جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
الشحانیه در ادامه هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر درحالی که مسعود شجاعی و مهرداد پولادی را در ترکیب داشت با نتیجه سه بر دو برابر الغرافه تن به شکست داد و سه امتیاز حساس این دیدار را از دست داد تا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۴    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای "نسبت به جریانی که سعی در ایجاد حاشیه برای این باشگاه را دارد" واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۱    
نیروهای مردمی عراق پس از ورود به شهر تکریت در همان نقطه ای که نیروهای داعش با عکس یادگاریشان فتح تکریت را اعلام کرده بودند اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند تا ورود خود را به این شهر اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
یکی از بیماری های پوستی نادر نوعی اختلال در بدن ایجاد می کند که در صورت عدم رسیدگی به موقع می تواند منجر به مگر زودرس در افراد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
ذوالانوار با بیان اینکه ما نباید با بی تدبیری و دعوت از چهره های پرحاشیه فضای دانشگاه و شهر را ناآرام کنیم تأکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکراتی که در چند دور اخیر انجام شد، ما شاهد گام های رو به پیشی بودیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
یک منبع مطلع در گفت وگو با ایرنا از بازداشت فرد وام گیرنده 6 هزار و 500 میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به نشست خبری قبل از مسابقه تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۴    
بر اساس اعلام مقامات مسئول، به علت آبگرفتگی باند فرودگاه بندرعباس، این فرودگاه تا 24 ساعت آینده غیرقابل استفاده خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۴    
مخالفان جنگ در آمریکا سخنرانی وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره را قطع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور امروز در حاشیه نشست مشترک بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران و ترکمنستان، 3 هدیه به رئیس جمهور ترکمنستان اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
حمله عناصر داعش به تیم خبری شبکه العالم هنگام پوشش پیشروی های ارتش عراق در تکریت منجر به زخمی شدن فیلمبردار این شبکه مجروح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد آخرین وضعیت حکم مهدی هاشمی، خبرنگاران واشنگتن پست و کلاهبرداری شرکت های لیزینگ خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
وزارت امور خارجه سوئد روز چهارشنبه اعلام کردکه دولت سعودی سفیر خود را در سوئد در پی بروز اختلاف دیپلماتیک میان 2 کشور فراخوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
انتشار عمومی نامه 47 سناتور امریکایی خطاب به مقام های ایرانی که با هدف هشدار درباره توافق هسته ای نوشته شده بود و لحن تندی داشت سبب شد تا تمرکز رسانه ها بر روی یک چهره معطوف شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۹    
علی دایی با حضور در اولین همایش فرهنگ سازی به صفر رساندن HIV به نفع کودکان و مادران متأثر از ایدز حاضر شد و ضمن قرائت بیانیه ای به عنوان سفیر مبارزه با ایدز انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رییس جمهور گفت: راه های گسترش همکاری های همه جانبه تهران – عشق آباد باید در نشست های مشترک بازرگانان و فعالان اقتصادی و مقام های عالی دو کشور ترسیم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
علی پروین ضمن تقدیر ویژه از محمدحسین نژاد فلاح گفت: از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس التماس دعا دارم و ای کاش می توانستم تیم را در سفر به عربستان همراهی می کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۰    
رییس شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات شورایاری ها در روز جمعه گفت: از مردم تهران شرمنده هستم که نتوانسته ایم مشکلات شهر را به خوبی حل و فصل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
امروز 20 اسفند سالروز به دنیا آمدن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آتی با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۲    
قائم مقام وزیر کشور از واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و قاصران احتمالی دولتی و نیز فراخوان استاندار فارس به تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
هفدمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با قرائت بیانیه پایانی این اجلاس به کار خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
بارندگی موجب آبگرفتگی معابر، تعطیلی مدارس، بنادر مسافربری و فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و همچنین به منازل مردم نیز خسارات زیادی وارد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۲    
تلخی داستان زندگی این زنان، آنچنان عریان است که نوشتن در موردشان احتیاجی به مقدمه ندارد. آنچه روایت می شود، داستان زنانی است که در بسیاری موارد خودشان نقش چندانی در سوژه شدن نداشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۴    
پاره آجر همان طور که از نامش پیداست آجری است که پاره شده است؛ یعنی به دو نیم تقسیم شده است. پاره آجر کارکردهای گوناگونی دارد. کارکرد اصلی اش در بنایی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
روزنامه سیستان و بلوچستان در شماره 18929مورخ 20 اسفند ماه خود مطلبی با عنوان 'نوشیدن آب در ایام عید را جدی بگیرید' منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
آتش سوزی مهیب در مرکز خریدی در پایتخت تاتارستان تا کنون یک کشته و شماری مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
اسناد تازه منتشر شده توسط پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می دهد نیوزیلند در همکاری با این سازمان از ایران جاسوسی می کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
روسای جمهوری ایران و ترکمنستان روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران از گسترش بیش از پیش همکاریهای تهران – عشق آباد در عرصه های مورد علاقه حمایت کردند و این نکته را مورد تاکید قرار دادند که فصل تازه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
با افزایش ارزش دلار به بالاترین رقم طی 12 سال گذشته قیمت جهانی نفت در معاملات امروز به کمتر از 57 دلار در هر بشکه و قیمت هر اونس طلا به 1159 دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: هوای پایتخت با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 71 در وضعیت سالم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری حادثه شیراز توسط این کمیسیون خبر داد که در پی آن عده ای به خودروی حامل علی مطهری در فرودگاه شیراز حمله کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
مقایسه سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا و اظهارات باراک اوباما در سالهای گذشته درباره برنامه هسته ای ایران نشان داد که نگرش اوباما طی سالهای اخیر تغییر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
پلیس ضد شورش ترکیه با استفاده از ماشین های آب پاش و شلیک مقادیر زیادی گاز اشک آور سعی در متفرق کردن تظاهرکنندگانی کرد که در سالروز کشته شدن یک جوان معترض در پارک گزی امروز به خیابان های استانبول آمده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
بعضی ها آن را جسورانه می دانند. سایرین بی ذوق. یک چیز اما روشن است: نامه ای که جمهوری خواهان به رهبران ایران نوشتند بی سابقه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت، با فاجعه آمیز خواندن حادثه ی شیراز به خبرنگار آفتاب گفت: نماینده مجلس زبان گویا مردم است این را قانون می گوید من نمی گویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دور جدید مذاکرات هسته ای از روز یکشنبه آینده آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
معاون بهداشت وزیر بهداشت از دانش آموزان خواست تا به والدین خود برای کنترل فشار خون هشدار دهند زیرا 10 میلیون ایرانی فشار خون بالا دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
فوق تخصص درمان تومورهای سرطانی گفت: متأسفانه عواملی مثل تغذیه نامناسب و مصرف سیگار در ابتلا به سرطان روده بزرگ نقش دارند، ضمن اینکه در 10 سال گذشته، سن مصرف سیگار 6 سال کمتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان حج و زیارت، از احتمال لغو پروازهای عمره از 29 اسفند ماه جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی دادگاه انقلاب تهران صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
با آغاز اکران نوروزی سال 94 پرونده اکران فیلم های 93 به طور رسمی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در دادسرا بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
وی اضافه کرد: انتخابات دیروز در دو مرحله برگزار شد که در تاریخ خبرگان نخستین بار است که انتخاب رئیس در دو مرحله انجام می شود اما بلافاصله پس از انتخاب رئیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
وی افزود: اگر این ناامنی متوجه یک نماینده شود، ابعاد موضوع دوچندان خواهد شد؛ چون قانون اساسی برای اظهارنظر نمایندگان ملت حق ویژه ای در اصل 86 قائل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
هیأت وزیران در راستای سیاست های حمایتی دولت به منظور حفظ ظرفیت تولید و اقتصادی کردن فعالیت ها در این بخش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
برق مجموعه فرهنگی - ورزشی انقلاب تهران از صبح امروز (چهارشنبه ) از سوی اداره برق قطع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
روزنامه "واشنگتن پست" به آغاز تحقیق و پژوهش گسترده پژوهشگران برای یافتن چرایی خوشمزگی غذاهای هندی اشاره کرده است. این روزنامه اشاره می کند که تعدادی از پژوهشگران بیش از 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی اقامه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
