چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۲

هرج و مرج به خاطر کرونا

اورتون از مقامات لیگ برتر به خاطر به تعویق انداختن بازی دوشنبه با منچسترسیتی خشمگین است، چون که مشخص شد موج کرونا تیم پپ گواردیولا را گرفته. سه بازیکن از سیتی تست مثبت داشتند و بازی پنج ساعت قبل از شروع در گودیسون پارک لغو شد. قبل از این بازی کایل واکر و گابریل ژسوس قرنطینه شده بودند به همراه دو نفر از کارکنان تیم. حالا سه نفر دیگر اضافه شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)