حاشیه های دیدار رفت لیگ برتر فوتسال کشور در اصفهان
سایر منابع:
سایر خبرها
سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ دیدار دوستانه وظیفه من نیست
نخستین دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته به میزبانی گیتی پسند در اصفهان برگزار شد که تیم مس سونگون با پیروزی 4 بر 3 توانست نخستین گام را برای کسب عنوان قهرمانی محکم بردارد. سیدمحمد ناظم الشریعه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص این دیدار، اظهار داشت: دیدارهای فینال همیشه حساسیت خاص خودش را دارد
مصدومیت، علت اصلی غیبت دروازه بان تیم مس سونگون
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دیدار نهایی مرحله رفت لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون ورزقان برابر تیم گیتی پسند در اصفهان به برتری با ارزش 4 بر 3 دست یافت. در این بازی نارنجی پوشان بدون دروازه بان اصلی خود علیرضا صمیمی به میدان رفته و سعید مومنی حفاظت از دروازه تیم مس را برعهده داشت. امروز اخباری مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونا علیرضا صمیمی در بعضی محافل خبری منتشر
گل زودهنگام فخیم کلید بازی بود/ هشدار به مسی ها، هنوز چیزی تمام نشده
حسن قضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که مس و گیتی پسند به فینال برسند. خوشبختانه از این دو تیم حمایت خوبی می شود که جای امیدواری دارد. وی با بیان اینکه دو تیم از آمادگی خود بسیار دور بودند، تأکید کرد: این عدم آمادگی با توجه به وقفه پیش آمده طبیعی بود. با این حال
کرونا دلیل غیبت دروازه بان ملی پوش فوتسال ایران در فینال لیگ برتر
به گزارش مدال و به نقل از مهر، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه گذشته بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در اصفهان برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود مس به پایان رسید. دقایقی قبل از شروع این مسابقه و همزمان با انتشار لیست بازیکنان دو تیم مشخص شد که علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم مس در این مسابقه غایب است. خیلی ها دلیل این غیبت را مصدومیت صمیمی عنوان
نظر سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد فینال لیگ فوتسال
به گزارش وانانیوز، سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت:از سوم تیر و با رعایت پروتکل های بهداشتی قطعا اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد. وی در مورد حضورش در اصفهان برای تماشای دیدار فینال لیگ برتر بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون، گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی از عوامل دو باشگاه تشکر می کنم که در این شرایط خاص و با صبوری در فینال حاضر شدند. شرایط به گونه ای رقم
شمسایی: کیفیت فینال لیگ برتر فوتسال پایین بود
وحید شمسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که روز جمعه با برتری تیم مس سونگون ورزقان در مقابل گیتی پسند اصفهان به پایان رسید، بیان داشت: پیش بینی من از این دیدار دقیقا درست بود و با توجه به وقفه طولانی لیگ کیفیت مسابقات پایین بود. وی ادامه داد: انتظار داشتم فینال زیباتری را مشاهده کنم اما این اتفاق رخ نداد و دو تیم از کیفیت خوب خود
رخنه کرونا در فینال لیگ برتر فوتسال
گذشته اش تمرین می کرد؟ در این صورت با توجه به ذات فوتسال می توان گفت تمامی بازیکنان مس احتمال آلودگی دارند. دیدار برگشت تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه 6 تیر ماه از ساعت 18 در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود. بیشتر بخوانید: پرهیزکار: حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال باعث اتفاقات خوبی می شود انتهای پیام/
حواشی فینال لیگ فوتسال| درگیری ها و تذکرات داور به بازیکنان/ کادر فنی تیم ملی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار رفت مرحله فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان ساعت 18 امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که حواشی را به همراه داشت. حواشی: * این دیدار پس از وقفه چهار ماهه، اولین مسابقه رسمی ورزشی کشور پس از شیوع بیماری کرونا بود. * جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این دیدار بدون حضور تماشاگران
مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت
گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال امروز ساعت 18 به میزبانی گیتی پسند برگزار شد که تیم مس سونگون توانست گیتی پسند را با نتیجه 4 بر 3 شکست داده و اولین گام قهرمانی را بردارد. گل های مس سونگون را فرهاد فخیم (3 گل) و سعید تقی زاده به ثمر رساندند. حمید احمدی ، مرتضی عزتی و سعید عباسی از گیتی پسند نیز دروازه حریف را باز کردند. این دیدار در
مسی ها همچنان ممنوع المصاحبه
مسئولان باشگاه مس، بازیکنان این تیم همچنان ممنوع المصاحبه هستند. دیدار رفت دو تیم گیتی پسند و مس سونگون روز گذشته در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که نماینده آذربایجان شرقی توانست با درخشش فرهاد فخیم میزبان خود را با نتیجه 4 بر 3 شکست داده و گام بلندی برای قهرمانی بردارد. افزودنی است، مصاف برگشت دو تیم درحالی روز جمعه - 6 تیر ماه - به میزبانی مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز انجام خواهد شد که این تیم در صورت کسب پیروزی برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهد شد. انتهای پیام/ ...
بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون ممنوع المصاحبه شدند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتسال مس سونگون روز گذشته در چارچوب بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال موفق شد برابر گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست پیدا کند. در مسابقه دیروز که به میزبانی گیتی پسند در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم فوتسال مس سونگون توانست با نتیجه نزدیک 4 بر 3 از سد حریف عبور کند و با این پیروزی موفق شد گام بلندی را برای کسب
پیروزی ارزشمند مس سونگون در خانه گیتی پسند
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان از ساعت 18 امروز (جمعه) در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که این مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم مس سونگون به پایان رسید. در این دیدار فرهاد فخیم (3گل) و سعید تقی زاده گل های تیم مس سونگون را به ثمر رساندند و در سوی مقابل نیز حمید احمدی، مرتضی عزتی و سعید احمدعباسی گل های گیتی پسندی ها را وارد دروازه حریف
گام بلند مس برای هتریک قهرمانی/ نصف جام در نصف جهان نارنجی شد
به گزارش آناج، تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان امروز (جمعه) در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که نارنجی پوشان فوتسال آذربایجان با درخشش کاپیتان خود موفق شدند در خانه حریف به برتری رسیده و خیز بلندی برای قهرمانی بردارند. در این بازی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، ابتدا فرهاد فخیم برای مس گلزنی کرد و میهمان را پیش
مهمانان ویژه فینال لیگ برتر فوتسال
مسابقه فینال را از نزدیک نظاره گر هستند. همچنین در پایان مسابقه امروز علی ترحمی داور برجسته فوتسال کشورمان از میادین داوری خداحافظی خواهد کرد و قرار است قبل از آغاز مسابقه از زحمات این داور برجسته کشورمان تقدیر به عمل آید. دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال امروز از ساعت 18 بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می شود. همچنین بازی برگشت
حضور کادرفنی تیم ملی فوتسال در سالن پیروزی اصفهان+ عکس
به گزارش خبرگزاری فارس، دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته برگزار نشد. این دیدار از ساعت 18 امروز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان در حال برگزاری است. با توجه به پروتکلی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش جهت برگزاری مسابقات صادر شده هیچ یک از هواداران دو تیم در سالن برگزاری حضور
برتری مس سونگون مقابل گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال
خبرگزاری میزان- در چارچوب دیدار رفت از فینال لیگ برتر فوتسال عصر امروز (جمعه) تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با برتری 4 بر 3 مس سونگون به پایان رسید تا این تیم کار راحت تری در تبریز داشته باشد. بازی برگشت دو تیم قرار است در تاریخ ششم تیر در شهر تبریز برگزار شود. بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: اگر می خواهیم به شرایط قبلی برگردیم باید بهترین امکانات را فراهم کنیم انتهای پیام/
مس سونگون اولین گام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را برداشت
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال امروز ساعت 18 به میزبانی گیتی پسند برگزار شد که تیم مس سونگون توانست گیتی پسند را با نتیجه 4 بر 3 شکست داده و اولین گام قهرمانی را بردارد. گل های مس سونگون را فرهاد فخیم (3 گل) و سعید تقی زاده به ثمر رساندند. حمید احمدی ، مرتضی عزتی و سعید عباسی از گیتی پسند نیز دروازه حریف را باز کردند
اصفهان| حضور سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در سالن/ شادی عجیب سرمربی مس در پایان دیدار
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مردان 2 تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت 18 امروز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر 3 مس به پایان رسید. حواشی این دیدار به شرح زیر است: * مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در سالن مسابقه حضور داشت و بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کرد. * اصغر حسن
مس سونگون ورزقان دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال را پیروز شد
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان امروز جمعه با گذشت بیش از 120 روز تعطیلی رشته های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر در اصفهان برگزار شد. سه گل تیم فوتسال مس سونگون در این بازی را فرهاد فخیم در دقایق هفتم و بیستم نیمه اول و هفدهم نیمه دوم وارد دروازه گیتی پسند کرد و سعید تقی زاده دیگر گل این تیم را در دقیقه پانزدهم نیمه دوم
فیروزه کوبی اصفهان، رهاورد قهرمان لیگ برتر فوتسال+ عکس
از آن جمله می توان به محدودیت تعداد خبرنگاران و عکاسان حاضر در سالن اشاره کرد. این مسابقه قرار است به صورت مستقیم از شبکه استانی اصفهان و شبکه ورزش به روی آنتن برود. دیدار برگشت 2 تیم ششم تیرماه در تبریز برگزار خواهد شد و در صورت نیاز، شهر کرمان دهم تیرماه میزبان بازی سوم تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان خواهد بود. جام قهرمانی این دوره از لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور، جام فیروزه کوبی و از میان صنایع دستی شهر اصفهان انتخاب شده است. انتهای پیام/165/ ت ...
دیدار رفت فینال فوتسال در اصفهان پس از 120 روز تعطیلات کرونایی
قهرمانی به حساب می آید. امید است جدا هر نتیجه ای که در این دیدار به دست می آید این بازی که بعد از وقفه ای چهار ماهه در فوتسال کشور برگزار می شود برای علاقمندان به ورزش که پای گیرنده های تلوزیونی نشستند دیداری جذاب و زیبا و به دور از حاشیه ببیند و لذت ببرند. دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان 2 تیم گیتی پسند و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس فراوان قرار است در روز 30 خرداد و
فینال لیگ برتر فوتسال| پیروزی ارزشمند مس مقابل گیتی پسند در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد. این دیدار ابتدا قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که با شیوع بیماری کرونا به خرداد ماه موکول شد؛ جهت حفظ پروتکل های بهداشتی درب ورزشگاه بر روی تماشاگران بسته بود تنها 137 شامل، عوامل صدا و سیما، اصحاب رسانه، نیروی
دروازه بان مس سونگون دیدار فینال لیگ برتر فوتسال را از دست داد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال امروز بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می شود. علیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و از روی سکو ها این مسابقه را تماشا می کند. تیم فوتسال مس سونگون در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال موفق شد برابر تیم ستارگان ورامین پیروز شود. انتهای پیام/
جام قهرمانی لیگ فوتسال در اصفهان(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال ایران پس از سه ماه و نیم وقفه بخاطر شیوع ویروس کرونا، از ساعت 18 امروز جمعه بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود که به دلیل برتری تبریزی ها در فینال سال گذشته، از حساسیت بالایی برخوردار است. طی سه روز گذشته نشست های مختلف هماهنگی پیرامون مسائل بهداشتی و چگونگی انجام فینال لیگ برتر فوتسال در اصفهان
فینال لیگ برتر فوتسال| پیروزی ارزشمند مس مقابل گیتی پسند در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز دیدار رفت فینال مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد. این دیدار ابتدا قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که با شیوع بیماری کرونا به خرداد ماه موکول شد؛ جهت حفظ پروتکل های بهداشتی درب ورزشگاه بر روی تماشاگران بسته بود تنها 137 شامل، عوامل صدا و سیما، اصحاب رسانه، نیروی
آغاز لیگ برتر فوتسال بعد از 108 روز با طعم کرونا و جنجال پناهندگی
به گزارش مرآت ، آخرین بازی لیگ برتر فوتسال ایران روز 12 اسفندماه برگزار شد و در آن مسابقه که دیدار سوم مرحله نیمه نهایی محسوب می شد، تیم گیتی پسند موفق به شکست سن ایچ شد. از آن روز مسابقات فوتسال مثل سایر رقابت های ورزشی به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و حالا قرار است بعد از 108 روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شود؛ آن هم با دیدار حساس مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در فینال. این مسابقه ساعت 18
فینال لیگ برتر فوتسال| برتری یک نیمه ای مس برابر گیتی پسند در اصفهان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، پس از حدود 4 ماه تعطیلی رقابت های ورزشی، سالن پیروزی اصفهان از ساعت 18 امروز میزبان دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بود تا یخ برگزاری رقابت های ورزشی آب شود. این دیدار تکرار بازی فینال فصل گذشته لیگ برتر محسوب می شود، با این تفاوت که هدایت گیتی پسند را حمید بی غم و هدایت مس سونگون را علیرضا افضل مربی اصفهانی بر عهده دارند. گیتی پسند که جام
تدابیر ویژه بهداشتی برای اولین بازی رسمی در ایران
به گزارش "ورزش سه"، جلسه هماهنگی دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، ساعاتی قبل با حضور آرش جابری سرپرست کمیته فوتسال، نماینده حراست فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت فوتبال اصفهان، اعضای هیأت پزشکی ورزشی و نمایندگان دو تیم تشکیل شد. آرش جابری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این دیدار نمونه و آزمونی برای ورزش کشور خواهد بود؛ دیدار گیتی پسند و