پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۲

مسمومیت نخستین قربانی را در قم گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته مسمومیت با گاز CO را از جمله این حوادث ذکر کرد. وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه ساعت 11 و 14 دقیقه دیروز در روستای جنت آباد روی داد. معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد: این حادثه بر اثر روشن کردن آتش در چادر روی داد که در آن آقایی 58 ساله متاسفانه بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)