سایر منابع:
سایر خبرها
اومانیا: امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد
روند خوبش ادامه دهد و پای او در دربی هم به گلزنی باز شود. وی تاکید کرد: البته مهمترین مساله در بازی مهم برابر استقلال پیروزی است و چندان اهمیت ندارد که چه کسی گل بزند. ما یک تیم هستیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با پیروزی در این مسابقه دل هوادارانمان را شاد کنیم. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در رابطه با شرایطش در تیم ملی کاستاریکا تصریح کرد: در لیست اولیه مربی جدید تیم ملی حضور داشتم. اما نامم در لیست دوم نبود. در حال حاضر تمام تمرکزم را روی پرسپولیس و کمک به این تیم معطوف است و هر وقت آن ها نامه بزنند در خدمت تیم ملی خواهم بود. ...
پاسخ های یک مرجع تقلید به نامه یک دختر به امام زمان (عج)
زبان غیر اهل معرفت جاری نمی شود. و امّا بخش دوم و پاسخ سؤالات: این مسأله از شعبه های ولایت پدر بر فرزند صغیر است؛ خواه پسر باشد یا دختر که از مسائل مهمّ است و فقط در مسأله عقد نکاح نیست، بلکه در اموال صغیر، در حفاظت از مصالح صغیر و صیانت و تربیت او هم است. اختیار مطلق نیست و شرائط معتبری دارد که تحقّق آن شرائط نادر الوقوع است، ولی پیش بینی آن موارد در قانون لازم است و
مظلومی: برای حفظ صدر پرسپولیس را می بریم
نمی دانم تفکر برانکو چطور است. اما دوست ندارم بازی صفر صفر تمام شود و به دنبال بازی تهاجمی هستم و گل داشته باشد. تماشاگران سختی هایی زیادی می کشند و دوست دارند گل ببیند. حتی اگر مساوی هم شود گل باید داشته باشد. دنبال القاب نیستم و برد می خواهیم محروم و مصدوم نداریم و برای خودم هم سخت است که نفر اصلی را بچینم. دنبال لقب نیستم اما خوشحالم که این عدد با همکاری دوستان این عدد را به جا بگذاریم. من
پرسپولیس یا استقلال مسئله این است
دوست دارم پرسپولیس برنده باشد محمد دایی مربی تیم فوتبال صبا قم ، اظهار داشت: روز گذشته بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم اما محروم و مصدوم زیاد داشتیم و این کار را برای ما سخت کرده بود، نیمه اول نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما نیمه دوم بهتر عمل کردیم البته ما هر بازی برای برد به میدان می رویم اما نتیجه مساوی با این شرایط نتیجه خوبی بود . وی اضافه کرد: دست ما در انتخاب 11 مهره
نامه سرگشاده آقامیری به آقای موج سوار
نیفتاد !! مهدی عبوری متصف می شد به احمدی نژادی بودن و داشتن تفکرات احمدی نژادیسم، او که در سالهای دولت دهم اصرار رییس جمهور وقت مبنی بر پذیرفتن فرمانداری ساری را به جد رد کرده بود و اصلا کاری به سیاست بازی های آن زمان نداشت ، چرا مورد این اتهام قرار میگرفت ، نیازی به ذکر نام نیست در طیف مشاوران و همکاران او از منتهی الیه راست تا منتهی الیه چپ دیده می شوند ، ایدِِئولوژی عملگرایی حلقه وصل
خلیلی:اولین بار در دربی، قلبم ریخت!
دربی تنها دو موقعیت گل داشتم که آنها را به گل تبدیل کردم و خدا رو شکر پاس گل و موقعیتی دریافت نکردم که گل نکنم و بعدها حسرت آن را بخورم. دوست دارم در همه دربی ها باشم هربار که دربی را نگاه می کنم دوست دارم در آن حضور داشته باشم، اصلا اینطور نیستم که بگویم دوست داشتم در فلان دربی باشم، آنقدر به پرسپولیس علاقه مند هستم که هر دربی را که می بینم دوست دارم در آن حضور داشته باشم
دوست دارم ببریم تا روح هادی شاد شود/ درمورد طارمی تصمیم می گیرم
برد را به آنها تقدیم کنیم با وجود وضعیت هوای فردا باز هم دعوت می کنم از هواداران که همه به استادیوم بیایند تا ان شاءالله با برد دل هواداران را شاد کنیم و پرسپولیسی ها شاد شوند. وی درباره اینکه درباره بازی فردا محروم یا مصدوم دارم اظهار داشت: برای بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی با ما نیستند و بقیه همه این شانس را دارند که بازی کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه
نبرد سرمربیان درآستانه شهرآورد تهران
را تمام کنیم اما این خواسته غیرمنطقی است. وی گفت: در بازی تراکتور و ذوب آهن چه اتفاقی افتاد؟ بازی 4 بر 1 به 4 - 4 تغییر کرد دلیلش این است که بازیکنان تمرکز کامل و انرژی زیادی دارند. برانکو افزود: نیمه دوم در همه دنیا افت انرژی و افت توان داریم به همین دلیل تعویض ها را گذاشته اند تا ریتم بازی بالا برود و بازی تغییر کند در بازی قبلی گفتم که خوشحالم یک نیمکت قوی داریم که می تواند روند بازی را
روایتی دردناک از زنانی که نام زنان خیابانی را یدک میکشند
مردها ارتباط دارم. اصلاً اینجور نبود. دوست های عوضی اش همه نظرناپاک بودن اما من... چشم های نازی یک باره حالت غمگینی به خود می گیرد. تا آن وقت تلاش می کرد خودش را به اصطلاح شاد و شنگول نشان دهد. یک باره اما پرت می شود به گذشته: بعد از طلاق دو بار صیغه شدم. جفتشان زن و بچه داشتند. خانه پدرم نانخور اضافی نمی خواستند. گفتند یا برگرد خانه شوهر یا دوباره شوهر کن. شوهر صیغه ای هم شوهر است دیگر
پدرم دوست داشت پرسپولیسی شوم اما بهترین تصمیم را گرفتم و به استقلال رفتم/ الان هم می گویم استقلالی ام
گویم بقیه فقط برای محبوبیت این کار را کردند ولی من معتقدم یک بازیکن نباید حتما 4 را نشان دهد که بگوید استقلالی است. من استقلال را خیلی دوست دارم. الان به جرات می گویم خیلی استقلالی ام. ولی هیچوقت دوست نداشتم این عدد را نشان بدهم. شاید بیشتر از همه استقلالی باشم ولی این چیزها برایم مهم نیست. تو قبل از اینکه به ایران بیایی، اصلا بازی های لیگ برتر را دنبال می کردی؟ نه زیاد پیگیر بازی
اعضا هیئت مدیره استقلال : دربی را می بریم
بازیکنان شود. افشارزاده ادامه داد: از هواداران سرخابی می خواهم که با حضور در استادیوم تیم های خود را مورد تشویق قرار دهند تا از این رو بازیکنان هر دو تیم با روحیه بالایی در میدان ظاهر شوند. وی در خصوص بحث کری خوانی گفت: به عنوان مدیر استقلال مخالف کری خواندن هستم و به اعتقاد من این کار اصلا در شأن ما نیست، کری خواندن یعنی چه؟ بهتر است بگویم که به هیچ عنوان اهل کری خواندن
رحمانی: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مشکلات بازیکنان رسیدگی کند
کرد و همان توپ تبدیل به گل دوم تیم ذوب آهن شد، هیچ اتفاقی رخ نداد اما تصمیمی که داور در مورد آن گرفت واقعاً افتضاح بود. با وجود همه احترامی که برای آقای زرگر قائلم اما معتقدم که او علی رغم قضاوت خوبی که در طول بازی داشت، در آن مورد تصمیم خنده داری گرفت. تسنیم: این هفته هم مقابل صبای قم بازی دارید؛ نظرت درباره این دیدار چیست؟ صبا تیم خوبی است و امسال از وجود سرمربی
باستان شناسی، عتیقه شناسی نیست
به دست آمده از یک تپه بسیار کوچک تقریبا یک هکتاری در 15 کیلومتری شهرسوخته که مطالعه و معرفی آنها می تواند گره های بسیاری را از نظر چگونگی روند پیشرفت فن ذوب فلز، فلزگری و ریخته گری در فلات ایران را باز کند و به مراتب از اشیای شهرسوخته مهم تر است، اما تا امروز و پس از هفت یا هشت سال کار در این محوطه، دریغ از انتشار یک صفحه، تکرار می کنم یک صفحه در مورد این اشیا و ابزار! در این خصوص باید
برانکو: هیچ نکته مبهمی درباره استقلال وجود ندارد
ان شاءالله با برد دل هواداران را شاد کنیم و پرسپولیسی ها شاد شوند. وی درباره اینکه درباره بازی فردا محروم یا مصدوم دارم اظهار داشت: برای بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی با ما نیستند و بقیه همه این شانس را دارند که بازی کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در نیمه دوم و با تعویض ها راه می افتد، تصریح کرد: اینها شرایط مسابقه هستند و هر بازی مقررات خودش را دارد
بهترین گلر دربی: دوست دارم در پرسپولیس با فوتبال خداحافظی کنم
کنم و احتمالا شما با من شوخی می کنید. * آن طور که بچه های آمار ما می گویند، تو در 450 دقیقه حضورت در دربی فقط یک گل دریافت کرده ای. – از این بابت خیلی خوشحالم اما تا جایی که می دانم فوتبال ایران دروازه بان های بزرگی داشته که همه آنها برای من قابل احترام هستم. اگر آمار شما درست باشد، بی نهایت از خبر شما خوشحال شدم. این یک افتخار بزرگ برای من و پرسپولیس است و خوشحالم که بهترین دروازه
داریوش فرهنگ: اجازه نمی دهم نقشم دوبله شود!
