سایر خبرها
مایلی کهن: اسلامیان نایب رئیس اول کی روش است، نه فدراسیون
کردیم یادتان هست؟ فارس: بله، گهر درود تیم بدون امکانات، پایتخت فرهنگی فوتبال کشور شد. بله، این درحالی بود که قبل از آنکه من به آنجا بروم بازی گهردرود و ملوان در ورزشگاه انقلاب برگزار شد و تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند و برخی آسیب دیدند اما بعد از آن این شهر تبدیل به پایتخت فرهنگی فوتبال ایران شد حتی استقلال برای بازی به شهر درود آمد در حالی که برخی از مسئولانش
رقیب ایران درمسابقات جهانی کوراش ازبکستان است/حضور دوتیم ازکشور
به گزارش خبرنگار مهر ، آرش میراسماعیلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رشته کوراش از دو ماه پیش وارد بازی های آسیایی شد اظهار داشت: مسابقات کوراش در 15 وزن وارد بازی های آسیایی شده که ورود این رشته ورزشی به مسابقات آسیایی می تواند آینده خوبی برای کشورمان رقم بزند. وی رقیب اصلی ایران در مسابقات جهانی کوراش 2015 را تیم ازبکستان خواند و بیان داشت: کوراش کاران کشور همیشه در
زادروز مرتضی احمدی، صدای طهرون قدیم!
توپ ها قرار است توی دروازه برود؟ توپ که گل نمی شود فحش های بد می دهند. یک بار چنگیز داشت برای استقلال بازی می کرد. چهار نفر از پرسپولیسی ها به چنگیز فحش زشتی دادند. من بلند شدم و آن چند نفر را از ورزشگاه بیرون کردم. آن شب چنگیز زنگ زد و از من خیلی تشکر کرد. گفت عمو خیلی دوستت دارم. مجروحیت به خاطر شیطنت های کلاه قرمزی کودکان دهه 60 هم خاطرات خوبی از مرتضی احمدی دارند. او در
اعتراف نظری جویباری: مظلومی کرار را می خواهد
معاون باشگاه استقلال گفت: کرار در جلسه با ما اعلام کرد که نمی خواهد در ایران فوتبال بازی کند. به گزارش فارس، علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال در خصوص جلسه با جاسم کرار اظهار داشت: ما در این جلسه در مورد همه موضوعات با هم بحث و دعوا و حتی شوخی هم کردیم در مورد این صحبت کردیم که با او فسخ کنیم و یا ادامه دهیم. مظلومی صراحتا اعلام کرد که او را می خواهد. آقای کردنوری در جلسه حضور
سید مجید بنی فاطمه چگونه مداح شد؟
هفته نامه تماشاگران امروز - محبوبه شعاعی: سید مجید بنی فاطمه متولد 1356 در تهران است. مداحی را به طور رسمی از سال 71 و با شاگردی سعید حدادیان و دیگر مداحان مشهور شروع کرده و حالا در شمال غرب تهران بزرگترین مجالس محرم را دارد. پیش از محرم و در روزهایی که هنوز مشغله کمتری داشت سراغش رفتیم. قراری که در یک باشگاه ورزشی در خیابان دولت در شمال شهر گذاشته شد. باشگاه شیک و مجهزی که سید مجید می
بحث و دعوا و شوخی باشگاه استقلال با کرار
به گزارش " بوشهرنیوز " علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال در خصوص جلسه با جاسم کرار اظهار داشت: ما در این جلسه در مورد همه موضوعات با هم بحث و دعوا و حتی شوخی هم کردیم در مورد این صحبت کردیم که با او فسخ کنیم و یا ادامه دهیم. مظلومی صراحتا اعلام کرد که او را می خواهد. آقای کردنوری در جلسه حضور داشته و مسائل کلی و شرایط باشگاه را مطرح کردیم. وی ادامه داد: قرار شد ماحصل این جلسه را به
صبای قم تیم هفته؛ رحمتی دوباره بازیکن هفته/ دربی همه را سیراب کرد
لیگ برتر ادامه داشته باشد. بر همین اساس فراز کمالوند به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب می شود. مسابقه هفته: استقلال - پرسپولیس زمانی که دربی برگزار شود بدون هیچ بحثی باید این مسابقه را به عنوان مسابقه هفته انتخاب کرد. اتفاقات هفته: *دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد و حضور 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادی نشان داد که شاید یک
توهین مجری مشهور به سرمربی استقلال
پس از گل تساوی پرسپولیس مقابل استقلال نشان می داد. فیلم لو رفته از محفل هنرمندان پرسپولیسی که شهرام سلیمانی دیگر هنرمند علاقه مند به این تیم هم در آن حضور دارد، لحظاتی پس از گل پرسپولیس را روایت می کند؛ آنجا که علی ضیا همراه با سایر حاضران با شادی غیر قابل توصیف، شعار عجیبی را علیه سرمربی استقلال سر می دهند. انتشار این فیلم برای مجری و تهیه کننده سیما که اخیراً از زیارت خانه خدا برگشته، قطعاً تبعاتی خواهد داشت؛ چه اینکه رسانه ملی برای چهره های شاخص خود همواره محدودیت هایی برای حضور در مجالس اینچنینی قائل بوده است. ...
دایی بهترین گزینه برای یک برند ورزشی است
حضورش در استادیوم آزادی نیز چنین گفت: این اولین باری بود که برای فوتبال به استادیوم می رفتم و این اتفاق برایم خیلی جالب بود. از شرایط ورزشگاه و جوی که دیدم کلی لذت بردم و احساس می کنم با این انرژی و هیجانی که هواداران می دهند، آدم کلی انرژی می گیرد. به هر حال من یک نیمه پیراهن استقلال را پوشید و یک نیمه پیراهن قرمز... عبادی در پایان گفت: رفتن من به تیم قرمز باعث شد تا آنها 2 گل بزنند و بازی را ببرند که از این بابت خوشحال هستم. خوشحالی دیگر من به خاطر دربی است چون فکر می کنم با این تساوی نه دل قرمزها شکست و نه دل آبی ها! منبع: روزنامه گل ...
سلیمانی؛ به جای علی ضیا به من فحاشی کنید
از این ها رو خواهیم گفت و انجام خواهیم داد، اما الان واقعا یعنی چی!؟؟ فحاشی چی رو حل می کنه، لعنت رو باید برای کسی فرستاد که با نیت کثیفش ویدیو رو پخش کرد و نفهمید چه کار بدی رو شروع کرده. با اینکه حرفی نزدم اما باز هم از طرف خودم و دوستان، اول از رفقای همیشه بی نظیرم آرش برهانی، حنیف، یعقوب، امین، وحید طالب لو، سید مهدی رحمتی ، محمد نوازی، نیکبخت و جناب مظلومی و هواداران محترم استقلال
فیلم خوشحالی علی ضیا پس از دربی 81 + جوابیه
اتاق خبر 24 : علی ضیا مجری مشهور تلویزیون که رسما در برنامه هایش اعلام می کند که یک پرسپولیسی دو آتیشه است و برای همه میهمانان استقلالی خود کری می خواند، برای تماشای دربی 81 از تعدادی از هنرمندان و هواداران دو تیم دعوت کرد به کافه بعضیا که زیر نظر خودش اداره می شود، بروند تا دور هم از این بازی لذت ببرند. در این جمع افراد مشهوری همچون حسین سلیمانی، مریم معصومی، یاحا کاشانی و
مظلومی: دیدید که پرسپولیس چطور به گل رسید / دربی بعد تلافی اش را در می آوریم
جبران می کنیم. از طرفی خوشحالم که نوار باخت های ما در دربی ها پاره شد و از طرفی هم ناراحتم که چرا نتوانستیم پیروزی را تقدیم هواداران کنیم. ان شاءا... دربی بعد را می بریم تا تلافی اش درآید. * استقلال و پرسپولیس بیش از 90 هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی می کشانند اما در خیلی از بازی های مهم شاهد چنین فضایی نیستیم. حتی برای تیم ملی. - این نشان دهنده جایگاه دو تیم است. مردم این
مکانی: راضی ام به من توهین شود اما هواداران به ورزشگاه بیایند
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید وقتی تیمی گل می خورد همه مقصر هستند. سوشا مکانی، درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: بازی طوری رقم خورد که در اکثر دقایق مالکیت توپ در اختیار ما بود و به غیر از 10 دقیقه ابتدایی ما تیم سرتر میدان بودیم. در کل بازی خوبی انجام شد و اگر بخواهیم بگوییم کدام تیم مستحق برد بود، باید بگویم با توجه به بازی ای که پرسپولیس انجام داد تیم ما مستحق
کری توهین آمیز مجری معروف به سرمربی استقلال
فیلم لو رفته از محفل هنرمندان پرسپولیسی که حسین سلیمانی دیگر هنرمند علاقمند به این تیم هم در آن حضور دارد، لحظاتی پس از گل جری بن سون را روایت می کند.آنجا که ضیا همراه با سایر حاضرین با شادی غیر قابل توصیف، شعار عجیبی را علیه سرمربی استقلال سر می دهند.آنها با شور و شوق زیاد در کنار هم می خوانند: عزا عزاست امروز، روز عزاست....... پس از انتشار این فیلم، کاربران استقلالی در فضای مجازی، به
کلیپ/ توهین علی ضیا به سرمربی استقلال در مهمانی مختلط!
به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، علی ضیا مجری مشهور تلویزیون که رسما در برنامه هایش اعلام می کند که یک پرسپولیسی دو آتیشه است و برای همه میهمانان استقلالی خود کری می خواند، برای تماشای دربی 81 از تعدادی از هنرمندان و هواداران دو تیم دعوت کرد به کافه بعضیا که زیر نظر خودش اداره می شود، بروند تا دور هم از این بازی لذت ببرند. در این جمع افراد مشهوری همچون حسین سلیمانی، مریم معصومی، یاحا
شهرام محمودی: کواچ بماند بهتر است/ رشته کار از دست سرمربی تیم ملی خارج شده بود
. * اما خیلی ها با این نظر مخالفند؟ - به هر حال ماندن یا نماندن کواچ به نظر رییس فدراسیون برمی گردد، اما من به عنوان بازیکن تیم ملی فکر می کنم اگر هر سرمربی دیگری جای کواچ قرار گیرد چون شناخت کافی نسبت به بازیکنان ندارد باید زمان زیادی را صرف کند که در ابتدا از نظر فنی ما را بشناسند و سپس برای کسب سهمیه المپیک برنامه های ویژه ای را طراحی کند. بنا بر این به نظر می رسد با حضور هر
تئاتر دینی مجال خلاقیت نیافته است
کشور مربوط به نمایش با رویکردهای مفهومی یا مذهبی ست، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. * مهمترین این دلایل کدامند؟ اول اینکه چنین عزم و رغبتی در بدنه حرفه ای تئاتر کشور نیست و معمولا هنرمندان ترجیح می دهند که مفاهیم اجتماعی، سیاسی و یا موضوعات دیگری را دستمایه کار خود قرار دهند. * این به تحمیل سلیقه از سوی سفارش دهنده اثر بر نمی گردد؟ چرا. معمولا سفارش
سرنوشت لاریجانی مشابه رفسنجانی نمی شود
بخواهد رای بیاورد و رئیس مجلس شود، انگیزه منفی ای نیست. اما اینکه آقای لاریجانی بخواهند با دولت ائتلاف کنند من فکر می کنم دولتی ها پیش از آنکه بخواهند وارد این ائتلاف شوند، سعی می کنند، گزینه های خود را هم در لیست اصلاح طلبان و هم در لیست اصولگرایان قرار دهند. * تسنیم: یعنی معتقدید خبری از رایزنی های پشت پرده لاریجانی با دولتی ها یا بخشی از اصلاح طلبان نبوده است؟ – عبدی: خیر
8+1 نکته برای یک دربی بارانی...
