پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۰۶:۱۲

خبرنگار کلمبیایی تنها زن حاضر در دربی 81

خبرنامه دانشجویان ایران: خبرنگار بانوی کلمبیایی که تنها زن حاضر در ورزشگاه آزادی در جریان دربی هشتادویکم بود می گوید: برای کسب مجوز حضور در این بازی خیلی سختی کشیدم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تالالینا، خبرنگار کلمبیایی حاضر در دربی 81 در گفتگو با مهر، در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط