موارد متعددی باعث شده تا استقلال نتیجه نگیرد
سایر منابع:
سایر خبرها
فرهاد؛ شو من یا الهام بخش ؟
به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، با معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تازه، مدیریت این باشگاه امید زیادی داشت حداقل سکو را به دست بیاورد؛ سکویی که سال هاست علیه آنها و البته وزارت ورزش شعار می دهد. درست یا غلط، بخش عمده ای از هواداران استقلال اعتقاد دارند وزارت ورزش هوا ی تیم رقیب را بیشتر از استقلال دارد. بااین حال، آمدن فرهاد مجیدی، یکی از اسطوره های باشگاه، می توانست سرآغازی برای عبور از بحران
قربانی: از مجیدی انتظار معجزه نداشته باشیم/ آبادان قرمزاست کاش اتفاق تلخ رخ ندهد
برگزار نکرد. اگر کمی مسائل بهداشتی را سخت تر بگیریم بهتر است زیرا اتفاق تلخ دوباره رخ نمی دهد. خیلی ها پرسپولیس را قهرمان دوباره لیگ برتر می دانند. وقتی تیمی پیش از شروع دوباره لیگ با 9 امتیاز اختلاف صدر جدول بود مشخص بود که قهرمانی دوباره لیگ را کسب خواهد کرد. امیدوارم استقلال بتواند فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد زیرا چند سال است که به این عنوان دست نیافته است و
فرهاد مجیدی را به عنوان مربی نمی شناسم
نتیجه بدون گل تمام شد. یک روز استراحت کنید و سپس به دیدار برابر صنعت فکر کنید. استقلال باید به آسیا برود و این حداقل کاری است که می توان کرد. اگر فرهاد مجیدی نتواند سهمیه آسیایی برای استقلال کسب کند یعنی مربی خوبی برای استقلال نیست. این یک حساب دو دو تا چهار تا هست. ارقام دروغ نمی گویند. ارقام مربیان را جابه جا می کنند. فراموش نکنید با یک باشگاه معمولی طرف نیستیم. استقلالی هواداران عاشقی دارد که
سید صالحی: ناکامی های سپاهان را از چشم بازیکنان تیم می بینم؛ بعضی از بازیکنان در حد نام سپاهان نیستند
به این بازیکن ها گوش زد کند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند. الان شما مجموعه باشگاه سپاهان را نگاه کنید. جای نسل طلایی سپاهان که طی سال های اخیر اینقدر قهرمانی آورده کجای این مجموعه است؟ کجای باشگاه سپاهان یکی از بازیکن های قدیمی را می بینید که حداقل تعصب و غیرت به سپاهان را یاد بازیکن تیم بدهد؟ یک زمانی بازیکن برای رسیدن به پیراهن تیم هایی مانند سپاهان، پرسپولیس و استقلال باید زجر می کشید و
همدانی: هوادار حق دارد فکرهای مختلفی کند
وی افزود: استقلال به لحاظ فنی با وجود مشکلات، ناآرامی ها و حواشی مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کرد و حتی می توانست برنده باشد. انتظار نداشتم استقلال با وجود حاشیه هایی که داشت، برابر تراکتور بهتر بازی کند. امیدوارم در ادامه راه، حاشیه ها کمتر شود تا استقلال سهمیه آسیا را کسب کند و قهرمان جام حذفی شود و به جایگاه واقعی اش بازگردد. پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی و
واعظی آشتیانی: کاش شفر را برکنار نمی کردند
خبرورزشی: امیررضا واعظی آشتیانی معتقد است اگرچه باید از فرهاد مجیدی در موقعیت بهتری استفاده می شد ولی با این وجود سرمربی جوان استقلال به دلایل مختلفی این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد که یکی از آنها مشکلات مدیریتی باشگاه است. مؤاخذه وزیر و وزارتخانه اینکه یک مدیر مدعی شود مشکلات مالی مربوط به دوران گذشته ارتباطی به او پیدا نمی کند، اصلاً منطقی نیست و با اصول مدیریت جور درنمی
نکته بازی
جم و نیز محرومیت یک جلسه ای فرهاد مجیدی، طوری است که کمی تا قسمتی بوی معامله می دهد. یعنی انگار کمیته انضباطی می خواسته یک چیزی به استقلال بدهد و یک چیزی از این تیم بگیرد. در نتیجه شاید اگر داستان تکرار بازی پارس جم نبود، مجیدی را هم اصلا محروم نمی کردند. این البته فقط حدس ماست، اما برای این حدس یک دلیل هم داریم. توجه کنید که بین 2 اتفاق رخ داده، 11روز فاصله وجود داشته است. استقلال روز چهارم تیر
حرف آخر| فرق عصر جدید و دورهمی با پرسپولیس و استقلال
خبرورزشی / فرهاد اشراقی؛ در همه دنیا حدود 60 درصد از درآمد باشگاه ها از طریق حق پخش تلویزیونی تأمین می شود. در ایران هم اگر مثلاً هزینه سالانه پرسپولیس و استقلال 100 میلیارد باشد 60 میلیاردش را باید تلویزیون بدهد که خب نمی دهد حالا اینکه بسیاری از پول ها در این دو تیم (و تیم های دیگر) حیف و میل می شود و درست هزینه نمی شود، بحث دیگری است، اما حداقل در مورد قضیه حق پخش تلویزیونی به آبی و قرمز که
اینستاگرام؛ شمشیر دو دم فوتبال ایران
رو به زوال فوتبال ایران چه می کند؟ ناسزاهای پولساز! مشهور است که می گویند دو پیج بزرگ هواداری پرسپولیس و استقلال به طور همزمان در تملک یک نفر است که خودش خارج از کشور زندگی می کند اما یک روز با تولید شایعه هواداران قرمز را تحریک می کند و روزی دیگر با ساختن شایعه ای متضاد، هواداران آبی را به جنب و جوش وامی دارد. به این ترتیب سرخابی ها مدام در صفحات این فرد فرصت طلب به هم بد و بیراه می
فتح الله زاده: قرار بود اسکوچیچ سرمربی استقلال شود / عُمرا مدیریت پرسپولیس را قبول کنم
من مدیر عامل بودم، اما با فرد دیگری هم برای مدیریت صحبت کرده بودند. فتح الله زاده گفت: اصلا شدنی نیست که مدیریت باشگاه پرسپولیس را در هر زمانی قبول کنم و در گذشته هم این کار را نکردم، چون من ذاتا استقلالی ام و خون من هم به رنگ آبی است عدد 4 مختص استقلال است و امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم. ما چهار فینال آسیا را دیدیم و اگر پرسپولیسی ها می توانند این کار را انجام دهند.
کنایه سنگین فتح الله زاده به پرسپولیسی ها
تنها دلیل جدایی اش از استقلال نبوده، افزود: مریضی کرونا شکستگی دست یا پا نبود که بتوانم با آن کار کنم؛ اگر می دانستم که فوتبال آن زمان تعطیل خواهد شد می ماندم ما 10 یا 15 تا شکایت خارجی داشتم که ظرف یک هفته باید حل می شدند و شرایط بدی هم بود، من هر زمانی به استقلال آمدم شرایط خوب نبوده است. الان شرایط بیان یکسری صحبت ها نیست و تیم به حاشیه می رود. ه علی فتح الله زاده مدیرعامل
حسین فرزامی: لیگ برای استقلال تمام شد، در جام حذفی قهرمان شوید
را از دست داده و در ادامه توفانی از اتفاقات عجیب و غریب را در کادر مدیریتی اش تجربه کرده، بهتر از این نمی شود. باز هم این استقلال است که غیرت داشته و توانسته تا اینجا در جمع بالای جدولی ها باشد. اما الان بختش برای قهرمانی از دست رفته است. فکر می کنید بتواند سهمیه آسیایی را بگیرد؟ حسین فرزامی گفت: اصلاً دیگر نباید به این موضوعات فکر کرد. به اعتقاد من استقلال دیگر
ادعای روز؛ دراگان با استقلال توافق کرده بود!
