پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پویش ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۳

هر ایرانی سالی 10 بار به پزشک می رود

کشور ما یکی از کشورهای پر مصرف دارو خصوصا به صورت خودسرانه است که باید مصرف بی رویه دارو مدیریت شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سر درد داری؟ برو یک قرص استامینوفن بخور. گلودرد داری، چند تا کپسول بخوری خوب می شوی. یک سرماخوردگی ساده که دکتر رفتن نمی خواهد. این ها جملات آشنایی هستند که خیلی از ما هنگام بروز بیماری یا عارضه از اطرافیانمان می شنویم و احتمالاً به دیگران هم گوشزد کرده ایم تا آنجایی که در یخچال خانه هر ایرانی جایی برای قرص و دارو وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط