پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۳

رضاییان:بیشتر از مشکلات مالی باید بدشانسی ملوان را حل کنیم/دنیامالی مالک ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، مسعود رضاییان پس از شکست دو بر یک مقابل سایپا در جمع خبرنگاران در مورد داوری این مسابقه گفت: بهتر است که در مورد داوری اظهارنظر نکنیم چون قضاوت سخت است من از بالا بازی را می دیدم و داور بر بازی مسلط تر است. گل اولی که خوردیم روی اشتباه مسلم بازیکنان بود بدشانسی گریبان من را گرفته و رها نمی کند. مصدومیت آرش افشین هم در دقایق ابتدایی مسابقه جزئی از بدشانسی ما بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)