چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۲

دور نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در تبریز آغاز می شود

مسعود فلاح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور امسال نیز همانند سال های گذشته در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود. وی افزود: پس از قرعه کشی در گروه دوم مسابقات با تیم های مخابرات اصفهان، شهرداری تبریز و ملی حفاری خوزستان رقابت می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط