چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سیتنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۸

گوشی Galaxy J5 LTE با سیم کارت USIM عرضه می شود

شرکت سامسونگ الکترونیکس و شرکت ایرانسل، در یک همکاری مشترک طرح 96 ایرانسل- سامسونگ را اجرا کرده اند. طرحی که در آن، گوشی Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از 4G، به طور اختصاصی همراه با یک سیم کارت USIM ایرانسل که دارای شبکه 4G است به همراه 96 گیگابایت ترافیک عرضه می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)