پورامینی: عجله ای برای جراحی ندارم/ برای کسب 3 امتیاز به مصاف نساجی می رویم
سایر منابع:
سایر خبرها
برومند: استقلال 2 گل از پرسپولیس جلوتر است
این باشد استقلال قطعا دربی را می برد ولی من با سالها تجربه می گویم که این بازی متفاوت است. برومند یادآور شد: در اولین دربی را که به میدان رفتم( سال 76) قبل از بازی گفتم به راحتی 4 گل به حریف می زنیم ولی یک گل خوردیم و بازی را باختیم و اصلا نفهمیدیم بازی کِی تمام شد. البته الان دیگر آن ستاره های فوق العاده در دو تیم حضور ندارد و دومین تفاوت فاحش نسبت به آن زمان این است که تماشاگری در
حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم
حسن روشن قرار بود 51 درصد سرخابی ها را در بورس بگذارند و 49 درصد را هم بین پیشکسوتان تقسیم کنند اما فعلا همه سرکار هستیم. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این صحبتی بود که با ما هم انجام شد. قرار بود دو باشگاه سهامی و مردمی شوند یعنی قدرت برای یک نفر یا پنج نفر نباشد. قدرت پخش شود که استفاده سیاسی نکنند. الآن چند باشگاه انگلیسی
پورموسوی: باید در کنار داوران باشیم نه علیه آن ها
داور بازی عملکرد خوبی در بازی ما با نفت مسجد سلیمان داشت و ما از او رضایت کامل داشتیم. این را نه به خاطر برد بلکه به دلیل عملکرد خوب او در اداره بازی و هم چنین تصمیماتی که گرفت می گویم و به نظرم می آید حریف هم از داوری راضی بود. سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص اشتباهات داوری در هفته های اخیر و گلایه برخی تیم ها گفت: من نمی توانم به جای تیم های دیگر صحبتی داشته باشم اما اصلا دوست ندارم از
فیروزی:من شرمنده داور شدم
نظر رسید. شاید اتحاد و همدلی و اشنایی که تعدادی از بازیکنان ما از قبل با هم داشتند باعث شد به این زودی تیم خوبی شویم و با وجود اینکه دیر بدنسازی کردیم هم اکثر بازی ها از دقیقه 70 تا 90 بازی دست ما بود و به گل رسیدیم و این از ویژگی های خوب صنعت نفت است. بیت سعید در مورد مشکلات مالی صنعت نفت هم گفت: فوتبال یک طرفش رفاقت و همدلی است و یک طرف دیگرش هم مسائل مالی است. بحث مالی بحث دیگری است و
بیت سعید: به خاطر نفت، طرفداری پرسپولیس را نمی کنم
70 تا 90 بازی دست ما بود و به گل رسیدیم و این از ویژگی های خوب صنعت نفت است. بیت سعید در مورد مشکلات مالی صنعت نفت هم گفت: فوتبال یک طرفش رفاقت و همدلی است و یک طرف دیگرش هم مسائل مالی است. بحث مالی بحث دیگری است و باید پول به تیم تزریق شود. چند سال اکثر تیم های خوزستانی مورد کم لطفی قرار گرفته اند و مسئولین ما باید بدانند که امسال خیلی تیم های خوبی در استان داریم. فولاد، نفت مسجد سلیمان
برنده دربی دی 99 چه تیمی است؟ استقلال یا پرسپولیس
استقلال راه پیدا کرد تاکنون تنها در دو دیدار مقابل صنعت نفت آبادان که با نتیجه تساوی (1-1) به پایان رسید و روبروی گل گهر سیرجان که با برد (1-2) استقلال تمام شد دو بار دروازه اش را باز شده دیده است. او پس از درخشش در سیرجان روبروی گل گهر، در آخرین دیدار استقلال روبروی آلومینیوم اراک هم درخشید و کاری کرد تا تیمش با برد و البته خودش با کلین شیت به دیدار دربی بزرگ پایتخت برسند. او
علیرضا مرزبان: کاش پرسپولیس را می بردیم
ثبات دارند. در ایران با یک تغییر جزیی در مدیریت، تمام شرایط تیم فرق می کند. مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مدعیان لیگ ایران، یادآور شد: صنعت نفت با بازیکنان جدید و مربی جدید وارد شده است، گل گهر و استقلال همینطور هستند و پرسپولیس تغییرات زیادی داشت. تیم ما هم تغییرات زیادی داشت، اما باید سعی کنیم به فوتبال ملی نگاه کنیم و آن را جلو بیاوریم. چگونه در آکادمی ها کار کنیم که از این مسئله
همچنان منتظریم!