بازی سخنی نمی گویند. برانکو ایوانکوویچ جمعه شب ساعاتی پس از بازی با استقلال اینگونه بود. ساکت، آرام و در اندیشه بازی های آینده... یادمان می آید که در همین بازی با ژاپن که رقیب سنتی فوتبال ایران در قاره محسوب می شود، نیمی از این تماشاگران هم در ورزشگاه آزادی نبودند. تماشاگرانی که شاید بخشی از آنها برای پر کردن وقت خود به ورزشگاه رفته بودند. جمعه شب اما به هنگام شروع دربی 100 هزار تماشاگر
اختصاصی / خرمگاه: استقلال لیاقت قهرمانی را دارد و نفت عالی می شود
– فولاد خوزستان قرار داریم نظرت راجع به این دیدار چیست؟ فولاد خوزستان همواره برای استقلال دردسرساز بوده است و مقابل استقلال همیشه خوب بازی کرده است ولی الان شرایط دو تیم فرق می کند. فولاد در مسابقات لیگ برتر نتیجه نگرفته است ولی استقلال با شرایط خوب صدرنشین لیگ برتر است. به نظر من شرایط استقلال عالی می باشد. به هر شکل استقلال در خانه خود بازی می کند. مطمئنا هواداران بسیاری برای تشویق
سپاهان ششم شد!
کند و سپاهان ششم شود! نحوه به ثمر رسیدن گل ها دقیقه 25: روی ارسال زیبای شریفی از جناح راست، خلعتبری در نزدیکی دیرک دوم استقلال اهواز بدون مزاحم با ضربه سر توپ را از زیر دستان پرویز کریمی وارد دروازه میزبان کرد. دقیقه 80: با پاس عمقی آشوبی، غلامی در محوطه جریمه سپاهان با گردان تک به تک شد و زمانی که قصد دریبل او را داشت، توسط سنگربان سپاهان سرنگون شد. ضربه پنالتی را آشوبی
رافت: درگیری با تماشاگران ملوان سوءتفاهم بود/ باشگاه نیازمند حمایت مسئولان است
در پرسپولیس بازی کرده ام و در دربی ها حضور داشته ام خبرنگاران نظرم را در مورد این مسابقه می پرسند و من هم به احترام رسانه ها پاسخگوی آنها هستم اما چون قبل از دربی ما با پرسپولیس بازی داشتیم و در مورد دربی حرف زدم برخی از هواداران از این مساله و همچنین یکی از مصاحبه های استیلی ناراحت شدند و آن مسائل پیش آمد. وی ادامه داد: روز گذشته هم مقابل فولاد در اواخر مسابقه عده اندکی از تماشاگران
ملی پوش والیبال: مگر می شود تیمی غیر از استقلال را هم دوست داشت / پرسپولیسی ها خیلی دوست داشتند یک رحمتی ...
استادیوم آزادی رفتی؟ بازی فوتبال را از نزدیک نگاه کردی؟ - بله رفته ام اما برای بازی استقلال و پرسپولیس تاکنون نرفته ام. دیدار تیم ملی ایران با چین را از نزدیک دیده ام و بازی استقلال با سپاهان را که بازی 4-4 مساوی شد و اگر اشتباه نکنم میداوودی سه گل زد که بسیار دیدنی بود. * جو ورزشگاه را چطور دیدی؟ - در استادیوم انرژی خیلی زیادی وجود داشت ولی جو خانوادگی نیست و متاسفانه
ذوق زدگی مدیرعامل باشگاه سوئدی از تماشای دربی 81
به گزارش " بوشهرنیوز " به نقل از خبرآنلاین، باشگاه او با 100 سال قدمت از قدیمی ترین باشگاههای لیگ برتر سوئد به حساب می آید. او به دعوت استقلالی ها به تهران آمد تا تماشاگر دربی باشد. آبی ها در فروردین امسال 4 روز در سوئد میهمان این باشگاه هستند و با آنها بازی دوستانه برگزار می کنند. هنریک کینلوند که از حضور در ورزشگاه آزادی ذوق زده شده بود، در این باره به خبرورزشی گفت: من بیشتر دربی های
کامیابی نیا: با رحمتی مساوی کردیم نه استقلال!
ایران آنلاین / امیدوارم استقلال و پرسپولیس در طول فصل آنقدر خوب بازی کنند که تماشاگران با ورزشگاه ها آشتی کنند. تجربه نشان داده هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی باشند تیم ملی قدرتمند خواهد بود. ما در دربی به جز 10 دقیقه اول، فوق العاده کار کردیم و رفته رفته حاکم توپ و زمین شدیم. فکر می کنم اگر دقت می کردیم 3- یک یا 4- یک استقلال را می بردیم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و در زدن ضربات آخر تمرکز
وضعیت استقلال مانند مثال ملانصرالدین و پسرش شده است
فنی استقلال که روی نیمکت حضور دارند با توجه به شرایط بازی تصمیمات را می گیرند. من معتقد هستم که پرسپولیس در نیمه اول نمایش خوبی داشت اما در نیمه دوم تنها بازی مستقیم انجام می داد. شاید اگر در دقیقه 95 بازی گل دریافت نمی کردیم اکنون همه به ما به خاطر تعویض هایمان تبریک می گفتند اما بپذیرید که تصمیم گرفتن در لحظه ها کار بسیار دشواری است. دستیار اول سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا
برادر مرحوم نوروزی: هادی 3 گل در دربی زد اما حاشیه سازی نکرد/ دربی را بر سر مزارش دیدیم تا کنار هم باشیم
مقاله ها پرسپولیس نیوز : برادر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی 3 گل در دربی زد اما هیچ گاه برای کسی کُری نخواند، دل کسی را نشکست و حاشیه سازی نکرد. مهدی نوروزی در خصوص دربی 81 که بدون مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد، گفت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم. آنقدر غم بزرگی به ما وارد شده که در این یک ماه زندگی برای ما نمانده است.در دربی های
توهین مجری برنامه ویتامین ث به مظلومی
به گزارش ایسکانیوز،ساعاتی از دربی 81 نگذشته بود که فیلمی از علی ضیا در فضای مجازی منتشر شد که شادی غیر قابل وصف او را پس از گل تساوی پرسپولیس مقابل استقلال نشان می داد. فیلم لو رفته از محفل هنرمندان پرسپولیسی که شهرام سلیمانی دیگر هنرمند علاقمند به این تیم هم در آن حضور دارد،لحظاتی پس از گل جری بن سون را روایت می کند. آنجا که ضیا همراه با سایر حاضرین با شادی غیر قابل توصیف
اعتراض پرویز به فخرالدینی و بقیه!
دیگر بازیکنان و در رختکن زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی گفته شد. حرف های مظلومی آنقدر طول کشید که تمرین تیمش با تاخیر آغاز شد. تمرینی که برای بازیکنان اصلی جنبه ریکاوری داشت و برای آنها که در ترکیب اصلی قرار نگرفته بودند حال و هوای جدی تری داشت. یکی دیگر از سوژه های تمرینی دیروز استقلال سوال هایی بود که آرش برهانی و وحید طالب لو از امین حاج محمدی می پرسیدند. این دو بازیکن معتقد بودند که حاج محمدی
ترکی: آقای سرمربی عوام فریبی نکنید
هواداران نشنیدم چون اگر چیزی می شنیدم باید گزارش می دهم. هیچ وقت ندیده بودم که هواداران دو تیم اینقدر همدل و متحد باشند آن هم در بازی مهمی مثل دربی. در دقیقه 24 وقتی همه مرحوم هادی نوروزی را تشویق کردند، باعث شد که من بازی را نگه دارم و این کار برخلاف عرف بین المللی ولی من از بازیکنان خواستم که برای هادی نوروزی فاتحه ای قرائت کنند. همین قضیه به فضای حاکم بر بازی خیلی کمک کرد. در مورد