پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۱

مساوی برای استقلال و پرسپولیس عادلانه بود

به گزارش بی باک به نقل از مهر، وحید طالب لو دروازه بان تیم استقلال پس از دربی 81 گفت: به اعتقاد من مساوی نتیجه ای عادلانه برای این دیدار بود. هر دو تیم بسیار تلاش کردند و فشار آوردند تا پیروز شوند اما بازی مساوی شد. وی در ادامه افزود: ما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما پرسپولیس هم خوب بود. در مجموع من فکر می کنم مساوی عادلانه بود. + 1 - 1 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)