رود! سرانجام باید دید اولین گل مهاجمان پرسپولیس کی و توسط کدام بازیکن ثبت می شود. وضعیت مهاجمان پرسپولیس آنقدر مبهم است که عبدی و رمضانی هر دو با هم در بازی با سپاهان نیمکت نشین شدند. * اولین گل شیخ دیاباته: آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران هم استارت ناامیدکننده ای در این فصل داشته است. اوایل که نصفه و نیمه به بازی گرفته می شد، بعد هم که آسیب دید. شیخ دیاباته در لیگ بیستم فعلا گلی به سر
مرزبان: مساله مهم رفع تنش از بازی های سپاهان و پرسپولیس بود/ کاش این بازی را می بردیم
مهار موقعیت های این تیم اظهار کرد: در یک بازی همین اتفاقات می افتد. پرسپولیس دروازه بان خوبی دارد. همین انتظار را از این تیم داریم. از دروازه بان خودمان هم انتظار داریم توپ های مهارنشدنی را جذب کنیم. ای کاش این بازی را می بردیم چون در تیم و شهرمان انتظار داشتیم بازی را ببریم. وی درباره صدر جدول و اوج گرفتن رقابت با حضور تیم های استقلال، گل گهر، صنعت نفت، تراکتور و ارزیابی خود از فصل
پرسپولیس برای دربی تهاجمی تر می شود؟
پیدا کند. ترکیب اصلی پرسپولیس تقریباً مشخص است. در دربی احسان پهلوان می تواند نقشی ویژه داشته باشد. او از معدود عناصر تهاجمی پرسپولیس است که مقابل سپاهان هم 2 فرصت خوب داشت. البته به زعم بسیاری از کارشناسان خط حمله استقلال قوی تر از پرسپولیس است و یحیی که خودش مدافع بوده، حتماً برنامه های زیادی برای مهار خط آتش استقلال دارد. در 2 دربی که او سرمربی بود، استقلال 4 گل در وقت های قانونی زد و گل محمدی اصلاً نمی خواهد این اتفاق تکرار شود. چون اگر این بار هم استقلال 2 گل بزند، بعید است خط حمله پرسپولیس توان جبران داشته باشد. (پرسپولیس در 3 تساوی اخیر تنها 2 گل زده است. ...
