سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۱

پزشک پرسپولیس: بعد از بازی با ذوب آهن با مساله خاصی روبرو نشدیم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر پزشکی در شرایط خوبی قرار دارند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ، دکتر حقیقت ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر پزشکی در شرایط خوبی قرار دارند. محمد انصاری هم که کارت بازی خود را گرفت. بعد از بازی با ذوب آهن هم با مساله خاصی روبرو نشدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)