چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۱۵

سهرابی: تعداد داوران در لیگ برتر فوتبال زیاد نیست

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابی در گفت و گویی اظهار کرد: از قبل 30 داور داشتیم و باید پوست اندازی می کردیم که این موضوع کار یک نفر نیست و یک سیستم و کمیته داوران هم مجری و نیز اتاق فکر هستیم. وی افزود: در جلسه ای تصمیم گرفته بودند تا داوران 24 نفر شوند اما مخالف بودم زیرا برخی از داوران به خارج می روند و بعضی دیگر هم محروم می شوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)