جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات ایران هراسانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا را یک نمایش پر فریب و بخشی از تبلیغات انتخاباتی تندروها در تل آویو دانست .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۲    
بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و بنیاد کار گفت: خوشحالیم سه امتیاز این بازی را گرفتیم اما معتقدم این بازی یک بهترین داشت و آن بهترین پرسپولیس بود نه من.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۷    
کاخ سفید ساعاتی پیش از برنامه سخنرانی نتانیاهو در کنگره اعلام کرده بود باراک اوباما سخنرانی نتانیاهو در کنگره را دنبال نخواهد کرد که کارشناسان این موضوع را بی اعتنایی اوباما به سخنان نخست وزیر رژیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت ایران اعتقاد دارد تیمش مستحق پیروزی برابر العین بود و پنالتی اعلام شده به سود حریفش، سختگیرانه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
یک مقام ارشد آمریکایی گفت: نتانیاهو نتوانست برای مذاکرات هسته ای ایران جایگزینی ارائه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۴    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با حضور در کنگره آمریکا در مخالفت با توافق هسته ای 1+5 با ایران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۴    
فدریکا موگرینی مسئول بلند پایه سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه ضمن هشدار به کسانی که تلاش می کنند در رابطه با انعقاد توافق نامه هسته ای با ایران نگرانی ایجاد کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۷    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد و اعضا به بررسی ادامه دستور جلسه قبل درباره راهکارهای افزایش ازدواج جوانان و پیشگیری از رشد نرخ طلاق پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۸    
یک دیپلمات کره جنوبی روز سه شنبه با تایید ورود رییس جمهوری این کشور به ریاض اعلام کرد که 2 کشور توافقنامه ای برای همکاری هسته ای امضا خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۴    
موسسه رسانه، اندیشه، زن (راز) به همراه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و دانشکده خبر در جلسه ای مسئله "زن در رسانه، تجارب تاریخی، نگاه تطبیقی" را بررسی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۴    
برای جلوگیری از بهره برداری تبلیغاتی نتانیاهو در آمریکا ، تدابیر ویژه ای در اسرائیل اتخاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۵    
خانواده کودکان شین آبادی اعلام کردند تصمیم دارند بدون وکیل پرونده کودکان خود را پیگیری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۴    
وزیر امور خارجه آلمان گفت: مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در سال جاری بیش تر از یک دهه گذشته پیشرفت داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار تیم قدرتمندی بود اما با برنامه و هدفمند توانستیم ضمن کسب پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به احتمال تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون نیروی انتظامی گفت: ما شفافیت عملکرد داریم و آماده هر گونه تحقیق و تفحصی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با خبرنگار سی ان ان به حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
یک کارشناس مسائل هسته ای گفت: اگر آمریکا حاضر باشد تحریم ها علیه ایران را به صورت یکجا لغو کند، ایران آمادگی دارد توافق نهایی را اعلام کند گرچه در این بین نتانیاهو هرآنچه در توانش هست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۶    
آبفای منطقه شش تهران - شهر ری در پی شایعه پراکنی مبنی برآلودگی آب منطقه ، این حرکت را فریب تبلیغاتی فروشندگان دستگاه های تصفیه آب و سوء استفاده از مشترکان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
سال 2012، به یک دانشجوی هندی هنگامی که سوار بر اتوبوس بود تجاوز شد. این اتفاق در دهلی رخ داد و آن دختر به دلیل جراحات داخلی جان خود را از دست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
مطالعات محققان چینی دانشگاه واندربیلت آمریکا نشان می دهد که مصرف منظم آجیل، احتمال مرگ را 20 درصد کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
عینک متفاوتی در نمایشگاه بارسلون رونمایی شده که با کمک آن دوربین های امنیتی قادر به تشخیص و شناسایی هویت و چهره فرد نخواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
با حضور رئیس تشخیص مصلحت نظام همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای در وزارت کشور آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
دادستان کل کشور گفت: امروز کشور با توجه به خون شهدا و حضور نیروهای مسلح و به رغم تمام تهدیدات در بهترین شرایط امنیتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
معاونان وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا دور دیگری از مذاکرات را در مونترو سوئیس آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عربستان، به تشریح آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به زائران عمره پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با سخنرانی در کنگره بر مذاکرات هسته ای تأثیر بگذارد اما فکر نمی کند که بتواند چنین بکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
یک عضو تیم پیشین مذاکره کننده هسته ای گفت: برای اولین بار آمریکا با کشوری مذاکره می کند که یک کشور ابرقدرت نیست و این به نوعی شناسایی قدرت بزرگ و تعیین کننده ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: برخی از فروشگاه های معروف با گذاشتن مارک تقلبی روی پیراهن های ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان به برتری رسید تا با 6 امتیاز بر صدر جدول گروه A تکیه بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رخشان بنی اعتماد درباره ی فیلم همه چیز برای فروش که این روزها اکران شده، نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
نمایندگان در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بودجه 844 هزار میلیاردی را برای سال آینده به تصویب رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون مبنی بر کاهش اعتبار پرداخت یارانه نقدی از 42 هزار میلیارد تومان به 39 هزار میلیارد تومان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود تصویر تازه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
نمایندگان مجلس مصوب کردند که بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت بدون سنوات ارفاقی مجاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۰    
مختاباد ضمن تکذیب برگزاری کنسرت در آستانه ایام فاطمبه افزود: برای من جای سوال است که چرا برخی افراد به بهانه دینداری، مانع انجام فعالیت های هنری در دانشگاه ها و جامعه می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۳    
دی ماه امسال هم برخی از پرواز های 13 ایرلاین داخلی کشور در مهرآباد با تأخیر انجام شد، در این بین شرکت هواپیمایی آسمان با میانگین تأخیر هر پرواز 45 دقیقه بیش ترین تأخیر و شرکت هواپیمایی معراج با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مراسم ازدواج 3800 جوان از مناطق مختلف دنیا به صورت همزمان در کره جنوبی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
وزیر دادگستری عراق از آمادگی کشورش بر اجرای توافقنامه تبادل زندانیان بین ایران و عراق خبر داد.کمیته نظارت بر اجرای توافقنامه زندانیان نشستی برای اجرای این توافقنامه در روزهای آینده برگزار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
یک کرگدن نر اقدام به نجات یک گورخر از باتلاق کرد اما این امدادرسانی در نهایت پایان غم انگیزی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
رسایی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه گفته شده تریبون مجلس باز است و عده ای از این تریبون هرچه که می خواهند درباره پرونده هسته ای دروغ می گویند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
زمان دقیق سخنرانی امروز نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
وزیر ارشاد به ادامه ی روند لغو کنسرت ها واکنش نشان داد و گفت: بین علما درباره موسیقی اختلاف نظر وجود دارد. گروهی آن را حرام می دانند و گروهی خیر. ملاک ما در این زمینه فتاوای مقام معظم رهبری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
وی افزود: تاسف انگیز است که اقدامات بینر در آستانه انتخابات اسرائیل موجب شد سخنرانی روز سه شنبه نتانیاهو در مورد مسئله مهم عدم اشاعه سلاح هسته ای و امنیت مهمترین متحد ما در خاورمیانه بیشتر از آن که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
الجزیره انگلیسی تصریح کرد یهودیان آمریکا ، سفر نتانیاهو به آمریکا را اشتباهی تاکتیکی می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
وزیر خارجه ایتالیا با صاور بیانیه ای ضمن تاکید بر ضرورت حصول توافق بین ایران و 1+5 در دور کنونی مذاکرات، اعلام کرد: رسیدن به توافق هسته ای به سود همه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
مدیر یک واحد بزرگ صنعتی در استان خراسان شمالی که در دولت قبل انتصاب یافته بود، به اتهام ارتکاب مفاسد اقتصادی از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
ارجمند گفت وگوی خود با آفتاب تاکید کرد: شعار دولت فرهنگی نه فرهنگ دولتی از ابتدا مورد تاکید دولت یازدهم بوده است اما ظاهرا این موضوع هنوز از سوی برخی افراد وگروه ها باور نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
خودروی خانواده بزرگ پاسات فولکس واگن در نمایشگاه خودروی بین المللی ژنو به عنوان خودروی سال اروپا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
داود روشنایی که بنا به اظهارات خودش قرار بود صبح امروز (سه شنبه) حکم قصاص عامل اسیدپاشی به وی اجرا شود، گفت که تصمیم گیری در این زمینه به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام 190 هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هر ایرانی به طور متوسط روزانه 10 تومان به عنوان صدقه به نیازمندان و محرومان کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
