سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۲

استعفای من احترام به قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، چندی پیش از سوی وزیر کشور دستوری خطاب به مدیران و مسئولان شاغل در استانداری ها، فرمانداری ها اعم از معاونان، مدیران کل ستادی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، روسای مناطق شهرداری صادر شد که از آنها خواسته شده بود که اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی را دارند لزوما حداکثر تا وقت اداری یکم اسفندماه 93 نسبت به استعفا از سمت خود اقدام قانونی کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)