چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۵

افزایش 50 درصدی واردات دولتی در دوران تحریم

روز نو : در سال های اخیر به دلیل بحران منابع آب، خشکسالی های متوالی و تحریم های خارجی سهم دولت در واردات کالاهای اساسی افزایش یافته به گونه ای که در سال 91 نزدیک به 50 درصد بوده است. در دهه اخیر یعنی در خلال سال های 1384 تا 1393 بخش قابل توجهی از تامین امنیت غذایی در کشور به دلیل تخریب منابع پایه از طریق واردات کالاهای اساسی تامین شده است به طوری که میانگین واردات سالانه گندم در این دهه حدود 3.2 میلیون تن، برنج 1.3 میلیون تن، روغن خام 1.4 میلیون تن، شکر 1 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)