سایر منابع:
سایر خبرها
ما با این ناداوری ها هم قهرمان می شویم
خورد و متاسفانه داور پنالتی گرفت. در بازی با سایپا توپ به صورت رامین رضاییان خورد و باز هم داور به اشتباه پنالتی گرفت. بعد هم داور را محروم می کنند اما این محرومیت چه فایده ای برای پرسپولیس دارد. مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: سه امتیازهای حساسی که در این دیدارها از دست دادیم باعث شده که در لیگ جایگاه حقیقی مان را نداشته باشیم. در جام حذفی هم که به همین نحو از دور مسابقات کنار رفتیم. خوب
آذری: برانکو از دیر رسیدن پرسپولیس به اصفهان ناراحت بود/من هم جای طاهری بودم پیش وزیر می رفتم
گویم موفقیت یک تیم فقط به سوت اشتباه داور ربط پیدا نمی کند. خیلی از مسائل باید وجود داشته باشد و برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی مشخصی داشت. وی ادامه داد: ذوب آهن به فوتبال کشور خدمت می کند و نیرو معرفی می کند. بازیکن 17 ساله را به میدان فرستادیم. در نیم فصل دوم هم یکی دو بازیکن دیگر به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد. نباید زحمات یک باشگاه را با سوت اشتباه یک داور که هیچ ارتباطی هم به ما نداشته زیر سوال برد. انتهای پیام/ی
گریه های من درد شما و پرسپولیس را دوا می کند؟
اخراج دروازه بان پرسپولیس، توپ بلندی به سمت دروازه این تیم ارسال شد که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند من در آن صحنه جا ماندم، در صورتی که نمی توانستم 100 متر را در دو سه ثانیه طی کنم. در این صحنه، از کمک داور سه مرتبه پرسیدم که مطمئن هستی دروازه بان پرسپولیس باید اخراج شود که او بر این مسئله تأکید داشت. داور فوتبال کشورمان تصریح کرد: قبول دارم که در اخراج دروازه بان پرسپولیس اشتباه شده
نشست وزیر ورزش و سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار شد
اهمیت دارد این است که با وجود کسر امتیازهای زیاد در لیگ برای این فصل، چنین شرایطی در ادامه مسابقات وجود نداشته باشد. این نشست در حالی برگزار شد که در روزهای گذشته، داور مسابقه به اشتباه خود در این دیدار اعتراف کرده و مسوولان سازمان لیگ برتر هم اعتراض پرسپولیسی ها، نه فقط در این بازی بلکه به تبعات اشتباهات داوری در این فصل را بر حق دانسته اند.
نشست وزیر ورزش و سرپرست باشگاه پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این نشست در حالی برگزار شد که محمود گودرزی پیش از این ضمن تماشای بازی پرسپولیس – ذوب آهن در جریان اشتباهات دامنه دار و یک طرفه داوران به ضرر پرسپولیس قرار گرفته و نسبت به وجود این شرایط ابراز ناراحتی کرد. در این جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین از تاثیر این مسائل بر فضای فوتبال خبر داد و درباره اطلاعات و سوابقی که درباره مشکلات داوری و
سخنگوی شورای نگهبان:اگر سلیقه های شخصی را دخالت ندهیم نظارت استصوابی هم مانع فعالیت آزادانه اشخاص و گروه ...
افراد سراغ من می آیند و می گویند که ما سابقه جنگ و جبهه داریم و سوابق دیگر هم داریم مع ذلک گفته اند که صلاحیت شما احراز نمی شود. من احتمال می دهم که در 100 مورد چند اشتباه هم صورت گرفته باشد. منتهی ما اگر می خواهیم این اشتباهات را اصلاح کنیم نباید سراغ راه حل هایی برویم که ارتباطی به آن ندارد و اساسا نظام انتخاباتی و یا قواعد نظارت را زیر سؤال می برد. شرط اعتقاد و التزام به اسلام شرط
مظلومی: مشکل کرار مسائل مالی است/ او با هیچکس درگیری ندارد
کرد تا توانستند گل را بزنند. در واقع دو دقیقه و 17 ثانیه وقت بیشتری برای بازی گرفته شد. در بازی ذوب آهن هم داوری به ضرر آنها بود و به نظر من اخراج صادقی اشتباه بود. البته من کارشناس نیستم اما از دید یک بیننده این را می گویم و فکر می کنم که جهانبازی خیلی عجله کرد و می توانست با کمک های خود مشورت کند و اگر عجله نمی کرد شاید این اتفاق نمی افتاد. البته معلوم نیست که اگر پرسپولیس 10 نفره هم نمی شد باز هم نتیجه چه چیزی می شد. ادامه دارد...
مهدی تاج:با عذرخواهی داوران چیزی درست نمی شود
ماست. نظر شما درباره اشتباهاتی که در مسابقات فوتبال می شود چیست؟ وقتی داوری اشتباه می کند و برای یک تیم دو بار برابر یک تیم دیگر اتفاق می افتد موضوع سوال برانگیز می شود. دقیقا برای پرسپولیس این اتفاق افتاده است. به نظرم اگر دروازه بان پرسپولیس اخراج نمی شود شاید هر نتیجه دیگری توجیه پذیر بود.در بازی لیگ هم آن اتفاق رخ داد و پرسپولیس از داوری متضرر
برانکو: جهانبازی باید گریه کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید داور بازی تیمش مقابل ذوب آهن در رقابت های جام حذفی فوتبال باید به خاطر اشتباهاتی که انجام داده به حال خود گریه کند. برانکو ایوانکوویچ در گفت وگو با ایسنا درباره ی دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: من به بازیکنانم افتخار می کنم. آن ها قهرمانانه جنگیدند و تا دقیقه آخر با تمام وجودشان تلاش کردند تا پرسپولیس موفق شود. آن ها نشان دادند که غیرت و تعصب
آقای اسدی برای فرگوسن تأسف می خورد!
سامان بخشیده و اشتباهات را به حداقل برساند؟ تا جایی هم که حافظه مان یاری می کند کمیته داوران زیر نظر دبیر کل فدراسیون فوتبال است. شاید علیرضا اسدی که در زمان مرحوم پرویز دهداری ملی پوش بوده، از شرایط حاکم بر داوری ایران بی اطلاع است. لابد نمی داند فریدون اصفهانیان که عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران محسوب می شود، چگونه به ریاست کمیته داوران رسید. یا اینکه همین داور بازنشسته
داوری که جان یک فوتبالیست را نجات داد
سعید آل وردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره حادثه روی داده در بازی تیم های دسته اولی خونه به خونه و صنعت نفت که سه شنبه هفته قبل برگزار و موجب مصدومیت شدید محمود تیغ نورد در این بازی شد گفت: در دقیقه 85 بازی محمود تیغ نورد به همراه بازیکن تیم خونه به خونه بابل برای ضربه زدن به توپ به هوا پرید و این بازیکن با سر به زمین برخورد کرد و شدت ضربه آنقدر زیاد بود که موجب شد زبان این بازیکن
برانکو:داور از عذاب وجدان خوابش نبرده!
