پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پیام بشرویه ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۲

افتتاح اولین رستوران آمریکایی در تهران!+عکس

اولین شعبه کی اف سی از دیشب در تهران بصورت رسمی کار خود را شروع کرد.این در حالیست که پس از مخالفت با افتتاح مک دونالد در ایران، به این فست فود آمریکایی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می توان آن را قدم اولیه ای برای آزمایش راه اندازی این مجموعه در تهران دانست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)