مرزبان: متأسفم که مقابل پرسپولیس 3 امتیاز را نگرفتیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول انتظار بازی بهتری داشتیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که انجام دادیم، شانس های بیشتری داشتیم و متأسفم که نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. وی افزود: چیزی که خیلی خیلی مهم بود، رفع تنش هایی بود که وجود داشت و خوشحالم قدم بزرگی در این مسئله برداشتیم. اینکه مسئله قهرمانی باعث نشود، اخلاق و
چند سال دیگر به ایران برمی گردم
به لیگ بلژیک رفتم. البته لیگ بلژیک لیگ خوبی است و یوپن هم تیم خوبی بود. اما برای من که یک بازیکن 27ساله بودم آنطور که می خواستم جای جولان نداشت. شاید اگر می ماندم آخر فصل به تیم بهتری می رفتم ولی چون به خانواده ام ویزا ندادند تصمیم گرفتم برگردم. البته حتی از لیگ چین هم آدم می تواند پیشرفت کند و به فوتبال اروپا برود. چون مدیربرنامه ها و مربیان خیلی بزرگی در لیگ چین هستند. تیم تان به سختی از
مرزبان:کاش پرسپولیس را می بردیم
ناطقان: علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: انتظار بازی بهتری را در دقایق ابتدایی داشتیم اما رفته رفته با توجه به تغییراتی که داشتیم توانستیم کنترل خوبی روی توپ پیدا کنیم و بازی خوبی را انجام دهیم. مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: متاسفم نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته خوشحالیم تنش های همیشگی این بازی وجود
حاتمی: وقتی خارج از خانه بُردیم باید نساجی را هم شکست دهیم/ می توانیم در جمع 5 تیم بالای جدول قرار بگیریم
بگیریم و به نتیجه برسیم. اگر فرصت برسد همه تلاشم را می کنم در این بازی هم گل بزنم. مهاجم گلزن پیکان در مورد این که چرا گلزنی هایش اغلب به نفت مسجدسلیمان است تصریح کرد: مسجدسلیمان مردم خیلی دوست داشتنی دارد. البته من همه گل هایم را به این تیم نزده ام، اما پیش از این با پارس جنوبی 10 دقیقه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کردم و گل زدم؛ در این بازی هم 10 دقیقه بازی کردم و باز هم گل زدم. 10 دقیقه و
خداداد عزیزی: چه کسی بهتر از علی کریمی برای فدراسیون فوتبال؟/ چون فوتبال فساد دارد من نمی آیم!/ سرخابی ...
هستند. البته نمی خواهم سیاسی حرف بزنم ولی متأسفانه در کشور ما، کلا به تخصص اهمیت داده نمی شود و می بینید که طرف فارغ التحصیل رشته کشاورزی است و می رود مدیرعامل باشگاه می شود! که این دو اصلا ربطی به هم ندارند. یکسری افراد هم هستند که ادعا می کنند فوتبالی هستند ولی دو نفر قبولشان ندارند چون همه می دانند پشتوانه شان چه کسانی هستند و با چه لابی گری هایی وارد فوتبال شده اند. آخر سر هم کاشف بعمل می آید که
استقلال به صدر رسید پرسپولیس به دیوار سخت
با توجه به آمار خوب گل زنی سپاهان در رقابت های این دوره و البته تعداد گل های زیادی که این تیم خورده، می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد؛ اماحالا قبل از انجام این بازی، شرایط برای استقلال، رقیب دیرینه، حسابی مناسب به نظر می رسد، چون آبی های پایتخت در فاصله یک هفته مانده به دربی موفق شدند عصر روز گذشته با دو گل از سد آلومینیوم عبور کنند و با یک بازی کمتر و هم امتیاز با صنعت نفت در صدر جدول رده بندی
جشن دو نفره عمران زاده و فکری در غیاب صمد مرفاوی
. یکی از غایبان مهم استقلال در دو بازی اخیر، صمد مرفاوی دستیار اول محمود فکری بود که در نقش مربی تمرین دهنده و البته یکی از تئوریسین های کادرفنی آبی ها نقش مهمی را در کنار فکری ایفا می کرد اما ابتلا به ویروس کرونا باعث شد تا او فعلا جایی روی نیمکت آبی ها نداشته باشد؛ در غیاب مرفاوی، حنیف عمران زاده و آرش برهانی دیگر دستیاران فکری نیز در لب خط در کنار سرمربی استقلال بارها در بازی با گل گهر
جدول لیگ برتر/ فاصله عجیب پرسپولیس با صدر
هفته دهم لیگ برتر دیروز با انجام 4 بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی، تیم استقلال توانست با کسب سه امتیاز خانگی مقابل آلومینیوم اراک صدر نشینی خودش را حفظ کند. صنعت نفت آبادان نیز با پیروزی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان با استقلال هم امتیاز شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. شهرخودرو با پیروزی مقابل سایپا 12 امتیازی شد و به رده هشتم رسید و فولاد نیز با توقف خانگی مقابل
مهاجری: چمن ورزشگاه پارس شرایط مناسبی ندارد
زمین ناهموار برای تیم های شیرازی هم خوب نباشد. مهاجری ادامه داد: در بین نیمه به بازیکنانم گفتم در این زمین نمی شود کارهای تاکتیکی کرد و باید به زیر توپ بزنید تا شاید از راه هوا به گل برسیم. سرمربی مس کرمان افزود: پیش بینی بازی دشواری مقابل تیم قشقایی شیراز می کردیم که اینگونه هم شد. وی بیان داشت: بعد از اینکه گل مساوی زدیم بازهم فرصت برای گل برتری داشتیم که یک بار هم توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد. مهاجری در پایان گفت: در این بازی پنج بازیکن مصدوم را به همراه نداشتیم و ناگزیر شدم از بازیکنان غیر تخصصی در پست های مختلف استفاده کنم. انتهای پیام/ ...
