سایر خبرها
کریم باقری: گلر خوب نصف یک تیم است
ایران آنلاین / کریم باقری درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهارکرد: دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کردند. استقلال در شروع دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما هرچه از زمان بازی گذشت ما توانستیم بر بازی تسلط پیدا کنیم. فکر می کنم در کل موقعیت های بیشتری نسبت به حریف به دست آوردیم اما با بی دقتی توپ های ما به گل تبدیل نشد. در کل فکر می کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی آمده بودند
مایلی کهن: اسلامیان نائب رئیس اول کی روش است، نه فدراسیون
ترابی را ما به تیم امید دعوت کردیم، حسین کنعانی و محمدرضا اخباری را ما به تیم امید آوردیم و بعد تیم ملی از آنها استفاده کرد استعدادها از سوی تیم امید کشف شد نکند می خواست از این بازیکنان هم استفاده نکند. * نظر شما راجع به شهرآورد 81 چیست؟ در فوتبال ایران دو سه مورد رخ داده که باعث خوشحالی است، یکی زمانی که تماشاگران ذوب آهن علیه مجید جلالی سرمربی سایپا شعار دادند و به او اهانت
درخشان: استقلال دست و پا می زد 3 امتیاز را حفظ کند/ پرسپولیس می توانست با اختلاف ببرد
درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دربی خوبی را شاهد بودیم. به نظر من بعد از اینکه گل خوردیم، خوب بودیم البته نیمه اول هم می توانستیم برنده باشیم اما از کار خوب رحمتی غافل نشویم. بعد از گل روی دروازه استقلال فشار زیادی آوردیم و استقلال دست و پا می زد تا 3 امتیاز را حفظ کند. فشار زیاد پرسپولیس اجازه تمرکز به خط دفاع استقلال را نداد و در نهایت تسلیم شدند و به گل
صبای قم تیم هفته؛ رحمتی دوباره بازیکن هفته/ دربی همه را سیراب کرد
دیگر تماشاگران با فوتبال آشتی کرده اند. البته به واقع دربی 81 واقعا از لحاظ فنی و جذابیت همه را سیراب کرد. *استقلال برای چهارمین فصل پیاپی موفق نشد پرسپولیس را شکست دهد. *سپاهان برای ششمین دیدار پیاپی موفق به پیروزی نشد. *حضور دو استقلال در صدر جدول در نوع خود جالب توجه است. بهترین گلزنان در پایان هفته یازدهم: 6 گل:مهدی طارمی (پرسپولیس
ملی پوش والیبال: مگر می شود تیمی غیر از استقلال را هم دوست داشت / پرسپولیسی ها خیلی دوست داشتند یک رحمتی ...
حرف ها و شعارهایی شنیده می شود که در شأن و شخصیت مردم ایران نیست. به نظرم این رفتار برخی از تماشاگران باید ریشه یابی شود. همه جای دنیا مردم با خانواده هایشان به استادیوم می روند و از دیدن بازی فوتبال لذت می برند اما متاسفانه درایران چنین شرایطی فراهم نیست. به نظر من با ورود خانواده ها به ورزشگاه ها جو سالن های ما هم سالم خواهد شد وامیدوارم روزی شاهد این اتفاق خوب باشیم. * به کدام بازیکن
صادقی: هرطور شده ذوب آهن را می بریم/ روزهای بد از ذهن پرسپولیسی ها پاک شده
شویم و جا بیافتیم زمان برد. وی در مورد تشویق هادی نوروزی در دقیقه 24 نظرش را اینگونه بیان کرد: این کار واقعا خیلی خوب است، امیدوار تداوم داشته باشد، به هر حال یک نوع احترام به هادی و خانواده اش است این کمترین کاری است که برای کاپیتان فقید پرسپولیس انجام دهیم. صادقی در پایان افزود: از هواداران پرسپولیس ممنونم که صبوری کردند بخصوص در بازی دربی که تا ثانیه آخر دست از تشویق کردند
ونگر: به آمار گلزنی تیمم افتخار می کنم
بازی شب گذشته به ثمر رساند از رکورد دو هزار گل زده در دوران وی گذشت، اظهار داشت: البته که کسب سه امتیاز این بازی مهم تر از هر چیز دیگری است. با این حال به آمار گلزنی تیمم هم افتخار می کنم، چون هواداران برای دیدن فوتبال زیبا به ورزشگاه می آیند. با این حال به نظر من کسب سه امتیاز از اهمیت بیشتری برخوردار بود. ونگر در خصوص وضعیت نه چندان خوب این روزهای چلسی عنوان کرد: فکر می کنم بهتر است من
قائم مقام استقلال خوزستان: در هیچ خطی مشکل نداریم
دادن است و خدا را شکر تیم مان در هیچ خطی مشکل ندارد. قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: جا دارد از زحمات هواداران که همراه تیم هستند و حتی برای بازی با نفت تهران نیز به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کنم. همچنین از آقای نعمتی نژاد، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره به خاطر نگاه خاص شان به تیم، قدردانی می کنم. خدا را شکر همه چیز دست به دست هم داده است و شرایط تیم خوب است. وی در
از هُلو گفتن احمدی نژاد دلخور شدم
امروز شود؛ اما درباره سؤال شما؛ آقای دکتر احمدی نژاد معتقد بودند در این سه دهه که از انقلاب می گذرد یک مطالبه مطرح شده است و آن هم حضور یک وزیر زن است و همه کاندیداهای ریاست جمهوری آن را به عنوان وعده انتخاباتی شعار می دهند. ایشان هم نظرشان این بود که ما باید این تابو را بشکنیم. چیز عجیبی نیست که ما در جمهوری اسلامی وزیر زن داشته باشیم. به شما دقیقا چه گفتند؟ چیزی که به من
خیز آلمانی ها برای تصاحب بازار ایران
. ایسن دورف به نمایشگاهی در تهران سر زده بود و از این مسئله به شدت متعجب است. او می گوید: همه چیز در آنجا هست: تکنولوژی های آلمانی که در هند یا کره ساخته شده اند. خیلی ترسناک است! رابطه آلمان و ایران همواره خوب بوده است. گوته اشعار حافظ را منعکس کرد و ایرانی ها در شهرهایی نظیر هامبورگ حضور پررنگی دارند. تعداد دانشمندان و پژوهشگران ایرانیِ مشغول در دانشگاه ها و بیمارستان های آلمان کم نیستند
کامیابی نیا: با رحمتی مساوی کردیم نه استقلال!
ایران آنلاین / امیدوارم استقلال و پرسپولیس در طول فصل آنقدر خوب بازی کنند که تماشاگران با ورزشگاه ها آشتی کنند. تجربه نشان داده هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی باشند تیم ملی قدرتمند خواهد بود. ما در دربی به جز 10 دقیقه اول، فوق العاده کار کردیم و رفته رفته حاکم توپ و زمین شدیم. فکر می کنم اگر دقت می کردیم 3- یک یا 4- یک استقلال را می بردیم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و در زدن ضربات آخر تمرکز
سورپرایز دربی من بودم
تمرین را کردم تا نظر برانکو عوض شود. خدا را شکر که این اتفاق هم افتاد و توانستم به ترکیب اصلی برسم. انگار از انتقادها واقعا ناراحتی؟ ناراحتم ولی کاری به حرف کسی ندارم. از بچگی یاد گرفته ام روی پای خودم بایستم. خدا کمک کرده و در این فوتبال به جایی رسیده ام. از این به بعد هم تمرکزم را فقط روی پرسپولیس می گذارم و آنقدر خوب کار می کنم که کسی انتقاد نکند. درخشش تو در دربی طوری بود که همه
وضعیت استقلال مانند مثال ملانصرالدین و پسرش شده است
داربی بسیار بازی خوبی بود و هواداران دو تیم از دیدن این بازی لذت بردند. صالح با تمجید از قدرت بدنی و سازمان دفاعی تیمش اظهار کرد: ما در سه مسابقه اخیرمان در دفاع بسیار خوب بودیم و هر چه از لیگ می گذرد، روند صعودی ما مشهود است. البته تعطیلات لیگ به تیم هایی مانند استقلال که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند لطمه می زند و دیگر تیم ها می توانند از این موضوع استفاده کنند. ما در طول فصل نسبت به این
تنها زن حاضر در دربی 81: خیلی سختی کشیدم
بانوی کلمبیای حاضر در دربی در پایان به موضوع جالبی اشاره کرد: همه چیز این بازی خیلی خوب بود و من خوشحالم به ورزشگاه آزادی آمدم، اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس تعدادی از تماشاگران استقلال به جایگاه خبرنگاران حمله کرده و چیزهایی را پرتاب کردند، نکته منفی این بازی را رقم زدند.
محتشمی پور:نفوذ حجتیه از هشدار گذشته است
مخالف شان این طور ملایم بود، در حالی که مخالفان، امام و دیگرانی که علم فلسفه را خوب می دانستند و استاد علم فلسفه بودند را کافر، ملحد و مشرک می دانستند، و اگر کسی از ظرفی که آنها آب می خورده باید دست و صورتش را آب می کشید چون نجس شده بود. علتش همین مساله فلسفه و حکمتی بوده که امام دارا بوده است. این تصلب و سرسختی که در حوزه وجود داشت، امروز هم شما می بینید؟ امروز در قم نیست
واکاوی فعالیت های انجمن حجتیه در گفت وگو با علی اکبر محتشمی پور
الله، تاثیر بسیار زیادی در طلاب و علمای حوزه علمیه قم داشتند حتی کسبه و مردم عادی هم سر درس اخلاق امام می آمدند، می نشستند و استفاده می کردند و این درس های امام که هفته ای یک بار در مدرسه فیضیه بود، اثرش تا یک هفته در ما وجود داشت، یعنی احساس می کردیم که در یک هفته واقعا مصونیت از گناه و خلاف پیدا کردیم. وقتی که ایشان بحثش را شروع می کرد شاگردان ایشان که سر کلاس درس شان بودند، آن گونه منقلب می
محتشمی پور: انجمن حجتیه وابسته به ساواک و انگلیس بود
کسبه و مردم عادی هم سر درس اخلاق امام می آمدند، می نشستند و استفاده می کردند و این درس های امام که هفته ای یک بار در مدرسه فیضیه بود، اثرش تا یک هفته در ما وجود داشت، یعنی احساس می کردیم که در یک هفته واقعا مصونیت از گناه و خلاف پیدا کردیم. وقتی که ایشان بحثش را شروع می کرد شاگردان ایشان که سر کلاس درسشان بودند، آن گونه منقلب می شدند که بی اختیار گریه می کردند و متحول می شدند. این اشاراتی بود که
اسیر بی عدالتی فوتبال شدیم و دربی را نبردیم/ برانکو: جبران هفت امتیاز زیاد نیست
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالاتی پاسخ داد، با این گفتگو همراه باشید. دربی تمام شد و اکنون تساوی در لحظات پایانی احساس های متفاوتی به وجود آورده است. اینکه پرسپولیس شایسته پیروزی بود، احساس شما بعد از فروکش کردن التهاب اولیه چگونه است؟ همه می دانیم که این بازی چه قدر مهم بود. آنچه باعث خوشحالی من شد حضور حدود یکصد هزار
معذرت خواهی علی ضیا از مظلومی و استقلالی ها
علی ضیا از طرفداران تیم استقلال که باعث ناراحتی شان شده معذرت خواهی کرد. به گزارش صدای ایران، علی ضیا مجری تلویزیون برای تماشای دربی 81 از تعدادی از هنرمندان و هواداران دو تیم دعوت کرد به کافه بعضیا که زیر نظر خودش اداره می شود، بروند تا دور هم از این بازی لذت ببرند. او و دوستانش در دقایق پایانی درباره کلاه گیس پرویز مظلومی شعار می دادند! در متن اینستاگرامی علی ضیا آمده است
ناگفته های وزیر هلوی احمدی نژاد/ سخنان تعجب برانگیز!
