سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پژواک اندیشه ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۵

گفت وگو با قربانی یک اسیدپاشی عجیب

معمولاً دیده یا شنیده ایم که پدیده شوم اسیدپاشی، از سوی برخی مردان کینه توز علیه برخی زنان صورت گرفته است. اما اخیراً اسیدپاشی عجیبی در کشور رخ داد؛ این بار یک مادر، دختر خود را قربانی اسیدپاشی کرده است. روزنامه ایران در این باره نوشت: مادر یک زن که مخالف ازدواج دوم وی بود، دست به اسیدپاشی هولناکی زد. این مادر به بهانه مهمانی، شب به خانه دخترش رفت و درحالی که نوه اش را از سمیه دور کرده بود، روی این زن اسید پاشید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)