پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲

کردنوری: تا نیم فصل درباره کرار به مظلومی فرصت داده بودیم

عضو هیات مدیره استقلال می گوید وضعیت جاسم کرار در جلسه دوشنبه هیات مدیره باشگاهش بررسی می شود. عباس کردنوری عضو هیات مدیره استقلال در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از داربی 81 چیست، گفت: به نظرم دو تیم زحمت خودشان را کشیدند و بازی برابری را از سوی دو تیم دیدیم. اعتقاد دارم که در این دیدار استقلال و پرسپولیس واقعی را ندیدیم و دو تیم با آنچه در هفته های قبل ارائه دادند فاصله داشتند. این دیدار یک برنده واقعی داشت و آن هم مردم بودند که ورزشگاه را پر کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)