چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۸

راه خروج از رکود افزایش مزد است نه وام

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشوربا بیان اینکه عده ای از سرناچاری و برای حل بیکاری اقدام به خرید خودرو کردند گفت:اگر هدف دولت خروج از رکود است راهکار آن افزایش مزد است نه اختصاص تسهیلات. علی خدایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،درباره معیشت کارگران گفت: من پرداخت وام خودرو را در راستای حل مشکلات کارگران نمی دانم.حتی در راستای حل مشکلات کارگران خودرو سازی ها هم نیست، بلکه حرکت شتاب زده ای بود و بحران را کمی به تأخیر انداخت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)