پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۱

سرمربی تیم تنیس روی میزنفت آبادان: در پی کسب قهرمانی نیستیم

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1115 1394/08/17 سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان گفت: با استراتژی خاصی در لیگ برتر حضور یافته ایم و به دنبال کسب قهرمانی نیستیم. مسعود امیری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: حضور تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان در لیگ برتر قطعی است و ما قصد داریم با صرفه جویی و استفاده از نیروهای بومی در لیگ برتر حضور یابیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)