چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۵

گل محمدی: هیچ وقت برای دایی کری نمی خوانم /بعید می دانم کروش استعفا دهد

گل محمدی می گوید : اشتباهات زیاد داوری را باید بدشانسی پرسپولیس دانست. به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی فردا باید در قم به مصاف صبای علی دایی برود. دو دوست قدیمی که از افکار هم شناخت کافی دارند و حالا تیم هایشان در پله سوم و چهارم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند... * در ابتدا دوست داریم نظر شما را راجع به پیروزی تیم ملی مقابل گوام بدانیم. پیروزی ما بر گوام قابل پیش بینی بود و خوشحالم که موفق شدیم حریف را در خانه اش با تکرار 6 گل بازی رفت شکست بدهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)