وکیل ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که چنانچه موکلش اطمینان داشته باشد که در آمریکا در دادگاهی عادلانه محاکمه خواهد شد، به آمریکا سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
مسئول ستاد ازدواج دانشجویی در استان همدان، اساس خوشبختی را انتخاب صحیح دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
پیش بینی می شود فیلم های استراحت مطلق ، رخ دیوانه ، ایران برگر و طعم شیرین خیال گزینه های نهایی اکران نوروزی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
دومین دور مذاکرات ایران و آمریکا که در سطح وزیران امور خارجه، معاونان، کارشناسان و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا پیش از ظهر امروز آغاز شده بود دقایقی پیش پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
پسر گمشده سمیرمی که اکنون 35 ساله دارد، پس از 12 سال دوری از پدر و مادر به آغوش خانواده خود بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت شدن تست دوپینگ یک شناگر و دو بسکتبالیست خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار سئوالات و کلید اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 94 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: با توجه به این که هرگاه اطلاعاتی علیه کشوری به آژانس ارائه شود آنها متعهد به بررسی هستند ما شاهد بررسی های آژانس در مورد اتهامات مطرح شده در رابطه با پرونده هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۶    
رئیس ائتلاف بزرگ با بیان اینکه میدان دادن به بخش خصوصی و ضرورت تقویت این بخش که اگرچه می تواند درحد حرف و صحبت باشد اما به وجود آمده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
باران کوثری گفت: فیلمنامه به من کمک بسیار زیادی کرد تا بتوانم نقشم را در جامه دران ایفا کنم. من به شدت به این معتقدم که این موضوع در سینمای همه جای دنیا هم اتفاق می افتد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۲    
سریال اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری که چندین بار خبر آغاز تصویربرداری مجدد آن مطرح شد از 29 بهمن ماه آغاز شده و این در حالی است که روز 12 اسفند ماه این خبر به طور رسمی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من مرد بحران هستم و اختلاف بین امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده را حل خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مدافع هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا مشخص نشدن وضعیت سربازی اش دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
وی در ادامه با تکذیب برخی اخبار مبنی بر اینکه جسد این فرد پس از یک هفته کشف شده است، گفت: حادثه روز گذشته اتفاق افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
یک اقتصادان با اشاره به مخالفت محمدباقر نوبخت نسبت به افزایش قیمت سوخت در بودجه اضافه کرد: من با این نظر آقای نوبخت کاملا موافقم چراکه در زمان کنونی که قیمت نفت کاهش پیدا کرده است و می توان سوخت را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
در بحبوحه افزایش تنش ها بین آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره توافق هسته ای با ایران، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد درز کردن اطلاعات مربوط به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
"دومنیکو جیانی" رئیس پلیس واتیکان از تهدید پاپ توسط داعش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
پایگاه خبری آمریکایی بدهکارترین کشورجهان و میزان بدهی این کشور را منتشر کرده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۹    
دومین روز رایزنی وزرای خارجه ایران و آمریکا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا به همراه معاونان وزرای خارجه و با حضور هلگا اشمیت در مونترو سوئیس آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تشریح جزئیات پرونده درگیری در یکی از خیابان های شمالی پایتخت که از سوی برخی رسانه ها "ضرب و شتم آمر به معروف" عنوان شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
شاخص بورس تهران همانند روز گذشته روند مثبتی در پیش گرفت و موفق به پس گرفتن کانال 64 هزار واحدی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: مجلس هر تصمیمی در هدفمندی یارانه ها بگیرد، دولت آن را اجرا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ضمن تکذیب دریافت وجه از آقای رحیمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۴    
محمد جوادظریف وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات اخیر اوباما تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با صداقت وارد مذاکره شده و تادستیابی به حقوق هسته ای مردم ایران به این مذاکرات ادامه خواهد داد و تسلیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۴    
بازار فرش و قالی که هر ساله در روزهای پایانی سال رونقی نسبی را تجربه می کند؛ امسال هم از خرید و فروش مناسبی دارد و قیمت انوع فرش ماشینی در اندازه های مختلف از 600 تا سه میلیون تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
پسرعموی معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی میل گفت که حداقل طی دو سال آتی حدود نیم میلیون مهاجر از طریق دریا از لیبی به کشورهای اروپایی مهاجرت خواهند کرد که قطعا در میان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
غرضی گفت: طنز از زمان انوشیروان در ایران وجود داشته و توانسته شاخ حکام را بشکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارات علی فتح الله زاده گفت: مگر در زمان مدیریت آقای فتح الله زاده استقلال سیزدهم و نهم نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۱    
مستند بانو مکرّمه به تهیه کنندگی فردین خلعتبری و کارگردانی مرجان بیدرنگ با هدف روایت زندگی مکرّمه قنبری از شبکه مستند پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۱    
نشریه "فوربس" در جدیدترین گزارش خود، لیست سالانه ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۱    
بررسی میدانی بازار مسکن در تهران حکایت از آن دارد که قیمت واحدهای 50 متری نوساز در سه راه آذری 90 میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ واقع در ولنجک 860 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
نتانیاهو می گوید باراک اوباما و جان کری وزیر امورخارجه آمریکا و سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا حاضر هستند توافقی را با ایران بپذیرند که تنها امنیت اسرائیل را به خطر بیندازد بلکه سبب به مخاطره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
نمی دانم مقصر شرایطی که دیدم، کیست؟ و آیا در چنین شرایطی به دنبال مقصر بودن گره ای را باز می کند؟ یا بهتر است به فکر درمانی برای این درد باشیم. دردی که به بخش های مختلف جامعه آسیب می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
تد کروز، سناتور جمهوریخواه آمریکا روز دوشنبه مدعی شد دستیابی ایران به سلاح های هسته ای جان میلیاردها نفر را در جهان به خطر می اندازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با فعالیت سامانه جدید بارشی در مناطق شمالی کشور از روز پنجشنبه این هفته ضمن کاهش دما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
رئیس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در هفته جاری سه نفر به مراکز اعتیاد استان مراجعه داشتند که تست شیشه آنها مثبت بوده با وجود این که آنها تاکنون شیشه مصرف نکرده اند بررسی ها نشان داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۱    
فهرست امسال فوربس از میلیاردرهای جهان به رکورد هزار و 826 نفر از 70 کشور جهان رسید که در مقایسه با 140 میلیاردر نخستین فهرست ثروت جهانی این مجله در سال 1987، رشد 13 برابری را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
دومین روز مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا روز سه شنبه در حالی برگزار می شود که گفت وگوهای امروز و نیز هفته جاری بیش از پیش تحت الشعاع اظهارات تند نتانیاهو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تغییرات جدید در تلویزیون چه تأثیراتی روی تولیدات سریال ها در این شبکه گذاشته است؟ عنوان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دلواپسان امروز با نتانیاهو همزبان شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۰    
نشست رفع خشونت از زنان با حضور کارشناسان و فعالان حقوق زنان در بنیاد امید ایرانیان برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
در راستای همکاری صنعت خودرو کشور و دانشگاه طی مراسمی تفاهم نامه همکاری گروه خودروسازی سایپا و دانشگاه صنعتی شریف با حضور مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و دکتر محمود فتوحی رییس دانشگاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در بن بست!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز مرخصی نوروزی سربازان از 27 اسفند خبر داد و گفت: هر فرد می تواند تنها به مدت یک هفته برای تعطیلات سال نو به مرخصی برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حاضران در کنفرانس سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) اطمینان داد که تل آویو و واشنگتن مثل "یک خانواده" هستند و اتحاد آن ها بسیار قوی و محکم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
مقابل این مجتمع خوابگاهی به حالت آماده باش قرار داشت، خاطرنشان کرد: یک گروه از عوامل اورژانس نیز توصیه ها و هشدارهای لازم را به دانشجویان و مسئولان این خوابگاه ارائه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
مشاور عالی رئیس سازمان آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
حمید رضا عارف در گفتگو با تعادل از حضور پر حاشیه اش در انتخابات این دوره از اتاق بازرگانی می گوید. وی که یکی از چهره های جوان کاندید در انتخابات اتاق است از همان ابتدا دائما زیر ذره بین رسانه های ...
  • ۱