سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۵

حلالی: عبدی ظرفیت این همه فشار روانی را ندارد

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:بازی بدی در تیم پرسپولیس راه افتاده و یک مقدار بچه ها باید به خودشان نگاه کنند نمی گویم پول نگیرند اما به تعهد خودشان پایبند باشند. اسماعیل حلالی درباره دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: با درنظر گرفتن واقعیت باید گفت پرسپولیس نسبت به برخی تیم های لیگ برتر در بازی اول خود شکل خوبی نداشت در حالی که باید با توجه به حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و موفق خارج شد از این تورنمنت مهم از لحاظ روحی، روانی و فنی شرایط بهتری در بازی با سایپا داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)