فراهم می شد . روزنامه ایران نیز در گفت و گو با مربی استقلال به ججال های دربی 81 پرداخته است. ایران در این گزارش با عنوان جنجال های بعد از دربی 81 می نویسد: دربی 81 بازی پرهیجانی از کار درآمد به طوری که همه کارشناسان و هواداران این دربی را یکی از بهترین بازی های دو تیم در چند سال اخیر دانستند، مجید صالح مربی تیم استقلال هرچند از کیفیت فنی دو تیم ابراز خرسندی کرد اما در اظهارنظری جنجالی باعث
پرویز مظلومی: نوار باخت ها را پاره کردیم، دربی بعد را می بریم
رفتند. تشکر می کنم از همه استقلالی ها و مطمئنا در دربی های آینده جبران می کنیم. از طرفی خوشحالم که نوار باخت های ما در دربی ها پاره شد و از طرفی هم ناراحتم که چرا نتوانستیم پیروزی را تقدیم هواداران کنیم. ان شاءا... دربی بعد را می بریم تا تلافی اش درآید. استقلال و پرسپولیس بیش از 90 هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی می کشانند اما در خیلی از بازی های مهم شاهد چنین فضایی نیستیم. حتی برای تیم ملی
اسلامیان: اختلافات باید در فدراسیون حل شود؛ تلویزیون جای مناظره نیست، دوربین حال آدم ها را تغییر می دهد!
به یک پدیده اجتماعی و فرهنگی و حتی تبدیل شده است و از هر جهت یک مقوله مهم است و ما هم باید کمک کنیم تا انتظاراتی که مردم از فوتبال دارند برآورده شود. به طور مثال دیدیم روز جمعه یک مسابقه زیبا برگزار شد و جا دارد از تاج و همکارانشان در سازمان لیگ تشکر کنم که یک نظم و انضباط خوبی ایجاد کردند تا 90 هزار نفر در زیر باران در ورزشگاه آزادی دربی را تماشا کنند. به این ترتیب شاهد هستیم که همین فوتبال تا چه
نقش آیت الله قاضی در پیروزی انقلاب
ما را روشن کرد که حکومت می خواهد با این کار، ما را به غرب وابسته کند. یادم هست روبه روی مدرسه جهانشاه، صندوق رأی گذاشته بودند. من هم به هر کسی که او را خوب می شناختم می گفتم: صلاح نیست در رأی گیری شرکت کند و توضیح می دادم حکومت می خواهد با این کار ما را به خارج وابسته کند! سر این قضیه مرا دستگیر کردند و به سازمان امنیت بردند. رئیس ساواک فردی به اسم تیمسار مهرداد و از افسران دوره رضاخان و بسیار بی
8+1نکته ازیک دربی بارانی
به گزارش قدس آنلاین، 1_باران می آمد اما برای مشتاقان دربی ملالی نبود. تماشاگرانی که آنقدر در بازی های قبل بی تفاوت بودند که لیگ نیز بارها و بارها به واسطه برجا گذاشتن سکوهای خالی به سخره گرفته شد. از یاد نمی بریم اظهارات مایوس کننده ای را که می گفت: تماشاگران لیگ ایران از لیگ افغانستان هم کمترند. فضایی آکنده از ناامیدی و رفتن به سوی قهقرا. گاهی اما می شود چنان از تساوی سرخابی ها در دربی ها لذت برد که برآیند آنچه رقم خورده را به عنوان یکی از بهترین بازی های فصل نامید. جمعه عصر به واق
پروین:ماشالا به این داور!
