چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۰

تقویت ارتباطات بین دانشگاهی مهم ترین اولویت در دوران پساتحریم

یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تقویت ارتباطات دانشگاهی بین ایران و کشورهای دیگر را از مهم ترین اولویت های کشور در دوران پساتحریم دانست. قاسم احمدی لاشکی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: شعارهایی که در حوزه رفاه مردم از سوی مسئولان کشور سر داده و پیگیری می شود موضوع اقتصاد مقاومتی است که معتقدیم در دوران پساتحریم می تواند بسیار راهگشا باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)