رازگشایی رحمان رضایی از تحولات تیمش
سایر منابع:
سایر خبرها
پرسپولیس می تواند جایگاهش را پس بگیرد
فوتبالی: به نقل از تسنیم، ناصر ابراهیمی درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پرسپولیس بهتر کار کرد و در نیمه دوم ذوب آهن با آنالیز خوبی که از بازی داشت، بهتر بود. رحمان رضایی و یحیی گل محمدی هر دو از شاگردان من بوده اند و هر دوی آنها مربیان خوبی هستند. در این بازی اما رحمان رضایی موفق شد در بین دو نیمه نقاط ضعف حریف را شناسایی کند و
جهانی:سه دندانم شکست،این اخراج ندارد؟
دور از دسترس مان هم نبود. دقیقه 90 که گل زدیم دو موقعیت دیگر داشیتم؛ در یک موقعیت 4 به 2 می توانستیم گل بزنیم که نشد و یک موقعیت هم به سمت دروازه شوت زدیم که آن هم وارد دروازه نشد. ولی در مجموع چیزی که کادر فنی آنالیز کرده بود و به ما تذکر داده بود، رخ داد و با همان چیزی که به ما گفته شد، گل زدیم. سوالات مان از وینگر چپ تیم فوتبال ذوب آهن را با دلیل دهان خونی او آغاز کردیم و او در مورد آن
کارنامه رحمان؛ خوب همراه با بدشانسی
آی اسپورت - اگر اشتباهات داوری در هفته های آغازین لیگ بیستم نبود و در ادامه شاگردان رحمان رضایی به ویروس کرونا مبتلا نمی شدند، بدون تردید ذوب آهن یکی از سه تیم انتهای جدولی نبود و می توانست خود را در بالای جدول قرار دهد اما این اتفاقات باعث شد تا سبزپوشان اصفهانی فعلا در انتهای جدول جای خوش کنند و رنگ پیروزی را پس از 8 هفته هنوز ندیده اند. اما در این میان اتفاق مهم سخت کوشی و جنگندگی ذوبی هاست که
تساوی یک بازی "خاص"
خاصی رخ نداد تا نیمه اول به پایان برسد. در شروع نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده حملاتی را در دستور کار قرار دادند و در همان دقایق ابتدایی تا آستانه باز کردن دروازه سرخ پوشان هم پیش رفتند اما کم دقتی بازیکن این تیم اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند. پس از فشاری که ذوب آهن روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و وسط زمین را از سرخ پوشان گرفت، گل محمدی با به میدان فرستادن آرمان رمضانی
جایگاه ذوب آهن بین اول تا چهارم لیگ است/ رضایی فرصت می خواهد
حسین بصیری، در رابطه با بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: پرسپولیس میزبان بازی بود، رحمان رضایی و کادر فنی ذوب آهن نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و روی ضربات ایستگاهی و کرنری که داشتند به گل رسیدند، بعد از آن بازی بیشتر در میانه های میدان جریان داشت. وی ادامه داد: با صحبت هایی که رحمان رضایی بین دو نیمه با بازیکنان داشت و تعویض هایی که صورت گرفت
گردان: ما همه تیم های مدعی را متوقف کردیم
نصف جهان: شهاب گردان، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی خوب و تماشاگرپسندی بود. دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه هم داشتند و به دنبال برد بودند. نیمه اول آنها بهتر از ما بودند و به گل هم رسیدند، اما در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم و خدا را شکر به گل تساوی هم رسیدیم. سنگربان باتجربه تیم ذوب آهن که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد اتفاقات و
رحمان رضایی بالاخره از داوری راضی شد!
به گزارش جام نیوز ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم بازی با پرسپولیس با تعویض هایی که انجام دادیم تیم ما جان گرفت و به بازی مسلط شد اما از فرصت ها استفاده نکردیم. رحمان رضایی بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با تساوی یک - یک همراه بود، گفت: بازی جذاب و خوبی بود. در نیمه اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و روی اشتباه خودمان گل خوردیم در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم
قسمت این است توپ را بچسبانم به ته تور!
نصف جهان: وینگر چپ پای ذوب آهن امیدوار است با تساوی برابر پرسپولیس به شرایط خوبی برسند. میلاد جهانی پس از تساوی خارج از خانه ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم که این اتفاق طبیعی بود. بخاطر اینکه انتهای جدول هستیم، بچه ها با شرایط سختی در این بازی حاضر شدند. او ادامه داد: در نیمه دوم با تغییر و تحولاتی که آقا رحمان انجام داد، توانستیم
انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد
محمد نصرتی درباره توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و در زمان مناسبی هم به گل رسید. حتی می توانست در همان نیمه با به ثمر رساندن یکی دو گل دیگر کار را تمام کند اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم ورق با تدابیر رحمان رضایی برگشت و ذوب آهن کاملا مسلط بود. با توجه به حفظ توپ و مالکیت خود می توانست به پیروزی هم برسد اما
ذوب آهن در حال رسیدن به رکورد تساوی
به گزارش "ورزش سه"، احتمالا گر خود ذوب آهنی ها در مورد دلیل این ناکامی پرسیده شود، آنها به اتفاقات داوری هفته های اول برابر دو تیم فولادخوزستان و ماشین سازی تبریز اشاره می کنند؛ جایی که آنها در دیدار هفته اول برابر شاگردان جواد نکونام با یک تصمیم اشتباه و اعلام پنالتی برای خطایی که پشت محوطه جریمه رخ داده بود، پیروزی 2 بر 1 را با تساوی 2 بر 2 عوض کردند و یک هفته بعد تر نیز در مقابل ماشین سازی از
حلالی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن آسیب پذیر نشان داد/ از دست دادن این دو امتیاز کمتر از باخت نبود
مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی فوق العاده بود و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند، اما متاسفانه بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم مقابل ذوب آهن تمرکز کافی را نداشتند که به نظر می رسد هنوز نتوانسته اند اتفاقات فینال را فراموش کنند. *انگار ترابی در قطر گم شده است وی درباره زمزمه های بازگشت تعدادی از بازیکنان جدا شده به پرسپولیس گفت: موافق بازگشت ترابی نیستیم؛ بازیکنی که دنبال پول است
هفته پنالتی ها/ تولد یک عقاب و هت تریک ژنرال در ناکامی/ حسرت ادامه دار پرسپولیس!
به گزارش برنا؛ رقابت های لیگ برتر فوتبال هر هفته جذاب تر می شود و رقابت بین تیم ها داغ تر. در هفته نهم استقلال توانست با پیروزی بزرگی که در سیرجان و مقابل تیم امیر قلعه نویی به دست آورد به صدر برسد و پرسپولیس در دقایق پایانی بازی پیروزی را با تساوی عوض کرد. در ادامه به بررسی اتفاقات رخ داده در این هفته از مسابقات لیگ می پردازیم. سایپا- صنعت نفت؛ اعصاب خردکن مثل نارنجی ها
حلالی: تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن کمتر از شکست نبود / سرخپوشان در شوک قهرمان نشدن در آسیا هستند
اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیمه اول به خوبی به بازی مسلط بود و بازیکنان خیلی خوب توصیه های کادر فنی را انجام می دادند، اما تیم ذوب آهن در نیمه دوم توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در ثانیه های پایانی گل تساوی را به ثمر برساند.
نمایش دیدنی ذوب آهن علیه قعرنشینی
آزادی تهران از دست بدهند. در نیمه دوم چهره تیم اصفهانی تغییر کرد و این تیم توانست به شدت پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد؛ اتفاقی که برای سرخپوشان در چند سال اخیر برابر کمتر تیمی رخ داده است. شاگردان رضایی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند و نتوانست از آن ها برای به تساوی کشیده شدن مسابقه استفاده کنند، اما در نهایت در دقیقه 90 میلاد جهانی که به نظر بهترین بازیکن ذوب آهن در میدان هم بود
از موقعیت هایمان برای گل دوم استفاده نکردیم/ داور بر بازی مسلط بود
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رحمان رضایی، سرمربی ذوب آهن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در نیمه نخست بازی حریف تا حدودی نسبت به ما برتری داشت و مشخص بود که ما را آنالیز کرده بودند. پرسپولیس تیم بزرگی است و در سال های اخیر دوبار به فینال آسیا رسیده است. ما هم با تمام احترام برای بازی خوب و نتیجه خوب به میدان رفتیم. در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم
ذوب آهن نسبت به پرسپولیس برتری داشت/ رمضانی و مهدی خانی در حد سرخپوشان نیستند
شدند که رسن از این تیم برود. رسن با وجود کم و کاستی ها نجابت به خرج داد و تا آن جا که توانست برای پرسپولیس بازی کرد و بی مهری مسئولان باعث شد که از سرخپوشان جدا شود. او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر سپاهان بیان کرد: بازی سختی محسوب می شود؛ چرا که سپاهان مهاجمان خوبی در اختیار دارد و ترکیب خود را حفظ کرده است. سرخپوشان باید بیشتر کار کنند، به یک گل اکتفا نکنند و برای رسیدن به گل دوم تلاش کنند. گل محمدی باید به خوبی نقاط ضعف تیم سپاهان را آنالیز کند تا تیمش بتواند به پیروزی دست یابد. پرسپولیس یک - ذوب آهن یک/ رحمان و یحیی به تقسیم امتیازات رضایت دادند انتهای پیام/ ...
رحمان رضایی : نیمه دوم بازی جان گرفت و ذوب آهن خیلی قوی تر ظاهر شد و مقابل پرسپولیس مسلط بود
رحمان رضایی می گوید که تیم او آماده یک بازی محکم مقابل پرسپولیس بود. رحمان رضایی در مورد بازی با پرسپولیس تهران گفت: بازی بازی جذاب و خوبی بود. نیمه اول پرسپولیسِ به بازی مسلط بود و توانست به گل برسد. این روی اشتباه خودمان بود اما در نیمه دوم بازی جان گرفت و ذوب آهن خیلی قوی تر ظاهر شد و آمد و مسلط شد. در دقایق آخر فرصت های زیادی داشتیم و با نفرات بیشتر در حمله ظاهر شدیم. در
هیئت مدیره پرسپولیس، فوتبال را بهتر از ما می فهمند!
لحظاتی بهتر از ما بود و در نهایت گل تساوی را به ثمر رساند. او افزود: در نیمه دوم نتوانستیم مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم و در خط حمله نتوانستیم توپ را حفظ کنیم؛ به همین دلیل دچار مشکل شدیم و نتوانستیم در نیمه دوم از توپ ها استفاده کنیم و اسیر ضد حمله حریف شدیم. بازی خوبی بود اما یک سری اتفاقات رخ دادند که در شأن و برازنده فوتبال نیستند، جز این که بگوییم تأسف می خوریم.
هفته ششم لیگ برتر: پرسپولیس 1-1 ذوب آهن
و توانستند از همان ابتدا، ذوب آهن انتهای جدولی را به لاک دفاعی ببرند و در دقیقه 17 هم قفل دروازه شهاب گردان را توسط امید عالیشاه بشکنند. عالیشاه با این گل توانست به طلسم دو ساله گل نزدنش در لیگ برتر پایان دهد. قرمز ها بعد از این گل هم فشار حملاتشان را حفظ کردند که اگر واکنش های خوب شهاب گردان نبود، اختلاف به بیش از یک گل می رسید. در نیمه دوم اما این ذوب آهن بود که نبض بازی را
جهانی: مصدومیت محمدی مهر مسئله مهمی نبود که توپ را بیرون بزنیم/ پاس دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم
- اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم ، میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تساوی تیمش یک - یک مقابل پرسپولیس که با گل خودش رقم خورد، گفت: در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم که طبیعی بود. در انتهای جدول بودیم و به همین دلیل بازی کردن برای بچه ها هم خیلی سخت بود. در نیمه دوم، با تغییراتی که آقا رحمان ایجاد کرد، شرایط بهتر شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم. من هم یک گل زدم
مطهری: لابد هیئت مدیره بیشتر از ما فوتبال می فهمد
حمله ما بازیکنان جوانی دارد و ما از اول فصل آن ها را تحت فشار گذاشتیم. باید کمک کنیم از لحاظ فنی و روحی به سطح مورد نظر برسند. وی افزود: قبول داریم در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم اما یک بخشش برمی گردد به انگیزه ذوب آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت. بچه های ما هم میخواستند از یک گل دفاع کنند اما ما بین نیمه گفتیم که بروید برای گل های بیشتر. این فرایند ذهنی است و تاکتیک ما این نبود که عقب نشینی کنیم. در مسیر لیگ این اتفاقات رخ می دهد و ممکن است سه بازی متوالی مساوی کنید. تیم های دیگر هم زحمت میکشند و اینطور نیست که ما بیاییم همه را ببریم. این اتفاقات اجتناب ناپذیر است. ...
پیمان بابایی: الگوی فوتبالی ام سردار آزمون است
خبرورزشی / لیگ برتر ایران ؛ دیدار عجیب و پرحادثه ماشین سازی و سپاهان فقط 5 پنالتی داشت و در نهایت با حساب 3-3 به پایان رسید. ستاره این دیدار پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی بود که توانست هر سه گل تیمش را به ثمر برساند و هت تریک کند. البته او ضربه دومش را در ریباند به تور رساند. بازی عجیبی مقابل سپاهان پشت سر گذاشتید! خب همان طور که می دانید سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است و کلی
بازی های پرگل باعث جذابیت لیگ برتر فوتبال می شوند/ قهرمان نشدن سرخپوشان در روحیه آن ها محسوس است
فوتبالمان قابل قیاس با یکدیگر نیست. بازیکنان باید 3 روز ریکاوری کنند. فشار زیادی روی آن ها وارد می شود. در مجموع ما در فوتبالمان مشکلات زیادی داریم. اگر فیفا متوجه اتفاقات رخ داده در فوتبالمان شود، در آن صورت به فدراسیون 5 ستاره جایزه مهمانسرا هم نمی دهد. او در پایان گفت: به نظرم تیم ها با گلزنی به بازی های لیگ طراوات می بخشند. آن ها باید دست از پیروزی های اقتصادی بردارند تا شاهد هیجان و جذابیت در بازی ها باشیم. پرسپولیس یک - ذوب آهن یک/ رحمان و یحیی به تقسیم امتیازات رضایت دادند انتهای پیام/ ...
فرصت های زیادی را از دست دادیم/ میزبان و مهمان دیگر فرقی ندارد
اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و توانست به گل برسد ولی در نیمه دوم با تعویض هایی که کردیم بازی جان گرفت و تیم ما قوی تر شد و به بازی مسلط شد. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: دقایق آخر فرصت های خیلی زیادی داشتیم و با نفرات بیشتری در حمله شرکت کردیم و فرصت ها را از دست دادیم. با این حال فکر می کنم هواداران از دیدن این بازی لذت بردند. رحمان رضایی در مورد تاکتیکی که برای
پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1 ؛ تساوی شاگردان یحیی گل محمدی و رحمان رضایی در ورزشگاه آزادی
34: مهدی عبدی می توانست روی ارسال امید عالیشاه که از روی دوستان گردان عبور کرد، گل دوم پرسپولیس را بزند ولی ضربه سر او راهی اوت شد. دقیقه 36: شوت زمینی احمد نوراللهی از روی ضربه ایستگاهی به گوشه پایین دروازه ذوب را شهاب گردان به کرنر فرستاد. دقیقه 44: ارسال خطرناک میلاد جهانی از روی ضربه آزاد جناح چپ زمین به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس را فرشاد محمدی مهر به مقابل دروازه سرخ
رضایی: نتوانستیم بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس کسب کنیم/ اولین بازی ما در لیگ بود که داوری مشکلی نداشت
خبرگزاری میزان - رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ، صحبت هایی انجام داد که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید: *بازی خوب و جذابی بود. در نیمه اول پرسپولیس بر بازی مسلط شد و توانست به گل برسد اما به نظرم این گل هم روی اشتباه بازیکنان خودمان به ثمر رسید. *پرسپولیس تیم بزرگی است و فینال