را باخته بود زیرا پیش از این بهترین موسیقی توسط ژار ساخته شده بود حالا چه باید بکند تا کار پرطروات تر ارایه شود همین امر انسان را به تلاش مضاعف می گمارد. بنده هم همین وضعیت را داشتم یک ابوسفیان پیش از این توسط عقاد معرفی شده بود که هرگز دلم نمی خواست کمتر از آن بازیگر ظاهر شوم و باید بهتر باشم از سوی دیگر یک رقابت نابرابر وجود داشت حجم کاراکتر ابوسفیان در فیلم عقاد به مراتب بیشتر از حجم
دربی قابل قیاس با سایر دیدارها نیست
به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ اعضای کادر فنی تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص دربی نظرات خود را اظهار داشتند. برانکو: هیچ دربی ای با دربی تهران قابل مقایسه نیست برانکو درباره دربی روز جمعه میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من دربی های مختلفی را تجربه کردم. در کشورهای کرواسی، چین و امارات سرمربی گری کردم اما هیچ دربی ای مثل دربی تهران نیست. علت این تفاوت این است که مهم
گفتگویی کاملا سیاسی با فرهنگی ترین وزیر احمدی نژاد
به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، " تشتت میان اصولگرایان برای این جریان مشکل ساز شد، لذا مردم دچار سردرگمی شدند. در سیاست خارجی دولت جدید شاهد دیپلماسی لبخند هستیم که جواب نداده است، موضع انفعالی در مورد جانباختگان منا باعث شد دولت عزای عمومی اعلام نکند. یکتا حزب، جبهه و یا گفتمان می تواند باشد. روحانی از سعه صدر لازم برخوردار نیست. یک آقایی ادعا می کرد اگر من به عربستان سفر
نبرد سرمربیان در آستانه شهرآورد تهران
اول شانس گلزنی داشتیم بهترین وضعیت این است که در 10 دقیقه نخست بازی، کار را تمام کنیم اما این خواسته غیرمنطقی است. وی گفت: در بازی تراکتور و ذوب آهن چه اتفاقی افتاد؟ بازی 4 بر 1 به 4 - 4 تغییر کرد دلیلش این است که بازیکنان تمرکز کامل و انرژی زیادی دارند. برانکو افزود: نیمه دوم در همه دنیا افت انرژی و افت توان داریم به همین دلیل تعویض ها را گذاشته اند تا ریتم بازی بالا برود و بازی تغییر
حجازی می خواست من را به استقلال ببرد
بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت وگو با "ورزش سه" در مورد خاطراتش می گوید: افتخار می کنم که در دربی گل زنم برای من افتخاری است که در دهه ای در پرسپولیس بازی کردم که بازیکنانی مثل میناوند، عابدزاده، شاهرودی و غیره در این تیم بازی می کردند. خدا من را خیلی دوست داشت که از موقعی که بازیم را شروع کردم توانستم به استقلال در دربی گل بزنم. برای هر بازیکن افتخاری است که در دربی ها موفق شود گل
مظلومی: برای حفظ صدر پرسپولیس را می بریم
شاءالله برای سه امتیاز به زمین می رویم. از تمام بازیکنان حمایت می کنم اما به خاطر ترک اردو با کرار برخورد می شود سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قهر کرار جاسم از اردوی این تیم در روز گذشته و اینکه آیا این بازیکن عراقی به او خیانت نکرده و به استقلال ضربه نزده است، عنوان کرد: می دانستم در مورد کرار می پرسید. به نظرم بهتر است به دربی فکر کنید. من از همه بازیکنان چه ایرانی و چه خارجی
برانکو: هیچ دربی مانند دربی تهران نیست
به گزارش سلام خبر ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) تیمش با استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در خصوص این بازی اظهار داشت: تعداد زیاد دوستان در این نشست خبری نشان می دهد که چه بازی مهمی در انتظارمان است. دربی بزرگ ترین واقعه فوتبال ایران و آسیاست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بزرگ ترین واقعه فوتبال در ایران و همچنین آسیا دربی است و خوشحالم که در
روحانی از سعه صدر لازم برخوردار نیست!