امیرخان دقیقا چه مسائلی هست؟
، اینها تنها گوشه ای از نگاه ملی گرایانه به سرمایه ملی و حفظ و اقتدار آن هست که چه شمشیرها از رو برای آن اکتفا نمی کرد. بینی بین الله اتفاقا در هفته های اخیر شرایط بازی ها جالب بوده، مثلا در بازی استقلال و گل گهر انصافا دو پنالتی سالم برای استقلال گرفته شد، امیر خان اگر این اتفاق در مقابل دیگر تیم سرمایه ملی می افتاد انقدر باوقار و آرامش بعد از بازی صحبت می کردید، اصلا اگر در
قلیچ: پرسپولیس باید مقابل سپاهان پیروز شود
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس باید مقابل سپاهان برنده شود. البته سپاهان هم تیم خوبی است. او ادامه داد: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مقصر نتایج ضعیف این تیم نیست، چون پرسپولیس چند بازی عقب افتاده دارد و می تواند امتیازات لازم را کسب کند. هیچ شخصی بهتر از گل محمدی
فلاح زاده: مدعی اصلی کسب سهمیه آسیا هستیم/ هوادار عاشق نفت آبادان نگران کرونا نمی شود
حامد فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تداوم نتایج خوب تیم فوتبال صنعت نفت در رقابت های لیگ برتر با برتری دو بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و در هر دو نیمه حاکم توپ و زمین بودیم. موقعیت های خیلی زیادی هم داشتیم و به نظر من روند تیمی صنعت نفت بسیار عالی پیش رفت. تمام دستورهای کادرفنی را به بهترین شکل اجرا کردیم و حتی می توانستیم با گل های بیشتری
جراحی هافبک پیکان به تعویق افتاد/ شرط پورامینی برای رفتن زیر تیغ جراحی
حسین پورامینی هافبک تیم فوتبال پیکان درباره مصدومیت از ناحیه گونه و اینکه آیا قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد یا نه، گفت: واقعیت این است که هنوز چیزی مشخص نشده و تکلیف من برای جراحی بعد از بازی با نساجی مشخص خواهد شد. فعلاً که صورتم ورم دارد، چون استخوان گونه ام شکسته شده است. من که چهره زیبایی ندارم و اگر این مصدومیت تأثیری در صورتم نداشته باشد و زشت تر نشوم، جراحی نخواهم کرد! اگر هم شرایط
همای سعادت روی شانه های استقلال ؛ تیم فکری به خوشبختی نزدیک می شود؟
– نفت مسجدسلیمان هدف جدید آبادانی ها؛ تلاش برای قهرمانی صنعت نفت همانند فصل گذشته در دور رفت بازی ها ارائه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است و البته این فصل کمی بهتر نتیجه گرفته است. صنعت نفت امروز یکی از مدعیان قهرمانی است، حتی اگر با این هدف وارد بازی ها نشده باشد که همین طور هم هست اما اصلاً اتفاق بدی نیست که صنعت نفت در ادامه مسیر برای قهرمانی بازی کند. دست کم اگر قهرمان
بگذارید به من حمله کنند!
حق دارند یا نه. به هر حال شما پیشکسوت استقلال هستید. از این جهت پرسیدیم. اصلا من با همین قضیه پیشکسوت مشکل دارم. آقا اگر با من مشکل دارند چرا می گویند پیشکسوت؟ اگر قرار باشد پیشکسوت احمق باشگاه باشم و در هر اتفاقی به نفع استقلال حرف بزنم، نمی خواهم باشم! من دوره ای عضو استقلال بودم. افتخار می کنم دورانی برای این تیم بازی کردم ولی آدمی نیستم که چون در این تیم بودم، فقط به نفع
نگرانی به خاطر مصدومیت گنابری
شده، احساس در می کند. فلیک ادامه داد:امیدواریم که مصدومیتش جدی نباشد و در اولین فرصت به تمرینات بازگردد. گنابری در دقیقه 76 بازی از به همین خاطر از بازی خارج شد. در فصل جاری او 20 بازی کرده که 4 گل زده و 3 پاس گل نیز داده است. یاران او در بازی انجام گرفته 5 بر 2 برنده شدند. انتهای پیام/
محمدی: به مسعود شجاعی ایمان داریم
پرسپولیس خیلی خوب کار کردند و رقیب خطرناکی برای ما محسوب می شوند. ما کار خیلی سختی داریم و به نظرم ذوب آهن اصلا تیم ضعیفی نیست ولی ما سه امتیاز را می خواهیم. باید در یک نیمه 5 گل به صنعت نفت می زدیم تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی می کند و سعی می کنیم تفکرات آقا مسعود را اجرا کنیم و فوتبال روز را اجرا می کنیم . اگر بازی با صنعت نفت را دیده باشید متوجه می شوید که ما خیلی عجیب غریب
نفت آبادان همه را با هم دارد؛ از بازی زیبا تا امتیازات خوب
تیم صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم به صورتی بازی می کند که پیشکسوتان و مردم فوتبال فهم خوزستانی و آبادانی از تماشای 90 دقیقه بازی این تیم مقابل حریفان لذت می برند. موضوعی که بارها پیشکسوتان خوزستانی نیز به آن اشاره داشته اند و از کار این تیم آبادانی تمجید کرده اند. به گزارش ایسنا، نفت بر خلاف اینکه دقیقه 90 شرایط حضورش در لیگ بیستم فراهم شد و اقدام به انتخاب سرمربی و جذب بازیکن کرد، تا
شوک بزرگ به تراکتوری ها؛ مصدومیت دژاگه کوتاه مدت نیست
مصدومیت او حاد نباشد اما این بازیکن که برای ملاقات با خانواده اش راهی آلمان شده، بر خلاف پیش بینی ها مصدومیتی جدی از ناحیه عضله پا دارد و باید حداقل یک ماه دور از فوتبال باشد. بدین ترتیب دژاگه حداقل و در بهترین حالت دیدار مقابل تیم های ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک را از دست خواهد داد و در بهترین حالت به دیدار هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس خواهد رسید.
روشن: در واگذاری استقلال و پرسپولیس همه سر کاریم/ بهترین موقع است که فوتبال را تعطیل کنند
برنامه از دست دولت خارج شود. روشن گفت: در این مورد با علی پروین هم صحبت کرده ام. موضوع اجرایی شدن این مساله خیلی سخت است. ترس و واهمه اجرایی شدن آن وجود دارد. بهتر است عاقلانه فکر کنند و عجله نکند. همه چیز ما عجله ای است. به همین خاطر همه چیز ما عقب می افتد مثل انتخابات فدراسیون فوتبال. هیچ جای دنیا مثل ما نیست. اینجا مدام می گویند این را می فروشیم و آن را می فروشیم که اصلاً امکان ندارد