چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۸

نمی خواهم وارد حاشیه شوم اما گل دربی را من زدم نه فرهاد مجیدی

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، هافبک سابق استقلال درباره دربی 81 می گوید : نمی خواهم زیاد درباره بازی فردا صحبت کنم اما به نظر من بازی برنده نخواهد داشت. حدس من این است که بازی با نتیجه تساوی به پایان می رسد. دوست داشتم که در دربی باشم اما قسمت اینگونه بود که دیگر بازی نکنم. البته که الان دیگر بود و نبود من در دربی فرقی ندارد. به هر حال امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران لذت ببرند. ولی بعید می دانم که برنده داشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)