آی اسپورت - علی فتح الله زاده چند روز پیش در تلویزیون حضور پیدا کرد و درباره روز های بعد از قطعی شدن جدایی استراماچونی از استقلال صحبت کرد، روز هایی که حاجی آبی ها مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و خیلی زود هم بنا به دلایلی کنار رفت. فتح الله زاده از انتخاب سرمربی استقلال در روز های اول کناره گیری استرا پرده برداشت و نکات جالبی را افشا کرد. اینکه فرهاد مجیدی ابتدا سرمربیگری استقلال را قبول نکرده و
اعتراض استقلالی ها: فرهاد را طوری محروم کردند که نتوانیم اعتراض کنیم
اتفاقاتی که در بازی با فولاد رخ داد، کاملاً بدیهی است انتظار داشتیم این کمیته محترم برای ارائه دفاعیات دقیق، نماینده باشگاه استقلال را دعوت کند. جالب اینجاست که حتی خود فرهاد مجیدی که متهم بود نیز به کمیته انضباطی فرا خوانده نشد و کاملاً به صورت غیابی رأی صادر شده تا در چنین روز های فوق العاده حساس و مهمی، سرمربی ما بدون آنکه از خودش دفاع کند، محروم شود. چرا تراکتوری ها احضار نمی شوند
جانشین ریگی را خدا به استقلال برگرداند(عکس)
به گزارش "ورزش سه" هر چقدر هم که لیست آبی ها کم غایب شود، بازهم روزی نمی رسد که فرهاد مجیدی دغدغه ای برای ارنج ترکیب خود نداشته باشد و حداقل سه غایب باید آبی ها داشته باشند؛ برای دیدار با صنعت نفت آبادان، به رغم آن که مصدومان این تیم آماده شدند و لیست کرونایی های استقلال هم به دو نفر تقلیل پیدا کرده، اما مجیدی بازهم سه مهره کلیدی اش را ندارد تا ترکیب اش دستخوش تغییر شود. در کنار غلامی
فرهاد مجیدی چون پارتی نداشت، محروم شد
شده که هر کس یک تکه آن را برای خودش برمی دارد. امیدوارم این داستان خصوصی سازی هرچه زودتر به نتیجه برسد و مشکلات کاهش پیدا کند. اگر هم قرار نیست باشگاه خصوصی شود، به همین آقای سعادتمند اعتماد کنند و فرصت بدهند تا مدیریتش باثبات شود. سهمیه آسیایی امیدوارم استقلال بتواند سهمیه آسیایی بگیرد. کار فرهاد مجیدی و همکارانش سخت است، ولی به هیچ عنوان کسی حق ندارد در استقلال ناامید شود
پرسپولیس لیگ را برای خود مهندسی می کند
دست رفته، هیچ فایده ای نمی بری! مهندسی لیگ برتر، توسط پرسپولیس پرسپولیس همه چیز ها را به نفع خود، انگار مهندسی کرده است! بیشترین پیروزی ها! بیشترین گل های منجر به برد! بیشترین کلین شیت ها و... در همه چیز بهتر و بیشتر! پرسپولیس بازی به بازی، فاصله خود را زیاد می کند! و پرسپولیس، بازی به بازی عاقلانه تر بازی می کند! ویژگی های دیگری هم برای پرسپولیس باید قائل شد: اراده ای ترین
علی فتح الله زاده: پرسپولیسی ها یک دهه جام ندیدند
داشتم که ظرف یک هفته باید حل می شدند و شرایط بدی هم بود، من هر زمانی به استقلال آمدم شرایط خوب نبوده است. الان شرایط بیان یکسری صحبت ها نیست و تیم به حاشیه می رود. ه علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال درباره انتخاب جانشین استراماچونی گفت: من گفتم که همه مشکلات ما وزیر نیست، اما تیتر زدند که گفته ام مشکل استقلال وزیر نیست، ما بازیکنان بزرگی همچون وریا داریم؛ وقتی فرهاد
پیروز قربانی: آقای هوادار، آقای پیشکسوت، شما بگویید اگر فرهاد مجیدی نباشد، چه کسی باشد؟
پیروز قربانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال و علت عدم نتیجه گیری آبی پوشان، اظهار داشت: از درون تیم خبر ندارم و فقط بازی ها را می بینم. استقلال در چند دیدار گذشته بد کار نکرده، اما در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده است. مصدومیت ها، ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا و اتفاق های مدیریتی روی عملکرد فنی تیم تأثیر گذاشته است. برخی ها می گویند استقلال خوب نتیجه نگرفته است، واقعا چه
چرا فکر می کنید ما نمی فهمیم؟
ایتالیایی اظهارنظر کرده بود. واقعا چرا امثال صادقی گمان می کنند مردم ایران تا این حد فراموشکار هستند و متوجه تغییر مواضع نمی شوند؟ 10 ماه پیش با شروع قهرهای استرا، صادقی در مورد او گفته بود: من به رفتار اشتباه او انتقاد دارم. در روز های اخیر مدام گفته اند استراماچونی قهر کرده است. من دلیل قهر او را نمی دانم. اصلا استراماچونی با چه زمینه، نگرش و طرز تفکری وارد باشگاه بزرگ استقلال شده است؟ حدود یک
آقا این طوری گل می زنند!
استقلال انگار در حوزه گلزنی طلسم شده است. این تیم چهار بازی است که برنده نمی شود و در این چهار مسابقه فقط دو بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده است. مهدی قائدی هم که یکی از دو امید اصلی گلزنی در خط آتش آبی ها به شمار می رود، شش بازی است در این زمینه توفیقی نداشته است. قائدی بعد از پوشیدن شماره 10 استقلال قول داد 10 گل بزند؛ اما الان به شکل عجیبی در عدد 9 متوقف شده است. این شرایط برای فرهاد مجیدی که خودش مهاجم قابل و گلزن فرصت طلبی بود، قابل تحمل به نظر نمی رسد. تصاویر تمرینات اخیر استقلال نشان می دهد سرمربی محبوب آبی ها شخصا وارد گود شده تا چگونه گل زدن را به شاگردانش بیاموزد. ...
خواسته های کادر فنی را برآورده کنید تا استقلال قهرمان شود
شکست بود، اما روی نتیجه تأثیرگذار بود. در دیدار با سایپا بی عدالتی را دیدیم و با وجود اینکه استقلال سوار بازی بود، نتوانست به پیروزی دست یابد. در بازی با تراکتور تبریز، چند مهره سرشناس تیم غایب بودند. هر تیمی دو بازیکن اصلی اش را نداشته باشد به مشکل می خورد، چه رسد به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان غایب باشند. پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی حمایت شود، گفت: نظر
باشگاه استقلال شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه است!
سعادتمند احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات بی مورد برخی افراد گفت: من نمی دانم مبنای این ادعاها چیست، ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و همه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود. وی افزود: همه می دانند در چه زمان و موقعیتی
سرمقاله| مجیدی حق دارد، ولی به او حق نمی دهند
خبرورزشی / فرهاد اشراقی؛ ابتدا به مشکلات عجیب و غریب فرهاد مجیدی بپردازیم که از روز حضورش با مصائب غیر قابل پیش بینی مواجه شد. از مصدومیت طولانی مدت شیخ دیاباته گرفته تا محرومیت های تمام نشدنی چند بازیکن همیشه عصبی و مشکلات مالی و شکایت های بی پایان از استقلال و... این وسط مجیدی فقط کرونا و ابتلای حداقل 6 بازیکن تیمش را کم داشت تا پازلش تکمیل شود... که شد. در همین بازی با تراکتور علاوه بر بدشانسی
فریادشیران: اساسنامه فدراسیون فوتبال خیلی محرمانه شده است! / استقلال از حمایت مجیدی ضرر نمی کند
ردد. استقلال در این فصل سهمیه نگیرد و قهرمان هم نشود مهم نیست، باید به مجیدی فرصت دهند تا تیم را جمع کند. تصمیم های غلط در خصوص سرمربی استقلال مشکلات این باشگاه را دو چندان خواهد کرد. حمایت از فرهاد مجیدی آینده را برای استقلال روشن می کند، چرا که هم تجربه و هم علم این کار را دارد و فقط نیاز به زمان دارد تا بتواند برنامه های خود را دور از استرس پیاده کند. من به باشگاه استقلال قول می دهم نتیجه حمای
پدیده استقلال در انتظار فرصت خودنمایی
با تیم هنوز آنطور که دلش می خواهد نتوانسته جایگاهش در استقلال را به دست آورد. محمد بلبلی این روزها در تمرینات استقلال با انگیزه زیاد حاضر می شود و امید دارد فرصتی از فرهاد مجیدی برای خودنمایی پیدا کند. او امیدوار بود که در مصاف با تراکتور و با توجه به غیبت تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار فرصت بازی پیدا کند اما بازهم چنین زمانی نصیبش نشد تا به آینده دل ببندد. این مهاجم سرعتی و