به گزارش افکارخبر ، علی پروین درباره دربی 81 اظهار داشت: یکی از زیباترین دربی های چند سال اخیر پرسپولیس بود که حتی دربی ها و بردهای چند سال اخیر سرخ ها جذاب تر و بهتر بود. استقلال بازی را خوب شروع کرد اما بعد از گل به لاک دفاعی رفت. استقلالی ها احتیاط بیش از حد کردند. طبیعی بود که آنها به دنبال حفظ گل باشند و دفاع کنند اما در این باره دو اشتباه داشتند. یکی اینکه خیلی زود به لاک دفاعی رفتند. و یکی
ترکی: آقای سرمربی عوام فریبی نکنید
ورزش سه: محسن ترکی بعد از قضاوت قابل قبولی که در دربی داشته به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) جمعه شب را تا صبح در حرم بوده و امروز هم در قالب یک مربی ورزش در مدرسه مشغول به کار است. به نفع تیم خودم قضاوت می کنم کارشناسی ارشد من مربوط به قدیم است. در حال حاضر من دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت ورزشی هستم و همانطور که می دانید شغل اصلی من معلمی است و من معلم ورزش مدرسه هستم. امروز هم
مشکل چلسی خود مورینیو است
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام و به نقل از شفقنا ورزشی; هواداران فوتبال صبر خود را از دست داده اند و یا بهتر است که بگویم کم صبر نشان می دهند. زندگی بیرون از مستطیل سبز مانند داخل آن سریع است و دیگر مثل سابق جلوه گری نمی کند. یک نتیجه بد کافی است تا حاضران در ورزشگاه علیه سرمربی خود شعار سر دهند و خواستار اخراج او شوند. لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ تعبیر بسیار زیبا و قابل
خبرنگار آمریکایی: مرگ بر سیاست های غلط آمریکا را قبول دارم/ علاقه ویژه ای به حضرت عباس(ع) دارم
در آن شعار “مرگ بر آمریکا” می دهند؟ قطعاً به عنوان خبرنگار حضور خواهم یافت، اما برایم سخت است که خودم “مرگ بر آمریکا” بگویم. بالأخره آمریکا کشور و وطن من است. ضمن این که ترجمه و تفسیر این شعار مهم است. اگر منظور شما از بیان شعار این باشد که “مرگ بر سیاست های غلط نظام آمریکا” حتماً این شعار را خواهم داد. “مرگ بر آمریکا” با “مرگ بر روش غلط سیاست های آمریکا” فرق دارد. معنی شعارها و کلمات
تصاویر/ برد بارسا در شب رکورد زنی سوارز
شاکردوست در حال سیگار کشیدن رواج بی حجابی یواشکی احمدی نژاد در منزل شهید باقری حاضر شد+عکس بازداشت بزرگ ترین بدهکار موسسه مالی میزان پر بازدیدترین ها عکس مستهجن همسر جدید گلشیفته فراهانی! عکس/ 13 عکس کم نظیر از قتلگاه امام حسین(ع) کاهش 14میلیونی قیمت خودرو فیلم/ لحظه انهدام پناهگاه زیرزمینی داعش دلیل
هر روز با خانواده ام خدا را شکر می کنیم که به استقلال رفتم
خیلی های دیگر در پرسپولیس به من توصیه کردند جدا شوم. خیلی ها فهمیدند که حق داشتم بروم و آنهایی که نفهمیدند بگذار در نفهمی شان بمانند. باورت نمی شود اما هنوز هم که خیلی از پرسپولیسی ها وقتی مرا می بینند، می گویند خوب کاری کردی رفتی استقلال؛ ما ماندیم به عشق پرسپولیس هشت مان گروی نه مان است! خرج زندگی و زن و بچه را نداریم بدهیم. حالا بگویید با تعصب چه فایده ای داشت. * اما هواداران پرسپولیس