شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 22 مهر 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 مهر 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۸    
در 100روز گذشته، 21 نفر اعضای 11 گروه شکار غیرمجاز قبل از هر گونه صید و زنده گیری پرندگان با ارزش و کمیاب از سوی محیط بانان در غرب استان گلستان دستگیر و به دام قانون افتادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۸    
اردوی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابت های جهانی از روز 28 مهرماه برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۷    
سردبیر یک روزنامه معروف در دبی به اتهام قتل همسرش زندانی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۷    
گزارشگر دیدار دوستانه تیم ملی انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۶    
پزشکی قانونی اعلام کرد: در فاصله زمانی یکم شهریور تا 15 مهر96 نفر در کشور بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 27 پست امدادی در ایام اربعین حسینی در مسیر تردد زائران برپا می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۸    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به رؤسا و سرپرستان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواستار موجه شدن غیبت دانشگاهیان شرکت کننده در مراسم اربعین شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۸    
مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که مابه التفاوت هزینه پرداختی مشترکان اینترنت پس پرداخت را که مبلغی را بابت استفاده از سقف مجاز اینترنت پرداخت کرده اند، به آنها بازمی گرداند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۸    
تلویزیون در مواجهه ای سخت با پایانی نامعلوم گیر افتاده است. امروز فردوسی پور به یک تصمیم داخلی در رسانه ها اعتراض می کند و دیروز علی ضیاء برای یک کودک درمان شده یک میلیارد جمع می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۱    
سیدعلی ضیاء میزبان پروفسور سیدحسن امین نویسنده، مترجم، شاعر و مدیر مسئول ماهنامه حافظ بود و ضمن گفتگو درباره لسان الغیب با که او استاد بازنشسته دانشگاه گلاسکو و استاد راهنمای دکتر حسن روحانی در این ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۷    
کادرفنی و بازیکنان سایپا به عیادت مربی خود رفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۸    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار اعلام کرد: هر واحد تولیدی با رعایت ضوابطی می تواند بر اساس اعتبار برند و نوع خدمات ویژه ای که بواسطه اطلاع رسانی کامل ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهاده های کشاورزی در سرفصل 25 قلم کالای ضروری دیده شده که باید با ارز 4200 تومان تامین شود که کود و سم نیز شامل آنها نیز است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: در 13 سال اخیر، 8 مرکز جدید کاشت حلزون اضافه شده و تعداد اعمال جراحی در سال به 1147مورد کاشت حلزون افزایش یافته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: اخلاق دینی بیشترین پشتوانه را از نظر هستی شناسی دارد. در یک فضای استدلالی و دوستانه افراد باید نسبت به عقاید خود صحبت کرده و اختلافات را مطرح کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۶    
معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد: شهرداران نیز مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، در واکنش به واردات 2 میلیون قوطی شیر خشک، توضیحاتی ارائه داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۸    
نباید به همه صوفیان نگاه واحدی داشت چراکه وجوه تمایز و تفاوت بسیاری در مورد گروه های صوفی می توان برشمرد و این امکان وجود ندارد که در مورد همه آنها قضاوت واحدی داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۷    
در پی تدوین الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت،حضرت آیت الله خامنه ای دستگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین شده و ارائه نظرات مشورتی فراخواندند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۸    
محمدمهدی جعفری مترجم نهج البلاغه، محمدحسن سمسار پژوهشگر در حوزه معماری، مجید عمیق مترجم کتاب های کودک و علی بهرامیان پژوهشگر تاریخ اسلام در برنامه ای در کتابخانه ملی، مورد تجلیل قرار گرفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
در حالی که ارزش تولید سالانه نفت که برترین منبع انرژی جهان است به 1.7 تریلیون دلار می رسد، تعجبی وجود ندارد که بازار سیاه آن هم پر رونق باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه امشب اعضای شورای شهر تهران، مجمع نمایندگان تهران و شهردار را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۸    
مشروبات دست ساز در همه جای دنیای هر ساله افراد زیادی را با مشکلات جدی سلامت و حتی مرگ روبرو می کند؛ اما چه عاملی باعث مرگبارشدن مشروبات الکلی دست ساز می شود؟
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت 196 نفر از اخلال گران بازار ارز از زمان تشکیل پرونده های فساد اقتصادی اخیر تا به امروز خبر داد و گفت: 13 نفر آنها در روزهای اخیر بازداشت شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۸    
وزیر کشور با اشاره به مرگ تعدادی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی در هفته های اخیر گفت: این پرونده در جلسه آتی شورای امنیت کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۶    
آنچه می بینید یک رشته هاگدان روی برگ گیاه نهان زاد آوندی (سرخس) است که توسط روجلیو مورینو در پاناما با زوم 10X گرفته شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۷    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها، مراکزعلمی کاربردی و موسسات پژوهشی وابسته به دستگاه های اجرایی تا پایان آذرماه تعیین تکلیف شده و نتیجه آن اعلام می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد ایران دومین روز هفته را در حالی سپری کرد که ریزش نه فقط در بازارهای خودرو، طلا و سکه و ارز که حتی در بورس اوراق بهادار ادامه یافت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی درآمد ناشی از فروش نفت با نرخ جدید ارز به ریال تبدیل شود، آن افزایش درآمد کمک خوبی به دولت است برای خروج از بن بست دیونش؛ این دست در جیب مردم کردن است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، در نامه ای به مدیران عامل شرکت های تولیدی، وارداتی و پخش دارو، خواستار توجه به نحوه عرضه دارو در سطح داروخانه های کشور شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۲    
این ترکیب انتقاد و تعارف، پارادوکسی هدفمند است. ترامپ صرفا از ترک توافقی که اوباما در سال 2015 با ایران امضا کرد راضی نیست بلکه توافقی بهتر می خواهد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۶    
دبیر کل و نایب رییس فدراسیون در امور بانوان بل حضور در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال،با آنها دیدار و گفتگو کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۶    
کارشناس نجوم از همنشینی ماه و سیاره زحل خبر داد و گفت: رصد این رویداد نجومی امشب بعد از غروب خورشید قابل رصد و رویت است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۶    
محمود صادقی، نماینده مجلس در درباره اتهامات و توهین هایی که روزنامه کیهان نسبت به وی در طول دو سال کرده است در توییتر نوشت: سایت کیهان را سرچ کردم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۳    
مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا یکی از ویژگی های برجام را پایبندی کامل ایران به تعهداتش در این توافق عنوان کرد و گفت که در کمتر توافقی اعضاء به صورت صد در صد به تعهداتشان عمل می کنند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۷    
اکنون از تولیدکنندگانی که کالایی را خریداری کرده و پس از ایجاد ارزش افزوده، آن را به فروش می رسانند مالیات اخذ می شود؛ درحالی که ایجاد کننده ارزش افزوده نباید مالیات مذکور را پرداخت کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: رئیس جمهوری که این همه از نقد صحبت می کند و شعار می دهد، چرا در مراسمی که به اسم دانشجو وارد دانشگاه می شود، اجازه نقد کردن به دانشجویان را نمی دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۸    
20 درصد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال 1396، را تهرانی ها تشکیل می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
فهرست کتب منبع سؤالات آزمون سراسری سال 1398 برای داوطلبان نظام قدیم متوسط اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید چاپگرهای سه بعدی برای چاپ مدارهای الکترونیکی انعطاف پذیر شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همان گونه که دولتی کردن مراسم اربعین صحیح نیست، بی تفاوتی مدیریت شهری که بیش از یک میلیون نفر از شهروندان تهرانی در آن شرکت می کنند نیز پذیرفتنی نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۷    
کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی مهاجرت تحصیلی را بررسی کرد که بر اساس این بررسی در سال 2017 – 2016 ایران مقام یازدهم را در اعزام دانشجو به امریکا داشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۸    
محققان یک شرکت امنیتی یک به روز رسان جعلی نرم افزار ادوب فلش پلیر کشف کرده اند که پس از نصب ارز مجازی استخراج می کند. همچنین آنها 113 نمونه از این نوع بدافزار کشف کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با ایجاد پالایشگاه در مناطق آزاد ارس و مغری، درآمد زیادی عاید کشور می شود و می توانیم شرایط تحریم را پشت سر بگذاریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۸    
دبیر کمیته امداد و نجات ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه واکسیناسیون قبل از اعزام به کربلا اجباری نیست، در این باره به علاقمندان به پیشگیری از بیماری ها توصیه هایی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۶    
آزادکاران اوزان 65 و 110 کیلوگرم تیم کشتی ایران با قبول شکست در دیدار فینال بازی های المپیک جوانان آرژانتین به مدال نقره رسیدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۷    
دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه ادبیاتی که استادش بارها به کار برده به بازیکنی که ماندگارترین گل تاریخ فوتبال ایران را به ثمر رسانده توهین کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۷    
رهبر جریان حکمت ملی در جریان سفر به اقلیم کردستان با شخصیت ها و گروه های مختلف کُردی دیدار و گفتگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۸    
رئیس جمهور عراق در دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا دور نگه داشتن عراق از تبعات بحران های منطقه را خواستار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۸    
حسین علی رمضانی، استاد دانشگاه معتقد است: مبدأ و منشأ شکل دهی قواعد و معاهدات بین الملل غیر از نگاه منفعت طلبانه و استعماری غرب بر کشورهای در حال توسعه و یا جهان سومی نبوده و نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۶    
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن صدور اطلاعیه ای از تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1397 در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۳۸    
همشهری آنلاین گردن درد ممکن است ناشی از آسیب یا فرسایش تدریجی دیسک های بین مهره های گردن باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۸    
طی پنج سال گذشته، بالغ بر یک میلیون و 808 هزار و 400 نفر شغل خود را ترک کردند که در این میان، موقتی بودن شغل نخستین عامل ترک شغل محسوب می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۵:۵۶    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد: تولیدکنندگان اوپک، آمریکا و سوخت زیستی باعث تقویت تولید نفت و محصولات سوختی جهان شده اند و آن را به رکود 100.3 میلیون بشکه در روز رسانده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۵:۰۸    
رئیس سابق سازمان سیا در گفتگو با ان بی سی، رفتار عربستان در انکار دخالت در ماجرای خاشقجی را ریاکارانه عنوان کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۴:۳۸    
همشهری آنلاین: کمپانی Rovio از ساخت اولین سریال بلند برمبنای موفق ترین محصول این کمپانی یعنی پرندگان خشمگین خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۴:۰۸    
همشهری آنلاین: جدیدترین فیلم بر اساس زندگی اسکار وایلد نویسنده، شاعر و نمایشنامه نویس نامدار ایرلندی با عنوان شاهزاده خوشبخت در سینماهای آمریکا اکران شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۲:۳۸    
همشهری آنلاین: دهمین دوره جشنواره لومیر از 13 اکتبر در لیون فرانسه؛ محل اختراع سینما توسط برادران لومیر آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۱:۳۸    
مدیر شبکه العربیه و از نویسندگان نزدیک به تصمیم گیرندگان در ریاض به تبعات تحریم احتمالی واشنگتن علیه عربستان پرداخته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۱:۱۷    
رییس مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای یزد گفت: ابتلا به انگل توکسوپلاسما که به طور میانگین 30 تا 40 درصد جمعیت ایران حداقل یک بار به آن مبتلا شدند آمار تصادفات رانندگی را افزایش می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۶    
یک سناتور جمهوریخواه گفت آمریکا باید با عربستان در خصوص پرونده روزنامه نگار منتقد سعودی مقابله کند در غیر این صورت با خطر از دست رفتن اعتبار خود در زمینه حقوق بشر مواجه خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۵۶    
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی از بازی های ملی خداحافظی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۸    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ما در گذشته در تمامی پروژه هایی که انجام دادیم روابط بسیار نزدیکی با های تک داشتیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۸    
دیگو مارادونا بارها اظهار نظرهای جنجالی درباره بازیکنان، مطبوعات، افراد سرشناس و ... داشته است که به بهانه آخرین نظر او درباره مسی به آن ها پرداخته ایم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۷    
همشهری آنلاین: کودکی که نوشتن برایش سخت است، ممکن است در معرض مشکلاتی باشد که توانایی برای یادگیری را مختل می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی شورای شهر تهران به تشریح جلسه امشب مجمع امید پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۶    
رهبران اروپایی و انگلیس بر سر خروج لندن از اتحادیه اروپا به توافق نزدیک شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۶    
هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه(22 مهر) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، منابع و مصارف برنامه حمایتی دولت از خانوارهای کم درآمد و نحوه تأمین منابع موردنیاز و کیفیت بسته حمایتی و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۶    
هافبک جوان و بلند قامت سن ژرمن از تمدید قرارداد جدید سر باز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران، لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی را مصوب کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تشدید اتهامات واهی و خیالبافی های تکراری مقامات آمریکایی ناشی از شکست های پی در پی آنان در مقابل اراده و تدبیر دولت و ملت ایران است
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید سوریه به تجاوز دوباره ادعا کرد: به ایران اجازه نمی دهیم سوریه را به پایگاه نظامی تبدیل کند!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در مورد جلسه چهارساعته اعضای شورا با نمایندگان مجلس، توضیحاتی را ارائه کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۸    
