پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰

پورامینی: عجله ای برای جراحی ندارم/ برای کسب 3 امتیاز به مصاف نساجی می رویم

حسین پورامینی در گفت وگو با میزان، در مورد شدت مصدومیتش، اظهار داشت: قرار بود عمل جراحی کنم، اما چون صورتم متورم است فعلاً صبر می کنم چون شاید اصلاً نیازی به جراحی نباشد. باید برای کاهش ورم صبر کنم و تاثیر مصدومیت روی گونه ام را ببینم. وی با اشاره به صحنه برخوردش با بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان که منجر به مصدومیتش شد، گفت: در برخورد با نیما انتظاری مصدوم شدم. البته قصدی در کار نبود؛ در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. کمی درد دارم، اما فعلاً به دلیل ورمی که صورتم دارد، چیزی معلوم نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)