نداریم و یک گلزن باید تمام عیار به دنیا بیاید. البته از طریق تمرینات باید به کار این بازیکنان بهبود ببخشیم. درباره داوری دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس هم صحبت کنید آن هم در حالی که داوران بابت اشتباه به وجود آمده عذرخواهی کردند. داور بیچاره حتما پشیمان است! حتما اشک او درآمده و مشغول گریه کردن است. قطعا وجدانش اجازه نداده که راحت بخوابد. برای شما عجیب نیست که
اشتباهات تأثیرگذار داوری زیاد شده
اخیراً به نفع تیم های اصفهانی بوده است، شنیده اید این موضوع به شما هم ربط داده شده؟ بنده و سازمان لیگ هیچ مسئولیت و دخالتی در چیدمان داوری نداریم. وقتی کوچکترین نقشی نداریم، درست نیست این بحث ها مطرح شود. خود من به داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن انتقاد داشتم چون داور اشتباه بزرگی مرتکب شد و دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد. اگر این اتفاق نمی افتاد، کلیت مسابقه زیر سؤال نمی رفت. بارها اتفاق
رضا شکاری: برای گلزنی به پرسپولیس از مدرسه فرار نکردم
نکرد، آقای جهانبازی از داوران خوب هستند البته این را باید در نظر داشته باشید که داور در یک صدم ثانیه باید تصمیم بگیرد. اشتباه به وجود آمد اما اگر این اتفاق هم رخ نمی داد و پرسپولیس 10 نفره نمی شد، باز هم برنده می شدیم، ذوب آهن برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه های بسیاری دارد. تو در این صعود نقش زیادی داشتی؟ از آقای گل محمدی و همه اعضای کادر فنی ذوب آهن ممنون هستم. خیلی خوشحالم از
مظلومی: مگر داوری در دربی به سود پرسپولیس نبود؟
کاملا در اختیار تیم است. سرمربی استقلال بار دیگر درباره موضوع داوری گفت: داوری ما واقعا پاک پاک است. من مربی زمانی که جوانگرایی می کنم باید منتظر برخی اشتباهات باشم. در این دوره هم تیم داوری فدراسیون در حال پوست اندازی است و از قاضیان جوان در امر قضاوت بهره می برد. یک نمونه از این اشتباهات بازی قبلی استقلال بود که داور سه، چهار کارت به بازیکنان ما دارد که شاید سه تای آنها بی دلیل بود. منظورم
تاج: اشتباه های داوری علیه پر سپولیس سوال برانگیز است
متاسفانه ما نیز در آن هیچ نفوذی نداریم. او ا ضافه کرد : مسئول رسیدگی به داوری ها دبیر و رییس فدراسیون و کمیته داوران است که داوری ها لیگ را به شدت تحت تاثیر خود در آورده است. روز گذشته نامه ای را در همین مورد به علی کفاشیان نوشتیم که چرا در دو بازی رفت و برگشت پر سپولیس و ذوب آهن اشتباه های داوری به نفع یک تیم است. این موضوع سوال برانگیز است و باید به آن رسیدگی شود.
اگر بگذارند "پرسپولیس"در لیگ قهرمان می شود
به گزارش پایگاه 598، مهرداد کفشگری که این روزها کمتر در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد درباره دیدار با ذوب و شرایط این بازی با "ورزش سه"، صحبت کرد. او درباره این دیدار و اشتباهات یدالله جهانبازی گفت: نمی توانیم گناه کسی را بشوریم و بگویید داور از عمد این کار را انجام داد اما خب، صددرصد اشتباه داوری خیلی به ما ضرر رساند. وی ادامه داد: در دقیقه 20 بازی آن هم در اصفهان مقابل ذوب آهن گلر ما
جهانبازی باید به خاطر اشتباهاتش گریه کند/ به خاطر اشتباه او حذف شدیم
به گزارش گروه ورزش رویکرد، برانکو ایوانکوویچ درباره ی دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد: من به بازیکنانم افتخار می کنم. آن ها قهرمانانه جنگیدند و تا دقیقه آخر با تمام وجودشان تلاش کردند تا پرسپولیس موفق شود. آن ها نشان دادند که غیرت و تعصب زیادی برای تیم، باشگاه، هواداران و همین طور خانواده شان دارند. من به آن ها افتخار می کنم و از اینکه چنین شاگردانی دارم به خود می بالم. او
داوران به "پرسپولیس" کم لطفی کردند/ محرومیت داور ما را به جام حذفی بر می گرداند؟
اشتباه تلقی شدن مسائل پیش آمده، همگی به ضرر پرسپولیس تمام شده اند و این در حالی است که پرسپولیس خیلی خوب بازی می کند. البته پرسپولیس حتی بعد از 10 نفره شدن هم موقعیت های گل خوبی داشت. در بعضی موارد، کمبود یک نفر مانع گلزنی شد ولی در مواردی هم اگر به گل می رسیدیم و بچه ها کار را تمام می کردند همه چیز یک طور دیگر می شد. رئیس هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس مورد توجه تمام تیم ها
طاهری: به من گفتند برای حاشیه ها پول کنار بگذار!
دیدار وزیر ورزش می روم و گلایه هایم را از وضعیت موجود به گوش وی می رسانم. البته صحبت من فقط درباره اتفاقات داوری نیست و حرف های من در خصوص شرایط کلی است که در فوتبال ما حاکم است. * البته خیلی ها می گویند محمود گودرزی اهل فوتبال نیست! چه کسی این حرف را زده است؟ اتفاقا وزیر ورزش کاملا فوتبالی است و به شدت پیگیر نتایج است. او حتی بارها وضعیت پرسپولیس را از من سوال می کند و برایش
5 شکست با کمک داور!
. هفته چهارم؛ پرسپولیس یک هفته بعد در تهران برابر دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن قرار گرفت. داور این مسابقه علیرضا فغانی بود؛ داوری که فینال جام ملت های آسیا را سوت زد اما در بازی پرسپولیس و ذوب آهن برخورد توپ به سینه محسن بنگر را پنالتی اعلام کرد! فغانی به این هم بسنده نکرد و دستور به اخراج مدافع پرسپولیس پس از برخوردی معمولی با رشید مظاهری داد! راستی آن مسابقه را ذوب آهن 2 بر یک برنده
اسکناس هایی که مردم به داور نشان دادند، پیام داشت
وانانیوز-علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در اعتراض به این اتفاق پای وزارت ورزش و اختلاف فدراسیون فوتبال با این وزارتخانه را پیش کشید که به همین دلیل بد ندیدیم دقایقی با او همکلام شویم. مثل اینکه علیرضا میرزابیگی کمک داور بازی عذرخواهی کرده و عنوان داشته که او به اشتباه تصور کرده توپ با دست ایمان صادقی برخورد داشته و جهانبازی از صحنه دور بوده است. چه فایده ای دارد؟! اصلاً
تحلیل یک اخراج سرنوشت ساز (یادداشت)
به نفع خود به پایان برساند. این اتفاق هم رخ می دهد و علیرغم مقاومت 90 دقیقه ای شاگردان یحیی به رهبری رجب زاده و قاسم حدادی فر این تیم در 120 دقیقه موفق می شود بر حریف غلبه کند و با کسب پیروزی مقابل قرمزها به مرحله بعد یعنی نیمه نهایی برسد. اما اتفاقات به نوعی تازه از پس از مسابقه آغاز می شود. چندین و چند کارشناس به هیچ وجه برخورد توپ با دست صادقی را نمی پذیرند و اشتباه داوری
بین دو نیمه بازی پرسپولیس، در رختکن به جهانبازی چه گذشت
/> میرزابیگی کمک داور اول بازی در این صحنه به تصور هند پرچم خود را بالا برده و جهانبازی را در جریان قرار داده است! این داور هم به طرف میرزابیگی رفته و چند بار از او پرسیده مطمئن هستی و این کمک داور در پاسخ گفته، بله اطمینان دارم. این تمام ماجرای هندی است که به نفع ذوب و به ضرر پرسپولیس گرفته شد و در نهایت منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس و واکنش های این باشگاه در مورد داور بازی شد اما از
گل پرسپولیس تقصیر من بود!
به گزارش افکارخبر ، گلر جوان پرسپولیس که مدت هاست در تمرینات این تیم به دنبال فرصتی برای عرض اندام بود در دیدار با ذوب با توجه به اخراج ایمان صادقی فرصت حضور درون دروازه تیمش را به دست آورد. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط این بازی گفت: فکر اینکه درون دروازه قرار بگیرم، سخت بود اما خدا خواست و رفتیم درون دروازه ایستادم. مربی دروازه بان ها با من صحبت کرد و من را از لحاظ روحی آماده کرد.
بار دیگر فساد ؟
روز نو : شاید وقتی ایمان صادقی در همان دقایق آغازین بازی حذفی با ذوب آهن به شکلی عجیب اخراج شد تا پرسپولیسی ها 10 نفره شوند، همه فکر می کردند این هم یک اشتباه تکراری به ضرر سرخپوشان بوده که بعد از چند روز سروصدا، خاطره اش کاملا فراموش می شود. اتفاقا همه چیز داشت طبق روال پیش می رفت. اول کمک داور عذرخواهی کرد، بعد داور پوزش طلبید و در نهایت نوبت به محرومیت 4 جلسه ای کادر داوری این بازی رسید
قدیمی پور: قبل از گل از خودم راضی بودم
جا دارد که یک بار دیگر از کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس بابت اینکه نتوانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم، عذرخواهی می کنم. باید بگویم با این بازی ترسم از بازی کردن ریخت و دیگر ترسی از بازی کردن ندارم. قدیمی پور درباره اینکه اگر در این بازی گل نمی خورد و زمینه ساز صعود پرسپولیس می شد، می توانست راه 100 ساله را در یک بازی طی کند، افزود: شاید خواست خدا بود که این اتفاق بیفتد اما باور کنید بعد از بازی تا صبح نخوابیدم. توپ جوری جلوی من زمین خورد که نتوانستم آن را دفع کنم. با این همه باز هم از همه عذرخواهی می کنم. ...
انصاری فرد: می توان گفت برخی اشتباه های زنجیره ای داوری، مهندسی شده اند
دسته دو بودم، در فینال با یک تیم بازی داشتیم که اگر به پیروزی می رسیدیم به لیگ یک صعود می کردیم. در آن دیدار داور اشتباه هایی داشت که باعث شکست ما شد. بعدها بازیکن همان تیم به من گفت شما برای بازی با تیم ما تمرین می کردید اما ما صبح تا شب مقابل در خانه داور بودیم. این مساله را گفتم که بگویم که این گونه مسائل در فو تبا ل ایران وجود دارد. البته من نمی خواهم بگویم که همه داوران تعمدی اشتباه می کنند و ما داوران با شخصیت خوب هم داریم اما گاهی برخی از مسائل واقعا وجود دارد. انتها ی پیا م
نشان دادن پول به داور یعنی چه؟ / چرا محرومیت هر 4 داور به خاطر پرسپولیس باید باشد؟
علی اکبر طاهری درباره اشتباهات داور ی به ضرر پرسپولیس و اینکه اصفهانیان گفته است که بازیکن ذوب آهن می توانسته به داور بگوید که توپ به دست صادقی نخورده است اظهار داشت: سرپرست تیم ما رفت و با داور صحبت کرد. یکی از کسانی که دوربین داشته است، به خوردبین می گوید و حتی خوردبین صحنه را می بیند و بلافاصله به جهانبازی موضوع را منتقل می کند. جهانبازی می گوید خدا کند اشتباه نکرده باشم. وی ادامه
طارمی: به جام فکر می کنم نه به جدایی
می کنم نه جدایی. هر چند اشتباه داور در بازی با ذوب آهن به راحتی یک جام را از ما گرفت. تیم ما اگر ده نفره نمی شد قطعا ذوب آهن را می برد. عذرخواهی داور و محرومیت او هیچ فایده ای برای ما ندارد. داور باید تلاش می کرد که اشتباه نکند که کرد! حال دیگر کار از کار گذشته و ما به راحتی بخت قهرمانی در جام حذفی را از دست دادیم. البته در زمانی که ده نفره بودیم بخت های خوبی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه گل نشد