این بیانیه ادامه می دهد: سالهاست که گروهی با رفتارهای اینچنینی باعث وهن نظام جمهوری اسلامی می شوند و این اتفاق بارها رخ داده است بدون اینکه عوامل آن مجازات شوند و این مساله باعث شده که این گروه تندرو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
با نزدیک شدن به نوروز 94، بازار ماهی قرمز سفره های هفت سین ایرانیان هم رنگ بوی دیگری به خود گرفته و هر قطعه ماهی قرمز بسته به اندازه آن هزار تا 5000 تومان فروخته می شود که البته باید به توصیه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
مهاجم پرتغالی رئال مادرید به خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان فصل هیچ مصاحبه ای انجام نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
سردار اسماعیل احمدی مقدم طی حکمی به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
با وجود اینکه در بسیاری از موارد تلاش افراد در مجالس و پارلمان ها در کشورهای مختلف به بررسی و حل مشکلات با گفتگو است اما گاهی اوقات تنش های موجود به درگیری های فیزیکی منجر می شود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
دبیر فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام ایران همچنین از سفر ممدوح الصبیاح ملقب به "بیگ رمی" یکی از بدن سازان سرشناس حال حاضر جهان در این سمینار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
دانشجویان دانشگاه یزد زمانی که عضو شورای انقلاب فرهنگی یکی از خاطرات دوران مسئولیتش در دولت اصلاحات را تعریف می کرد، با شنیدن نام سید محمد خاتمی به شدت او و خاتمی را تشویق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
کشف این فسیل بدان معناست که احتمالا خانواده انسانی 400 هزار سال زودتر از آن چه تصور می شود به وجود آمده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
وی گفت: با پادرمیانی معتمدان محلی و مسوول دفتر امام جمعه کازرون، خانواده مقتول راضی به گذشت از قصاص فرزندشان شدند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
قیمت نهایی گوشت مرغ گرم در روزهای اخیر برای مصرف کنندگان روند نزولی به خود گرفت به طوری که نسبت به هفته گذشته هر کیلوگرم 1000 تا 1300 تومان کاهش یافت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
شجاعی از اولویت بندی افراد مختلف در ثبت اطلاعات ژنتیکی گفت: اولویت اول با مجرمین سابقه دار و سپس مشاغل پرخطر مانند خبرنگاران و خلبانان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
17 سند همکاری در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، حقوقی و علمی و فناوری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و قربانقلی بردی محمداف روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان امضا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
در اربیل نیروهای آلمانی با افتخار به پیشمرگه های کرد عراقی آموزش می دهند. هشت مایل دورتر بمباران سنگین امریکایی ها ادامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
بانک ملی ایران در یک سال گذشته در بخش های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید، اشتغال و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند به کمک های مالی، تسهیلات گوناگون پرداخت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی رسمی رهبر انصار الله یمن از امضای چند توافقنامه مشارکت اقتصادی جمهوری یمن با ایران به منظور رفع نیازهای ضروری کشور در زمینه برق و نفت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
فرماندار تهران گفت: کلیه معتادان پایتخت ازاوایل سال آینده از سطح شهر جمع آوری و در محل های مناسب نگهداری خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
مجموعه جدید مهران مدیری که پیش از این اتاق عمل نام داشت؛ به مرکزی در حاشیه تغییر نام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
یازدهمین روز عملیات آزادی صلاح الدین در حالی آغاز شد که منابع امنیتی پیش بینی می کنند به رغم بمب گذاری های داعش و رعایت اصل حفظ جان اهالی بی گناه تکریت، امروز این شهر کاملا آزاد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی هرمزگان گفت: به علت بارش شدید از صبح امروز(چهارشنبه 20 اسفندماه) بسیاری از معابر اصلی و فرعی بندرعباس دچار آبگرفتگی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمه ها پاشنه آشیل طرح تحول نظام سلامت هستند، از بازنگری نهایی بر کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات در جلسه هیات وزیران امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
سازمان ها و پایگاه های اینترنتی مختلف از جمله ویکی پدیا و سازمان عفو بین الملل با ارائه شکایتی تجسس گسترده دولت آمریکا در اینترنت را به چالش کشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد شدید از برخورد صورت گرفته با علی مطهری در شیراز، گفت: مسئولان باید جلوی اینگونه تحرکات را بگیرند و اجازه ندهند آرمش کشور از بین برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
صداوسیما با دستانی پر به استقبال سال 1394؛ سالی با سریال هایی از مهران مدیری، سیروس مقدم، فریدون جیرانی و کارگردانانی مطرح.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
بازار انواع لوازم تزیینی در روزهای پایانی سال تقاضای بیشتری دارد و از رونق نسبی برخوردار شده است؛ هرچند که به گفته فروشندگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
مدیر کل پیش بینی هواشناسی سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای هوا به زودی کاهش می یابد و از پس فردا روند افزایشی گرما را خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی جعفرپور، محمدرضا خانزاده، گابریل، رضا خالقی فر، پیام صادقیان، امید عالیشاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
روزنامه "واشنگتن پست" از تضعیف داخلی داعش به عنوان از بین رفتن تدریجی اسطوره شکست ناپذیری آن گروه یاد کرده و می نویسد: "به نظر می رسد نزاع داخلی گروه داعش در حال افزایش است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
فیدل کاسترو در نامه ای برای رئیس جمهوری ونزوئلا تحریم های جدید واشنگتن علیه کاراکاس را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۹    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش بین المللی گسترده ای برای سرنگونی وی درحال انجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۶    
در این گزارش اشاره شده که "گنبدهای سفید" در نیوزیلند مرکز نظارت و رصد دستگاه اطلاعاتی امریکا برای پوشش کل منطقه شرق آسیا بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۶    
مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها طبق روال همه ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
من فکر می کنم اینکه برخی اعضای کنگره درصدد هستند تا با تندروهای ایران، به اشتراک برسند خود دارای نوعی کنایه و مفهوم است. این یک اتئلاف غیرعادی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ بخشنامه ای، دستگاه های اجرایی را ملزم به هماهنگی با شورای عالی هماهنگی ترابری در زمینه ترانزیت کالا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
مجری برنامه ویتامین سه بخش پایانی برنامه امروز خود را به گرامیداشت سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی اختصاص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
علیرغم احتمال محکومیت صفی ناز او گفته که این کار را با هدف اظهار عشق و علاقه اش به مصر انجام داده و قصد ترک کشورش را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی مرگبار اتوبوس در محور نه بندان به بیرجند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
در حالیکه در سال 2013 میلادی نسبت افزایش سفر گردشگران ایرانی به ترکیه فقط 0.88 درصد بود، این نسبت در سال گذشته با 32.91 درصد افزایش روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۱    
یک گزارشگر بی بی سی که خود را به عنوان خزیداری احتمالی معرفی کرده بود، در تماسی ویدئویی با زنی که خود را مادر این دختر معرفی می کرد حرف زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) صبح روز چهارشنبه، 20 اسفند ماه سال 93، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد ایرانسل و جمعی از اصحاب رسانه در هتل کادوس رشت به صورت رسمی راه اندازی شد تا این شهر علاوه بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
وی در پاسخ به میزان دقت ارشاد در صدور مجوزها ادامه داد: در صدور مجوز برای همه بخش ها مثل فیلم، کتاب، روزنامه و کنسرت و سایر بخش ها تمام جوانب کار از نظر شرعی وقانونی توسط گروه های تخصصی لحاظ می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
متهم و آمر اصلی پرونده بازداشتگاه کهریزک و دادستان سابق تهران که پرونده های فساد وی افشا شده، گفت: احضاریه ای برای حضور در دادگاه در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سال آینده به دست من نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
یک بلوک عجیب و غریب پر از دندان در خیابان یکی از شهرهای ایالت ایندیانا آمریکا کشف شد که تعجب ساکنین این محله و مردم جهان را برانگیخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز در دیدار "قربانقلی بردی محمداف" رییس جمهوری ترکمنستان، با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای دیدار از این کشور دوست و همسایه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۳    
وزرای امور خارجه ایران، انگلیس، فرانسه و آلمان هفته آینده به میزبانی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و درباره مذاکرات هسته ای گفت و گو خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
امیر قلعه نویی می گوید بهترین راه این است که استقلال و پرسپولیس را به خودروسازان بزرگ کشور واگذار کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
در حاشیه افزایش پشت بام نشینی در تهران!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۹    
در شرایطی که ابعاد متخلفی از پرونده محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی نژاد برای افکار عمومی در هاله ای از ابهام باقی مانده و نام 170 نماینده ای مجلس هفتم که او در نامه اش به رئیس دولت نهم و دهم به ...
  • ۱