سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۷

نقشه راهمان در برجام نامه مقام معظم رهبری است

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نقشه راهمان در برجام نامه مقام معظم رهبری است، گفت: مذاکرات نشان داد نظام ما اهل گفت وگو و تعامل براساس احترام متقابل است. به گزارش ایسنا، سیدمحمد بیاتیان در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (سه شنبه) مجلس با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام اربعین حسینی و تقدیر از مذاکره کنندگان گفت: لازم است از تمام کسانی که در راستای مذاکرات زحمت کشیده اند بخصوص تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)