وینگر رئال مادرید مشخص نیست که مقابل لوانته می تواند به میدان برود یا خیر.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۶    
با اعلام مدیر تیم فوتبال امید محل تمرین این تیم در دو روز آینده تغییر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف 209 کیلوگرم حشیش و دستگیری 3 قاچاقچی توسط ماموران این پلیس در بزرگراه قم تهران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین: دارندگان سکه های پیش فروش در صورتی که کارت سکه را به عنوان یکی از اسناد خرید گم کرده یا به هر طریقی در اختیار نداشته باشند، نگران نباشند و تنها با مراجعه به شعب و تحویل مدارک ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین: چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس با معرفی بهترین های هر وزن و هر دسته قدی به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین: چون یون-فت قصد دارد تمام دارایی اش را در کارهای خیر هزینه و با 100 دلار در ماه زندگی خود را اداره کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
حسین آخانی -استاد گیاه شناسی دانشگاه تهران: طبق کنوانسیون تنوع زیستی، حفظ تنوع موجودات در 3سطح درون گونه ای، بین گونه ای و زیست بوم مهم ترین ستون های حفظ تنوع زیستی هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین- فتانه انفرادی: یک نفر از هر چهار ایرانی دچار یکی از انواع اختلالات روان پزشکی است. به بیان دیگر 23.4 درصد از جمعیت بالغین در ایران از یکی از انواع اختلالات روان پزشکی رنج می برند. 27 ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین: دبیر علمی سی و پنجمین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران توضیحاتی در مورد درمان ناخن جویدن کودکان و جدا کردن محل خواب کودک از والدین ارائه داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
سفارت عربستان در آمریکا از واشنگتن به دلیل زود قضاوت نکردن در رابطه با پرونده مفقود شدن خبرنگار سعودی تشکر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۸    
یکی از فرماندهان محلی ولایت سرپل افغانستان از سقوط 4 روستای شهر سانچارک در این ولایت به دست طالبان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و اخیر، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آمادگی برخورد با هر حادثه ای را داشته باشیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه درخشش زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی های پاراآسیایی 2018 را تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۸    
پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد خواهد رفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از به روز شدن پرداختی های داروخانه های طرف قرارداد بیمه سلامت خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
مشاور اقتصادی کاخ سفید تاکید کرد تهدید های رییس جمهوری آمریکا علیه عربستان در رابطه با مساله مفقود شدن خبرنگار سعودی، بسیار جدی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
طبق بررسی های انجام شده مبلغ این تخلف مالی ، 52 میلیارد ریال اعلام شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۲    
روزنامه اطلاعات در روز دوم آبان سال 50 ارقام هزینه و مخارج سنگین جشن های 2500 ساله شاهنشاهی را که از جیب ملت پرداخت شد 16 میلیون و 800 هزار دلار اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۲    
آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه ویزای اربعین در دفاتر سازمان حج و زیارت، 234 هزار تومان است و زائران فقط باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۲    
محمد طاها مهمان ویژه تمرین روز یکشنبه پرسپولیس بود. یک هوادار دو آتشه با یک بیماری نادر که عاشق پرسپولیس است. او آمده بو تا ستاره های تیم محبوبش را از نزدیک ببیند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۶    
امروز، در دومین روز هفته، کاهش قیمت طلا و سکه و ارز در بازار تداوم یافت و به رغم تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت ها در یاران ریزشی قابل توجه را تجربه کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۶    
محسن هاشمی درباره وضعیت آثار مکتوب آیت الله هاشمی و ممیزی های احتمالی گفت: مرحوم هاشمی از سال 60 خاطرات مکتوب دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۳    
وکیل حسن عباسی از ابلاغ حکم قطعی حبس موکلش به مدت 7 ماه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۸    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت دیدار تیمش مقابل سایپا را از دست داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۸    
یک فروند هواپیمای کوچک در آلمان هنگام فرود با گروهی از مردم برخورد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۸    
مذاکره کنندگان بریتانیا و اتحادیه اروپا درباره نحوه اجرای برگزیت به توافق رسیدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۸    
باشگاه منچستریونایتد برای حفظ داوید دخه آ سنگربان اسپانیایی خود دستمزد هفته ای 375 هزار پوند را به او پیشنهاد داده است.