند در میدان مسابقه فصل جدیدی را در فوتبال
گل محمدی: برخلاف ما، تعویض های تراکتورسازی جواب نداد
سوت می زد، اظهار داشت: شما تراکتورسازی را به عنوان تیم شهر خود دوست دارید و این علاقه واقعا جای تقدیر دارد. البته در آن صحنه عصبانیت من فنی بود و از دست یکی از بازیکنانم ناراحت بودم. وی در پایان در مورد اینکه خیلی به داور اعتراض می کرد و آیا با این شرایط باز هم فکر می کند اتفاقات بازی تماشاگر پسند بود، گفت: علاقه خبرنگاران تبریز به تراکتورسازی قابل تقدیر است اما سوال شما فنی نیست و نمی توانم به این موضوع جواب بدهم.
خوشحالم توانستم دل هوادارانمان را شاد کنم / تمرکز لازم را برای حفظ نتیجه نداشتیم
تعویضش در این بازی گفت: من خسته نبودم و می توانستم تا آخر بازی در زمین باشم ولی با این حال به تصمیم تونی احترامی می گذارم. وی بیان داشت: اصلا فکر نمی کردم نتیجه 4-1 را به تساوی تبدیل کنیم. شرمنده هوادارانمان شدیم ولی انشالله در هفته های بعدی جبران می کنیم. بختیار رحمانی در پایان در مورد عملکرد خوبش در این بازی و بازگشت به روزهای اوج خاطرنشان کرد: من همیشه دوست دارم خوب باشم و بتوانم برای تیمم موثر بازی کنم، خوشحالم که دوباره توانستم به روزهای خوبم برگردم و دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنم. ...
فرصت طلایی ذوب آهن برای صعود به جایگاه دوم جدول
به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و راه آهن تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. ذوب آهن که طی هفته های گذشته شرایط فنی خوبی را از خود به نمایش گذاشته، حال در دیدار هفته یازدهم خود فرصت بسیار مناسبی در اختیار دارد تا بتواند با کسب پیروزی مقابل راه آهن، در جدول رده بندی صعود داشته
نیکولیچ: امیدوارم سرنوشت ذوب آهن در فصل گذشته این بار برای فولاد تکرار شود
چند پست حساس است یارگیری نکردیم با این حال امروز توانستیم مقابل سیاه جامگان خوب کار کنیم. نیکولیچ گفت: با اینکه در قعر جدول هستیم اما این موضوع در روحیه تیم ما تأثیرگذار نبود. وی در مورد مشکل سیاه جامگان گفت: ما بین حریفان مان فرق قائل نمی شویم هر چند که در دستور کار آنها توپ های ارسالی برای عنایتی بود و روی این کار تأکید داشتند که موفق نبودند. مربی فولاد گفت
اگر فکر می کنید پایان فصل جزو 3 تیم اول نیستیم خطیبی را بیاورید
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پس از گل چهارم ذوب آهن احساس کردم تیر خورده ام. تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: تا دقیقه 80 بازی بسیار خوبی را از تیم تراکتورسازی شاهد بودیم و در 10 دقیقه پایانی بازی را از دست دادیم و بعد از گل چهارم تیم حریف احساس کردم که تیر خورده ام. وی ادامه داد: بازیکنان تیم تراکتورسازی امروز بازی خوبی را از خود به
دوست ندارم تیمم با هر حربه ای پیروز شود
آفت بزرگی در آستانه بازی با پرسپولیس است. البته شما مربی سرد و گرم چشیده ای هستید و بالا و پایین کم ندیدید. کلید واژه ها: استقلال – بازی – پیش بینی – بازیکنان – سپاهان – هواداران – دربی – بینی – اصفهان – فوتبال – هواداران استقلال – بازی جوانمردانه – مظلومی – انگیزه – عجیب ترین – بزرگ – لیگ برتر – قهرمانی – ذوب آهن – بهترین – شیرینی – واقعیت – نمایش – ایران – ورزشی – جوانی – جدول – خانه – نشان – عجیب
کری خوانی هنرمندان برای بازی دربی
دلیل هواداران کمتر به استادیوم می روند و باشگاه و بازیکنان با حقایق روبرو شدند چرا که اگر فوتبال قشنگی بازی کنند و ببازند باز طرفداران خوشحال هستند وبه استادیوم می آیند. دربی این جمعه معطوف به اتفاقات تلخ چند وقت اخیر پرسپولیس است که کاپیتان خود را از دست داده، امیدوارم محترمانه تر و جوان مردانه تر بازی کنند و از طرفی پرسپولیس و استقلال نیاز به برد دارند چرا که پرسپولیس جایگاه خود را به
اعضا هیئت مدیره استقلال : دربی را می بریم
امیدوارم این مساله برای روز جمعه اتفاق نیفتد و من فکر می کنم هواداران بسیار زیادی به استادیوم بیایند تا نیز ما شاهد آشتی همه جانبه هواداران و تماشاچیان خوب فوتبالی با فوتبال باشیم. ....................................................... نجف نژاد: اعضای تیم بسیج شدند دربی را ببرند مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران
تراکتور پشت درهای بسته
کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز، تمرین عصر امروز تیم تراکتورسازی پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار می شود. در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز روز شنبه در قم به مصاف صبای این شهر می رود. تراکتورسازی تبریز با 14 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. انتهای پیام/60017/ع10/چ3000
شاهرودی: داور صحنه های 50-50 را به نفع فولاد سوت می زد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس ، سیاه جامگان ابومسلم در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار تیم قعرنشین جدول لیگ برتر یعنی فولاد خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فولاد خوزستان در دقیقه 90 به پایان رسید. در همین زمینه خبرنگار تسنیم خراسان رضوی با رضا شاهرودی گفت وگویی در زمینه این بازی و برخی مسائل دیگر انجام داد که آن را می خوانید: تسنیم: آقای شاهرودی
کاظمی: وضعیت مان در جدول بدتر شد
موضوع در روحیه تیم ما تأثیرگذار نبود. وی در مورد مشکل سیاه جامگان گفت: ما بین حریفان مان فرق قائل نمی شویم هر چند که در دستور کار آنها توپ های ارسالی برای عنایتی بود و روی این کار تأکید داشتند که موفق نبودند. مربی فولاد گفت: پارسال ذوب آهن تا هفته دهم 4 امتیاز داشت و در نهایت سهمیه آسیا را گرفت و امیدوارم سرنوشت این تیم امسال برای ما تکرار شود. اما این وقفه لیگ در کار ما تأثیر منفی دارد البته هواداران فوتبال فهیمی داریم که علیرغم نتایج ضعیف از ما حمایت می کنند.
