چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰

بیرانوند: از هواداران استقلال خیلی ناراحتم

بیرانوند علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حاشیه تست کرونای بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فرحاضر شده بود می گوید تست کرونا خیلی سخت بوده و به زور تحمل کرده است. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در حاشیه تست کرونای بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: امروز تست کرونا دادیم و انصافا باید بگویم این تست وحشتناک سخت بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)