چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۷

عبدی: دربی های پرگل تر و پرهیجان تر از دیروز هم داشته ایم!/ گل دقیقه 90 ...

حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دربی هشتاد و یک که روز گذشته برگزار شد، گفت: با این که بازی دیروز برنده نداشت اما همه از نتیجه به دست آمده راضی بودند. به نظرم استقلال بازی را در 10 دقیقه ابتدایی خوب شروع کرد و بعد از آن پرسپولیس بهتر بازی کرد. بعد از آن هم در 20 دقیقه پایانی نیمه اول دو تیم پایاپای کار کردند و به نوعی در حال ارزیابی همدیگر بودند البته پرسپولیس در نیمه اول دو موقعیت گل خوب داشت که اگر عالیشاه و نوراللهی دقت می کردند پرسپولیس به گل می رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)