چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رسای اندیشه ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۴

کارشناس آمریکایی: درک می کنم چرا شعار مرگ بر آمریکا می دهید/انقلاب ایران ...

ویلمر لئون معتقد است که با توجه به حمایت دولت آمریکا از شاه که منجر به فقر و وابستگی ایران به غرب شده بود، و ادامه دخالت های واشنگتن در ایران بعد از انقلاب، ملت ایران این حق را دارند که شعار "مرگ بر آمریکا" سر بدهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط