دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۲

رایزنی وزرای خارجه ایران و چین در تهران

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، وانگ یی وزیر خارجه چین که شب گذشته (شنبه) به منظور انجام سفری سه روزه و در پاسخ به دعوت محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود وارد تهران شد، لحظاتی پیش در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با ظریف دیدار کرد. دو طرف در گفت وگوهای امروز در خصوص مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی و مذاکرات هسته ای به رایزنی می پردازند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)