سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۶

سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان: شانس زیادی برای کسب المپیک ریو داریم

تهران- ایرنا- سرپرست و سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان با بیان اینکه تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان نشده ایم، گفت: امسال شانس بالایی داریم که ثریا آقایی و نگین امیری پور این سهمیه را کسب کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)