باز هم حکایت آن 20 دقیقه لعنتی / آقای تونی! نمک به روی زخم نپاشید!
! اما این تراژدی تلخ مربوط به تیمی نیست جز تراکتورسازی! نه رای کمیته انضباطی در میان است و نه اخراج و کارت قرمزی. بلکه چند تعویض نابجا و تاکتیک غلط و منحصر به فرد تونی در بیست دقیقه پایانی سبب شده تا این بلا سر تیم محبوب آذربایجان بیاید. به گزارش آذرقلم، تیمی که خوب شروع می کند اما نمی تواند از داشته های خود و همه آنچه را که به زحمت به دست آورده حفاظت کند. بازی اخیر تراکتور با ذوب آهن
عصبانیت شدید یحیی از دست داوری که چند هفته قبل به خاطر اشتباهاتش گفته بود خداحافظی می کند
به گزارش آوای آبی پوشان به نقل از خبرآنلاین؛ در دقیقه آخر نیمه اول بازی تراکتورسازی – ذوب آهن در تبریز، داور مقابل نیمکت ذوب آهن یک اوت دستی به نفع تراکتورسازی گرفت. در این لحظه یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن شاکی شد و داد زد. او کتش را در آورد و به زمین کوبید. یک لگد هم به کتش زد و با عصبانیت به سمت نیمکت تیمش رفت. داور یحیی را صدا کرد و به او گفت که آرام باشد. اما یحیی همچنان عصبانی بود و اعتراض می کرد. با این حال داور فقط به او تذکر داد. داور این مسابقه زرگر بود؛ همان کسی که بعد از اشتباهاتش در بازی چند هفته قبل پرسپولیس – سایپا، گفته بود خداحافظی می کنم. 43 43 ...
تراکتورسازی–ذوب آهن؛ پیکاری برای رسیدن به خانه سوم جدول لیگ برتر
خبرگزاری مهر – سرویس استان ها : هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز سه شنبه با انجام پنج دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن دریکی از مهم ترین بازی های هفته تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:30 امروز در خانه خود پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان است. دیدار دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن با توجه به قابلیت های فنی بازیکنان دو تیم و اینکه هر دو تیم فوتبال را به خوبی روی
نتایج ما فاجعه نیست، هواداران وفادار و صبور باشند
خلعتبری ابتدا درخصوص شکست تیمش مقابل استقلال می گوید: ما بازی را خوب شروع کردیم، ولی برخلاف روند مسابقه گل خوردیم. چند فرصت خوب را از دست دادیم و در نیمه دوم هم در بدترین زمان گل خوردیم. واقعاً شرمنده هواداران شدیم، آنها از ما حمایت کردند، ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم در بازی های آینده نتایج اخیر را جبران کنیم. او در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کنی سپاهان افت کرده است، تأکید می
خوردبین: امیدواریم با 2 گل پیروز شهرآورد شویم
امیدوار هستیم که در بازی روز جمعه برابر استقلال نیز سه امتیاز بازی را بدست آوریم. خوردبین درباره انتظارات هواداران از تیم پرسپولیس اظهار داشت: هواداران وقتی می بینند تیم خوب بازی می کند حتی اگر ببازد ناراحت نمی شوند و ما شاهد بودیم که تیم ما در بازی برابر ذوب آهن نتیجه را واگذار کرد اما مردم ناراحت نبودند. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از تیم فوتبال استقلال، هیات فوتبال تهران و
نتیجه دربی امسال قابل پیش بینی نیست
مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص دربی 81 اظهار کرد: باید بگویم از برد هر دو تیم در مقابل حریفانشان در هفته دهم خوشحال شدم، به نظر من اگر سرخابی ها ضعیف شوند پایه های فوتبال ما نیز ضعیف خواهد شد و تجربه نشان داده هر زمانی که استقلال و پرسپولیس خوب بودند تیم ملی ما نیز قوی بوده است. وی ادامه داد: فکر می کنم حدود 50 درصد