به گزارش باشگاه خبرنگاران " تشتت میان اصولگرایان برای این جریان مشکل ساز شد، لذا مردم دچار سردرگمی شدند. در سیاست خارجی دولت جدید شاهد دیپلماسی لبخند هستیم که جواب نداده است، موضع انفعالی در مورد جانباختگان منا باعث شد دولت عزای عمومی اعلام نکند. یکتا حزب، جبهه و یا گفتمان می تواند باشد. روحانی از سعه صدر لازم برخوردار نیست. یک آقایی ادعا می کرد اگر من به عربستان سفر کنم، تمام مسائل حل می
خراسان جنوبی لبریز از عطر شهادت/ در شهر بوی نسیم کربلا پیچید
است... حکایت چند سال انتظار مادرانی که دروصال یوسفشان گیسو سپید کرده اند. به همراه شهدا به سمت معراج شهدای بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی می روم. درعین همهمه و صداهای مختلف سکوتی به پاست. به تابوت های شهید گمنام که بنگری گویی به آهستگی سخن می گویند. سخن از گوهرهایی که در دل خود پنهان دارند. سخن از شهیدانی که پوست و گوشت و استخوانشان باهم مخلوط شده است. شفای فرزندم را از تو می
مظلومی: برای حفظ صدر پرسپولیس را می بریم
من نمی دانم تفکر برانکو چطور است. اما دوست ندارم بازی صفر صفر تمام شود و به دنبال بازی تهاجمی هستم و گل داشته باشد. تماشاگران سختی هایی زیادی می کشند و دوست دارند گل ببیند. حتی اگر مساوی هم شود گل باید داشته باشد. دنبال القاب نیستم و برد می خواهیم محروم و مصدوم نداریم و برای خودم هم سخت است که نفر اصلی را بچینم. دنبال لقب نیستم اما خوشحالم که این عدد با همکاری دوستان این عدد را به جا
12 سال مذاکره هسته ای به روایت تصاویر
اساس اظهارات مقامات اروپایی این توافق مورد نظر آمریکا نبود و مذاکرات انجام شده نتوانست منجر به نتیجه ای شود. جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در کتاب خود می نویسد که "وقتی نتیجه مرضی الطرفین را به آمریکایی ها ارائه کردیم، آنها اصلاً در فاز همکاری نبودند. بنابراین سه کشور چون می دانستند اگر آمریکا مخالف باشد، مذاکرات به نتیجه نمی رسد، آن را رها کردند و در پی آن بود که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت
پیش بازی استقلال تهران- پرسپولیس تهران؛ نبرد 6 و 4 به یاد شماره 24
دیدار پرویز مظلومی (سرمربی استقلال): از هر لحاظ آماده بازی فردا هستیم. با برنامه ریزی که کرده ایم به دنیال سه امتیاز بازی هستیم و برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت تا صدر جدول را حفظ کرده و دل هوادارانمان را شاد کنیم. حریف هم برای برد پا به میدان خواهد گذاشت. از نظر من تیمی که اسیر حاشیه و جو ورزشگاه نشود و بتواند از تک موقعیت هایش استفاده کند، برنده خواهد شد. (صحبت های کامل مظلومی را از
ترس در دربی یعنی مرگ/بازی هافبک ها!
و پرسپولیسی ها شاد شوند. وی درباره اینکه درباره بازی فردا محروم یا مصدوم دارم اظهار داشت: برای بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی با ما نیستند و بقیه همه این شانس را دارند که بازی کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در نیمه دوم و با تعویض ها راه می افتد، تصریح کرد: اینها شرایط مسابقه هستند و هر بازی مقررات خودش را دارد اگر یادتان باشد در بازی با سیاه جامگان ما
مظلومی: هیچ گاه از دربی نترسیدم - برانکو: هیچ چیز ما را غافلگیر نمی کند
پرسپولیسی ها شاد شوند. وی درباره اینکه درباره بازی فردا محروم یا مصدوم دارم اظهار داشت: برای بازی فردا اومانیا و بابک حاتمی با ما نیستند و بقیه همه این شانس را دارند که بازی کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در نیمه دوم و با تعویض ها راه می افتد، تصریح کرد: اینها شرایط مسابقه هستند و هر بازی مقررات خودش را دارد اگر یادتان باشد در بازی با سیاه جامگان ما دقیقه
زندگی، مهرجویی، سینما
تر شد؟ بحث سنت و مدرنیته از پیش از انقلاب برای من مطرح بود. بهتر است در همین ارتباط به فیلمی اشاره کنم که پیش از انقلاب با عنوان الموت ساختم. شاید ابعاد این موضوع برای تان بیشتر روشن شود. الموت نمونه اولیه سریالی به نام سیاحت در ایران بود. در ساخت این فیلم از فلسفه هانری کُربن و همچنین از متون کهن مثل آثار سهروردی و ابن عربی خیلی استفاده کردم. حیف که این فیلم در تلویزیون آن