پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۵

افزایش نظارت بر سرویس مدارس فردیس

فرماندار فردیس گفت: تاکسی سرویس های مدارس این شهرستان قانونمند عمل کنند. به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز پنج شنبه در دیدار با جمعی از مسئولان شرکت های سرویس دهنده به مدارس فردیس افزود: سرویس مدارس یکی از مهمترین و حساسترین مساله حمل و نقل عمومی شهری است که از دغدغه های مهم خانواده ها محسوب می شود. وی نقش خانواده ها در ساماندهی و جلوگیری از تخلفات برخی از سرویس های مدارس بسیار مهم دانست و خواستار توجه ویژه خانواده ها در هنگام انتخاب سرویس فرزندان خود شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)