پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۹

ترکی: متاسفم برای فرهنگ عجین شده با فحشتون!

محسن ترکی به اعتراض ها و ناسزاهایی که در جریان و بعد از پایان دربی شنیده واکنش نشان داد. خبر آنلاین نوشت: داور دربی در اینستاگرامش درباره دربی مدعی شده که: متاسفم برای فوتبال ایران که امروز روز عزای اخلاق بود. تا یک دقیقه مونده به پایان بازی پرسپولیسی ها فحش میدادن و محسن ترکی استقلالی بود ولی از بعد گل پرسپولیسی شد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط