پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۱

صالح: بیرون از زمین فوتبال می خواستند نتیجه تساوی شود/ در مورد داوری حرفی ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، دربی 81 در حالی امروز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که مجید صالح مربی تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: در این چند سالی که در خدمت مجموعه بودم تنها روی گلی که زده می شد و هواداران پس از آن شادی می کردند و بازیکنان روی سر و کله همدیگر می پریدند خوشحالی را می دیدم. احساس می کنم و می گویم و به کسی نیز اشاره نمی کنم. بیرون از زمین فوتبال می خواستند این بازی مساوی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)