دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه اقتصاد پویا ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۹

جواد نکونام مربیگری را از اسپانیا آغاز می کند

جواد نکونام مانند برخی دیگر از بازیکنان پیشین تیم ملی از جمله وحید هاشمیان و فرهاد مجیدی قصد دارد تا کار مربیگری خود را از اروپا آغاز کند. نکونام طبق توافقی که با باشگاه اوساسونا داشته، ضمن اینکه تا پایان فصل بازیکن این تیم است با انتهای این فصل، دوره آموزشی و مربیگری خود را در اسپانیا آغاز خواهد کرد و قرار است در بخش مربیگری با باشگاه اوساسونا همکاری کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)