چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۷

:گزارش تصویری: آتش زدن پرچم آمریکا و مرگ بر اسرائیل در نزدیکی مرکز هسته ای ...

قم نگار: طلاب و دانشجویان به مناسبت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، صبح جمعه، 15 آبان، پرچم آمریکا را در ارتفاعات نزدیک مرکز هسته ای فردو آتش زدند و پیام مرگ بر اسرائیل را به زبان عبری مخابره کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)